Rally

28 Apr, 2018 Ώρα 13:02

WRC Rally Αργεντινής: Κυρίαρχος ο Ott Tanak

Thumbnail

Η δεύτερη ημέρα του Ραλλυ Αργεντινής τελείωσε έχοντας έντονο συναγωνισμό και αρκετά απρόοπτα. Στις επτά ειδικές η πρώτη θέση άλλαξε αρκετές φορές, στην αρχή πρώτος βρέθηκε ο Sebastien Ogier στην συνέχεια ο Andreas Mikkelsen πέρασε στην πρώτη θέση αλλά πριν το τέλος του πρώτου σκέλους ο Ott Tanak πέρασε πρώτος και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος της δεύτερης ημέρας φτιάχνοντας μια διαφορά από τον δεύτερο Kris Meeke 22.7 δευτερόλεπτα. Χαρά και θλίψη για την ομάδα της Toyota που έχει τον Ott Tanak στην πρώτη θέση αλλά χάνει τον Jari-Matti Latvala, ο Φιλανδός οδηγός χτύπησε σε μια πέτρα και έσπασε την ανάρτηση του Yaris WRC στην συνέχεια προβλήματα με τον κινητήρα ανάγκασαν τον Latvala να εγκαταλείψει και να μην μπορεί να επανεκκίνηση την επόμενη ημέρα σε κατάσταση Rally2.

Close

O Kris Meeke τερμάτισε στην δεύτερη θέση με διαφορά 22.7 δευτερόλεπτα από τον πρώτο Ott Tanak και είπε στο τέλος της ημέρας: Δεν ήταν δυνατόν να τον ακολουθήσω, έχει απίστευτο ρυθμό.

Ο Thierry Neuville δεν βρήκε ρυθμό και στο πρώτο σκέλος τερμάτισε έκτος, στο δεύτερο σκέλος οδήγησε πολύ καλύτερα και ανέβηκε στην τρίτη θέση έχοντας μια διαφορά 5.9 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο.

Close

Στην τελευταία ειδική ο Dani Sordo έχασε από τον ομόσταυλο του Thierry Neuville και έπεσε στην τέταρτη θέση. Με διαφορά 36.4 δευτερόλεπτα από τον πρώτο και 6.9 από τον τέταρτο τερμάτισε πέμπτος ο Sebastien Ogier λέγοντας: Είμαι στα όρια μου δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω.

Παρά την ποινή των 10 δευτερολέπτων που πήρε την πρώτη ημέρα του αγώνα ο Craig Breen τερμάτισε έκτος με διαφορά 4.8 δευτερόλεπτα από τον πέμπτο Ogier.

Close

Ο Andreas Mikkelsen βρέθηκε στην πρώτη θέση για δυο ειδικές στην συνέχεια ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην έκτη ειδική τον έριξε στην όγδοη θέση, στην συνέχεια ο Νορβηγός οδηγός κατάφερε και πέρασε τον Elfyn Evans τερματίζοντας στην έβδομη θέση.

 

Θέση

No

 

Οδηγός / Συνοδηγός

Αυτοκίνητο

Θέση

ΕΔ

Ποινή

Συνολικός χρόνος

Διαφ. πρώτ. Διαφ. προηγ.

1

8

1

Tänak Ott / Järveoja M. 

Toyota Yaris WRC

RC1

1

01:30:38.6

01:30:38.6

00:00:00.0

00:00:00.0

2

10

 

2

Meeke Kris / Nagle Paul 

Citroën C3 WRC

RC1

2

01:31:01.3

01:31:01.3

00:00:22.7

00:00:22.7

3

5

 

4

Neuville T. / Gilsoul Nicolas 

Hyundai i20 Coupe WRC

RC1

3

01:31:07.2

01:31:07.2

00:00:28.6

00:00:05.9

4

6

 

3

Sordo Dani / Del Barrio C. 

Hyundai i20 Coupe WRC

RC1

4

01:31:08.1

01:31:08.1

00:00:29.5

00:00:00.9

5

1

 

5

Ogier S. / Ingrassia J. 

Ford Fiesta WRC

RC1

5

01:31:15.0

01:31:15.0

00:00:36.4

00:00:06.9

6

11

 

6

Breen Craig / Martin Scott 

Citroën C3 WRC

RC1

6

01:31:09.8

00:00:10.0 

01:31:19.8

00:00:41.2

00:00:04.8

7

4

 

7

Mikkelsen A. / Jæger Anders

Hyundai i20 Coupe WRC

RC1

7

01:31:37.1

01:31:37.1

00:00:58.5

00:00:17.3

8

9

 

9

Lappi Esapekka / Ferm Janne 

Toyota Yaris WRC

RC1

8

01:31:46.5

01:31:46.5

00:01:07.9

00:00:09.4

9

2

8

Evans Elfyn / Barritt Daniel 

Ford Fiesta WRC

RC1

9

01:31:48.9

01:31:48.9

00:01:10.3

00:00:02.4

10

3

10

Suninen Teemu / Markkula Mikko 

Ford Fiesta WRC

RC1

10

01:32:12.3

01:32:12.3

00:01:33.7

00:00:23.4

 

Στην κατηγορία WRC 2 o πρωτοπόρος Kalle Rovanpera έχασε πολύτιμο χρόνο από μια μικροέξοδο και έπεσε στην τέταρτη θέση, στην συνέχεια οδήγησε πολύ γρήγορα και κατάφερε να ανέβει στην δεύτερη θέση μειώνοντας την διαφορά του στα 20.2 δευτερόλεπτα από τον πλέον πρώτο Pontus Tidemand. Στην τρίτη θέση με διαφορά 1:27.0 λεπτά βρίσκετε ο Gus Greensmith και στην τέταρτη ο Pedro Heller.

Περισσότερα εδώ.

 

 

 

 

19 May, 2025 Ώρα 11:34

WRC Vodafone Rally de Portugal 2025: Νικητές οι Γάλλοι Ogier- Landais με Toyota GR YARIS Rally 1

Thumbnail

Ο  42χρονος Sebastien Ogier, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC κέρδισε για 7η φορά τον αγώνα στην Πορτογαλία. Θα πρέπει όμως να παραδεχθούμε ότι ο πιο γρήγορος και πιο μαχητικός οδηγός σε αυτόν τον αγώνα ήταν ο «άχρωμος» και πάντα αγέλαστος Εσθονός οδηγός του HYUNDAI i20 N Rally 1, Ott Tanak.

Close

 

 

Μαζί με το συνοδηγό του Martin Jarveoja έκαναν έναν εκπληκτικό αγώνα και σίγουρα αν δεν τους πρόδιδε την προτελευταία ειδική του Σαββάτου, το  υδραυλικό σύστημα, θα ήταν στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja, ήταν από την Παρασκευή μέχρι και την 16η Ε.Δ του Σαββάτου στην πρώτη θέση. Έκαναν ένα τρομερό αγώνα και άνοιγαν από ειδική σε ειδική την ψαλίδα από τα υπόλοιπα πληρώματα.

To τιμόνι στο Hyundai i20 Rally1 τους πρόδωσε και έτσι από την πρώτη θέση έπεσαν στην 3η..

Close

 

 

Παρά την απογοήτευση που είχαν, δεν το έβαλαν κάτω. Με επισκευασμένο το υδραυλικό σύστημα, την Κυριακή (18/5) τα έδωσαν όλα. Κάλυψαν τη διαφορά που είχαν με τους Φινλανδούς Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen και κατάφεραν δύο ειδικές πριν τον τερματισμό να περάσουν στη δεύτερη θέση. Σίγουρα δεν είχαν ελπίδες να πλησιάσουν τους νικητές. Ο Ogier ξέρει πολύ καλά το παιχνίδι της τακτικής. Ξέρει πότε πρέπει να πάει οριακά και πότε φυλαγμένα με σκοπό να ανέβει χωρίς ρίσκο το πρώτο σκαλί στο βάθρο.

Παρά το γεγονός ότι οι Εσθονοί κέρδισαν όλες τις τελευταίες ειδικές καθώς επίσης και την Fafe 2 (Wolf Power Stage) και πήραν πολύτιμους βαθμούς, σε καμιά περίπτωση δεν μπορούσαν να απειλήσουν τους Γάλλους. Οι Ott Tanak- Martin Jarveoja, την Κυριακή κέρδισαν από τις πέντε τις τέσσερις ειδικές διαδρομές.

Περίεργο είναι που οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση, δύο ειδικές πριν το τερματισμό, δεν πίεσαν όσο έπρεπε και «έπεσαν» στην 3η θέση. Είναι περίεργο γιατί ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera μετά την περιορισμένη συμμετοχή του το 2024 δεν μπορεί να βρει το ρυθμό του.

 

Close

 

Προβληματισμένοι ήταν και οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας Elfyn Evans- Scott Martin. Δεν έκαναν καλό αγώνα και τερμάτισαν στην 6η θέση πίσω από τους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe  (HYUNDAI i20 N Rally 1) και Takamoto Katsuta – Aaron Johnston (TOYOTA GR YARIS Rally 1).

 

 

Θα μπορούσε να πήγαιναν ακόμη καλύτερα οι Sesks-Francis (Ford Puma Rally1). Έκαναν τον πρώτο χρόνο στο shakedown αλλά η καλή ψυχολογία τους χάλασε όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα από την πρώτη κιόλας διαδρομή.Η πρώτη ειδική διαδρομή στο 3ο σκέλος ήταν καταστροφική. Ένα κλατάρισμα στη μέση της Ε.Δ φτάνει για να χάσεις 10 λεπτά. Και όταν οι διαφορές στους πρώτους υπολογίζονται με δευτερόλεπτα τα δέκα λεπτά ποινή αρκούν για να σε ρίξουν χαμηλά στη σειρά κατάταξης.

 

 

Από τις 24 ειδικές διαδρομές ο Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 11 ειδικές διαδρομές, ο Οgier κέρδισε πέντε οι  Fourmaux και Rovanpera κέρδισαν από δύο και από μία κέρδισαν οι  Εvans, Katsuta, Neuvile. Στην power-stage η σειρά των 5 ταχύτερων ήταν Tάνακ, Νeuville, Rovanpera, Katsuta, Ogier.

Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Εvans με 118 και ακολουθούν οι Rovanpera 88, Ogier 86, Tanak 84 και Neuville 78.

Η πρώτη δεκάδα μετά τον τερματισμό