Moto

28 Sep, 2017 Ώρα 15:51

MotoGP 14ος γύρος – Ισπανία / Aragon

Thumbnail

Σοβαρό προβάδισμα για τον Marquez 

Σοβαρό προβάδισμα τίτλου απέκτησε ο Marc Marquez μετά και τον 14ο γύρο του φετινού πρωταθλήματος του MotoGP. Απομένουν άλλοι τέσσερις αγώνες πριν το τέλος της φετινής σεζόν και σίγουρα οι αντίπαλοι του δεν θα μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια.

Close
Στην πίστα της Aragon στην Ισπανία οι Marc Marquez και Dani Pedrosa πέτυχαν ένα εκπληκτικό 1-2 ξεκινώντας από τη δεύτερη σειρά εκκίνησης. Και οι δύο αναβάτες της Repsol Honda έδωσαν μάχες για να κατακτήσουν το έβδομο διπλό βάθρο φέτος για την ομάδα. Αυτή ήταν η 60ή νίκη του Marc σε όλες τις κατηγορίες, η πέμπτη του φέτος και το ένατο βάθρο του μέσα στη σεζόν - το έβδομο μάλιστα στους τελευταίους οκτώ αγώνες. 

Με τη νίκη αυτή ο Ισπανός Marquez δημιούργησε μία διαφορά 16 βαθμών από τον δεύτερο στην κατάταξη Andrea Dovizioso και 28 βαθμών από τον τρίτο Maverick Viñales – τους δύο πιο κοντινούς διεκδικητές του τίτλου. 

Close

Ο Dani Pedrosa, αφού έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (1’49”140) ανέβηκε για 111η φορά στην καριέρα του στο βάθρο έχοντας 195 αγώνες στη μεγάλη κατηγορία, τους περισσότερους πλέον από κάθε άλλο Ισπανό αναβάτη (ο Carlos Checa ακολουθεί με 194 εκκινήσεις). Ο όγδοος φετινός τερματισμός του Pedrosa στο βάθρο τον ανέβασε στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας με 170 βαθμούς, 54 λιγότερους από το Marquez, με τέσσερις αγώνες να απομένουν μέχρι την ολοκλήρωση της σεζόν.   

Την τρίτη θέση του βάθρου κατάφερε να πάρει ο Jorge Lorenzo με τη Ducati ενώ τον ακολούθησαν οι δύο αναβάτες της Monster Energy. Τέταρτος ο Maverick Vinales που δεν κατάφερε να απειλήσει τους πρωτοπόρους ενώ ο Valentino Rossi, που επέστρεψε μετά τον τραυματισμό του, πήρε τελικά την πέμπτη θέση.

Close

Με το τέλος του αγώνα ο Marquez δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή τη νίκη γιατί ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Όμως, το γεγονός ότι αγωνιζόμουν σε μία από τις αγαπημένες μου πίστες, κοντά στο σπίτι μου και μπροστά από τους οπαδούς μου, ήταν κίνητρο για μένα. Πίεσα πολύ και σε κάποιες στροφές κλείδωσα το μυαλό μου, παρότι έπεσα δύο φορές χθες. Είδα ότι ο Viñales και ο Dovi δυσκολεύονταν και ήξερα ότι εκείνη ήταν η στιγμή που έπρεπε να πιέσω και αυτό έκανα. Σίγουρα είναι σημαντικό να σκέφτεσαι το Πρωτάθλημα, όμως τώρα η κατάσταση απαιτεί να τα δίνω όλα». 

13 Oct, 2025 Ώρα 09:52

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!

Thumbnail

Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.

Close

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.

Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Close

 

 

Ανδρέας Ιακώβου

Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!

Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

 

 

Μωυσής Ατζάμη

Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.

Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

 

 

Iehab Hallab

Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.

Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

 

 

Ηρακλής Πελεντρίδης

Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.

Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship

Close

Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).

  • Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
  • Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
  • Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).