Moto

14 Nov, 2017 Ώρα 12:26

MotoGP 17ος γύρος – Βαλένσια: Κρίθηκε ο τίτλος υπέρ του Marquez

Thumbnail

Η τρίτη θέση που κατέκτησε ο Marc Marquez στο τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Grand Prix της Valencia ήταν υπέρ αρκετή για να του χαρίσει τον παγκόσμιο τίτλο του MotoGP για το 2017.Ταυτόχρονα η Honda εκτός από την κατάκτηση του δεύτερου συνεχόμενου τίτλου κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM MotoGP κατέκτησε και το Triple Crowν Award (Πρωτάθλημα Οδηγών – Κατασκευαστών και Ομάδας).

Close

Από το 1966 που η Honda κατέκτησε τον πρώτο της τίτλο στη μεγάλη κατηγορία με την 4χρονη Honda RC181 των 500 cc, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει κατακτήσει συνολικά 23 τίτλους κατασκευαστών ενώ έχει κερδίσει συνολικά 67 τίτλους κατασκευαστών σε όλες τις κατηγορίες του Road Racing World Championship.

Στα 24 χρόνια του, ο Marquez είναι πλέον ο νεότερος αναβάτης μοτοσυκλέτας στην ιστορία με τέσσερις τίτλους στη μεγάλη κατηγορία και έξι παγκόσμιους τίτλους συνολικά μέσα σε μόλις 10 χρόνια συμμετοχής του στους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Ο Marquez ισοφάρισε τους αναβάτες Jim Redman και Geoff Duke που επίσης έχουν κατακτήσει 6 Παγκόσμιους Τίτλους ο καθένας στην καριέρα του.

Close
Στον αγώνα της Ισπανίας ο Marquez θα έπρεπε να μείνει εκτός 11άδας και παράλληλα να νικήσει ο Andrea Dovizioso για να χάσει το πρωτάθλημα από τον εργοστασιακό αναβάτη της Ducati. Ο Ιταλός εκκινούσε μόλις ένατος αλλά παρά το καλό του ξεκίνημα, δεν κατάφερε να ανεβεί ψηλά. Στο τέλος είχε και πτώση με αποτέλεσμα να αποχωρήσει, χάνοντας έτσι κάθε ελπίδα. Τη… δική του στιγμή είχε και ο πρωταθλητής όταν ένα λάθος τον έριξε εκτός πίστα. Παρόλα αυτά κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση του βάθρου.

Η νίκη, πήγε στον άλλο αναβάτη της Honda, τον Dani Pedrosa που πίεσε στο τέλος τον Johann Zarco της Yamaha Tech 3 και τελικά τον πέρασε στο ξεκίνημα του τελευταίου γύρου. Τέταρτη και έκτη θέση για τους οδηγούς της Suzuki, Rins και Iannone ενώ ανάμεσα τους, στην πέμπτη θέση, τερμάτισε ο Valentino Rossi.

Close
 
13 Oct, 2025 Ώρα 09:52

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!

Thumbnail

Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.

Close

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.

Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Close

 

 

Ανδρέας Ιακώβου

Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!

Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

 

 

Μωυσής Ατζάμη

Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.

Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

 

 

Iehab Hallab

Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.

Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

 

 

Ηρακλής Πελεντρίδης

Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.

Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship

Close

Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).

  • Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
  • Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
  • Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).