Moto

19 Apr, 2023 Ώρα 07:36

Πρώτη νίκη για την Honda και τον Alex Rins

Thumbnail

Η ομάδα της Honda έψαχνε για την πρώτη της νίκη από τον αγώνα στην Ίμολα του 2021. Στο Τέξας των ΗΠΑ κατάφερε να ανεβεί στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου με τον Alex Rins με μια διαφορά τριών δευτερολέπτων από τους Marini και Quartararo.

Close

 

 

Ο Bagnaia που κυριάρχησε στο sprint, ήταν ο αναβάτης που όλοι περίμεναν να συνεχίσει δυνατά και την Κυριακή αλλά η μοίρα είχε άλλα σχέδια. Στην εκκίνηση ο πρωταθλητής άρπαξε την πρωτοπορία, κρατώντας πίσω του τον Rins με τον εξαιρετικό Jack Miller να πετάγεται από τη δέκατη θέση μέχρι και την τρίτη μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ο Miller βρέθηκε μπροστά από τον τέταρτο Marini ενώ πίσω τους ο Jorge Martin κτύπησε τον Alex Marquez ο οποίος μεταφέρθηκε στη συνέχεια και στο ιατρείο για εξετάσεις. 

 

Close

 

Λίγο αργότερα βγήκε και ο Aleix Espargaro από τον αγώνα, με τον Quartararo να περνάει στην τέταρτη θέση προσπερνώντας τον Marini. Πιο μπροστά ο Jack Miller είδε τις ελπίδες του για βάθρο να χάνονται όταν έπεσε από τη μηχανή του, αφήνοντας την τρίτη θέση στον Quartararo. Η μάχη της πρωτοπορίας λύθηκε από μόνη της λίγους γύρους αργότερα, όταν ο Bagnaia έχασε το εμπρός μέρος της Ducati του και βγήκε εκτός, με τον Rins να ανοίγει μια διαφορά 2.3 δευτερολέπτων. Παράλληλα, ο Marini προσπέρασε τον Quartararo για την δεύτερη θέση, την οποία κατέκτησε μαζεύοντας έτσι το πρώτο βάθρο της καριέρας του στο MotoGP. Τρίτος τερμάτισε ο Fabio Quartararo και τέταρτος ήταν ο Maverick Vinales. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Miguel Oliveira, Marco Bezzecchi, Johann Zarco, Franco Morbidelli, Fabio Di Giannantonio και ο Augusto Fernandez. 

 

 

Η νίκη του Rins αποτέλεσε επίσης και το 100ο βάθρο της ομάδας LCR στο θεσμό ενώ ήταν και ο μοναδικός αναβάτης της Honda που είδε την καρό σημαία στο Τέξας καθώς οι Nakagami, Mir και Bradl είχαν ατυχήματα και εγκαταλείψεις. Η νίκη του Ισπανού, σε συνδυασμό με το ατύχημα του πρωταθλητή, τον ανεβάζει στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος, έξι βαθμούς μακριά από τον Bagnaia. Στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος παραμένει ο Marco Bezzecchi με 64 βαθμούς ενώ τέταρτός ανέβηκε o Vinales με την τέταρτη θέση που τερμάτισε στο Τέξας. Οι Zarco, Marini, Quartararo, Alex Marquez, brad Binder και Morbidelli συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα του πρωταθλήματος με τις διαφορές να παραμένουν ακόμη μικρές. 

Η Ducati έχει σχεδόν διπλασιάσει τη διαφορά της από τη δεύτερη Honda με 103 έναντι 54 βαθμών ενώ η Aprillia να είναι 3 βαθμούς πίσω από τους Ιάπωνες. Οι KTM και Yamaha έχουν 49 και 43 βαθμούς αντίστοιχα. Το επόμενο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο του θεσμού θα πραγματοποιηθεί στις 29 και 30 Απριλίου στην Χερέθ της Ισπανίας. 

Τελική κατάταξη

1 Alex Rins             LCR Honda Castrol / Honda            41'14.6490

2 Luca Marini            VR46 Racing Team / Ducati            +3.498

3 Fabio Quartararo         Monster Energy / Yamaha             +4.936

4 Maverick Viñales         Aprilia Racing    / Aprilia            +8.318

5 Miguel Oliveira         CryptoDATA RNF MotoGP Team / Aprilia    +9.989

6 Marco Bezzecchi         Mooney VR46 Racing Team    / Ducati    +12.049

7 Johann Zarco         Prima Pramac Racing    / Ducati        +12.242

8 Franco Morbidelli         Monster Energy / Yamaha             +20.399

9 Fabio Di Giannantonio     Gresini Racing MotoGP / Ducati        +27.981

10 Augusto Fernandez     GASGAS Factory Racing Tech3 / KTM    +28.217 

 

13 Oct, 2025 Ώρα 09:52

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!

Thumbnail

Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.

Close

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.

Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Close

 

 

Ανδρέας Ιακώβου

Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!

Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

 

 

Μωυσής Ατζάμη

Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.

Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

 

 

Iehab Hallab

Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.

Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

 

 

Ηρακλής Πελεντρίδης

Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.

Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship

Close

Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).

  • Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
  • Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
  • Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).