Moto

04 Jun, 2018 Ώρα 10:18

MotoGP 2018, Mugello: Κόκκινη κυριαρχία με επιστροφή(;) Lorenzo

Thumbnail

Προχθές κάναμε λόγο για ένα «Rossi από τα παλιά», χτές ωστόσο ήταν η σειρά του «Lorenzo από τα παλιά», με τον Ισπανό πρωταθλητή να γεύεται τη σαμπάνια της κορυφής μετά από πολύ καιρό.

Close

Κόντρα στις προβλέψεις μας, ο Jorge Lorenzo έκανε αυτό που τον έστεψε στο παρελθόν πρωταθλητή, επέδειξε δηλαδή όχι μόνο ταχύτητα αλλά και σταθερότητα. Κάτι που επιβεβαιώνεται απόλυτα από τους 22 γύρους του αγώνα με εκείνον στην 1η θέση. Βέβαια η σκληρή πραγματικότητα είναι πως μικρή σημασία έχει μια νίκη, ενώ η «χρηματιστηριακή» αξία του Lorenzo τον τοποθετεί για του χρόνου εκτός εργοστασιακών ομάδων. Η Ducati σήμερα ωστόσο πέτυχε το 1-2, με τον Andrea Dovizioso να παίρνει τη 2η θέση με τη μεθοδικότητα που τον χαρακτηριζει τα δύο τελευταία χρόνια. Το βάθρο συμπληρώθηκε από το Valentino Rossi, που παρά την pole position δεν πίεσε ιδιαίτερα, σε ένα εξίσου στρατηγικό αγώνα με τους Petrucci και Rins να του «δυσκολεύουν» τη ζωή. 

 

Close

 

Close

Εκείνος που περιμέναμε να ταράξει και πάλι τα νερά της κορυφής, ο Marc Marquez, είδε τους βαθμούς να εξατμίζονται. Ενώ βρισκόταν στη 2η θέση μόλις στον 4ο γύρο, η πρόσφυση τον εγκατέλειψε μεταφραζόμενη σε έξοδο στην αμμοπαγίδα. Ο τερματισμός εν τέλει τον βρήκε εκτός βαθμών στην μόλις 16η θέση! 

 

 

Μετά το βάθρο η συνέχεια ήταν γαλάζια, με το δίδυμο της Suzuki Andrea Iannone και Alex Rins να κάνει το 4-5 αντίστοιχα. Σταθερός χωρίς πολλά σκαμπανεβάσματα στην 6η θέση τερμάτισε ο Cal Crutchlow. Πίσω του ο Danillo Petrucci, o οποίος έκανε εξίσου εξαιρετικό αγώνα αναρριχόμενος έως και την 3η θέση. Στην 8η θέση, μετά από μια κακή εκκίνηση, τερμάτισε ο Maverick Vinales, δείχνοντας πως μια καλή εμφάνιση στις κατατακτήριες δε φέρνει την άνοιξη, με τη 10άδα της κορυφής να συμπληρώνεται από τους Alvaro Bautista και Johann Zarco. Τον αγώνα τους είδαν να χάνεται στον πρώτο μόλις γύρο οι Dani Pedrosa, Karel Abraham και Scott Redding, ενώ εκτός στην πορεία του αγώνα βρέθηκαν και οι Aleix Espargaro, Jack Miller και Thomas Luthi.

Aναλυτικά μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα εδώ, με την αγωνιστική δράση να παίρνει σκυτάλη στην Καταλωνία στις 17 Ιουνίου.

13 Oct, 2025 Ώρα 09:52

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!

Thumbnail

Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.

Close

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.

Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Close

 

 

Ανδρέας Ιακώβου

Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!

Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

 

 

Μωυσής Ατζάμη

Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.

Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

 

 

Iehab Hallab

Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.

Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

 

 

Ηρακλής Πελεντρίδης

Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.

Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship

Close

Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).

  • Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
  • Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
  • Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).