Rally

17 Jun, 2018 Ώρα 14:56

Στην πρωτοπορία ο Σίμος Γαλαταριώτης μέχρι τη 10η ειδική διαδρομή

Thumbnail

O Σίμος Γαλαταριώτης και Αντώνης Ιωάννου στο τιμόνι ενός Skoda Fabia R5 ανέβηκαν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, μετά το πέρας των πρώτων τεσσάρων διαδρομών της δεύτερης ημέρας. Οι Γαλαταριώτης και Ιωάννου είναι το τέταρτο πλήρωμα που ανεβαίνει στην πρώτη θέση γενικής, σε ένα ράλι που το χαρακτηρίζουν συνεχείς ανατροπές, επιβεβαιώνοντας μια ακόμη φορά τον σκληρό χαρακτήρα του εθνικού μας αγώνα.

Close

 

 

Οι συστηματικά γρήγοροι χρόνοι του κυπριακού πληρώματος τον έφεραν σε θέση να εκμεταλλευτεί το λάθος του πρωτοπόρου Juuso Nordgren ο οποίος ανέτρεψε το Skoda Fabia R5 στην πρώτη στην πρώτη στροφή της ένατης ειδικής, με αποτέλεσμα να πέσει στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Η ατυχία του φινλανδού είχε συνέχεια, αφού εγκατέλειψε στην επόμενη ειδική ύστερα από ατύχημα, χωρίς όμως να υπάρξουν τραυματισμοί. Συνεπεία του ατυχήματος η δέκατη ειδική ακυρώθηκε και τα πληρώματα οδηγήθηκαν στο σέρβις παρκ.

Close

 

 

Close

Στη δεύτερη θέση ανέβηκαν αδελφοί Bruno και Hugo Magalhaes στο τιμόνι ενός Skoda Fabia R5, των οποίων οι ελπίδες για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι έχουν αναπτερωθεί. Οι ίδιοι πάντως δηλώνουν πως στόχος είναι η διατήρηση της θέσης τους και όχι η κορυφή του αγώνα. 

 

 

Στην τρίτη θέση της γενικής οι Nasser Al Attiyah και Matthieu Baumell με το μοναδικό Ford Fiesta R5 του αγώνα, οι οποίοι ξεκίνησαν την ημέρα από την τέταρτη θέση της γενικής και άρχισαν να ψαλιδίζουν τη διαφορά από την κορυφή. Η διαφορά τους από τον πρώτο Γαλαταριώτη είναι 18,3 δευτερόλεπτα προμηνύοντας μια συναρπαστική μάχη στις εναπομείνασες τρεις διαδρομές. Στην τέταρτη θέση το δίδυμο από την Ουγγαρία Herczig και Ferencz με επίσης Skoda Fabia R5, ενώ στην πέμπτη θέση της γενικής δεύτεροι μεταξύ των κυπριακών πληρωμάτων, οι Δημοσθένους και Λαός στο τιμόνι ενός Mitsubishi Evo X. Το δίδυμο από την Τουρκία, Avcioglu και Korkmaz στο τιμόνι άλλου ενός Skoda Fabia R5 βρίσκονται στην έκτη θέση με μόλις 5,3 δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Δημοσθένους. Stajf, Botka και Von Thurn Und Taxis A ακολουθούν στις επόμενες θέσεις, με τους Κώστα Ζήνωνος και Φάνο Χριστοφή να συμπληρώνουν την πρώτη δέκαδα. Πέτρος Παντελή και Μιχάλης Ποσείδιας οδηγούν την κούρσα στην κατηγορία ERC2 του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.

 

 

Στην πρωτοπορία της δικίνητης κατηγορίας βρίσκεται ο Γάλλος Laurent Pellier με Peugeot ενώ από Κυπριακής πλευράς, στην πρώτη θέση βρίσκονται οι Τελεβάντος και Σταύρου με Ford Fiesta R2. Απομένουν τρεις ακόμα ειδικές διαδρομές μέχρι τον τερματισμό που θα γίνει στις Φοινικούδες στις 18:30.

 

 

Μπορείτε να δείτε τους χρόνους αναλυτικά εδώ.

Γενική κατάταξη (Ε.Δ. 10)

1.Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 1:32.10.5

2.Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 1:32.23.2

3.Al-Attiyah/Baumel Ford Fiesta R5 1:32.28.8

4.Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 1:33.33.6

5.Δημοσθένους/Λαός Mitsubishi Evo X 1:35.14.9

6.Avcioglu/Korkmaz Skoda Fabia R5 1:35.20.2

7.Stajf/Ehlova Skoda Fabia R5 1:35.35.8

8.Botka/Mesterhazi Skoda Fabia R5 1:35.44.0

9.Von Thurn Und Taxis A. Skoda Fabia R5 1:35.54.2

10.Ζήνωνος/Χριστοφή Mitsubishi Evo IX 1:38.42.9

Ε.Δ 7

1. Al-Attiyah/Baummel Ford Fiesta R5 13:13.9

2. Nordgren/Suominen Skoda Fabia R5 13:20.8

3. Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 13:24.9

4. Τσουλόφτας/Χρυσοστόμου Citroen DS3 R5 13:25.1

5. Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 13:28.5

6. Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 13:30.1

 

 

Ε.Δ 8

1. Botka/Mesterhazi Skoda Fabia R5 2:17.0

2. Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 2:17.8

3. Al-Attiyah/Baummel Ford Fiesta R5 2:17.9

4. Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 2:17.9

5. Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 2:18.1

6. Τσουλόφτας/Χρυσοστόμου Citroen DS3 R5 2:18.9

Ε.Δ 9

1. Al-Attiyah/Bommel Ford Fiesta R5 9:22.1

2. Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 9:24.3

3. Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 9:29.1

4. Τσουλόφτας/Χρυσοστόμου Citroen DS3 R5 9:30.8

5. Stajf/Ehlova Skoda Fabia R5 9:37.4

6. Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 9:38.1

Ε.Δ 10

1. Al-Attiyah/Bommel Ford Fiesta R5 13:29.5

2. Γαλαταριώτης/Ιωάννου Skoda Fabia R5 13:47.1

3. Magalhaes/Magalhaes Skoda Fabia R5 13:56.5

4. Herczig/Ferencz Skoda Fabia R5 13:58.6

5. Αvcioglu/Korkmaz Skoda Fabia R5 14:10.6

6. Τσουλόφτας/Χρυσοστόμου Citroen DS3 R5 14:17.1

19 May, 2025 Ώρα 11:34

WRC Vodafone Rally de Portugal 2025: Νικητές οι Γάλλοι Ogier- Landais με Toyota GR YARIS Rally 1

Thumbnail

Ο  42χρονος Sebastien Ogier, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC κέρδισε για 7η φορά τον αγώνα στην Πορτογαλία. Θα πρέπει όμως να παραδεχθούμε ότι ο πιο γρήγορος και πιο μαχητικός οδηγός σε αυτόν τον αγώνα ήταν ο «άχρωμος» και πάντα αγέλαστος Εσθονός οδηγός του HYUNDAI i20 N Rally 1, Ott Tanak.

Close

 

 

Μαζί με το συνοδηγό του Martin Jarveoja έκαναν έναν εκπληκτικό αγώνα και σίγουρα αν δεν τους πρόδιδε την προτελευταία ειδική του Σαββάτου, το  υδραυλικό σύστημα, θα ήταν στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja, ήταν από την Παρασκευή μέχρι και την 16η Ε.Δ του Σαββάτου στην πρώτη θέση. Έκαναν ένα τρομερό αγώνα και άνοιγαν από ειδική σε ειδική την ψαλίδα από τα υπόλοιπα πληρώματα.

To τιμόνι στο Hyundai i20 Rally1 τους πρόδωσε και έτσι από την πρώτη θέση έπεσαν στην 3η..

Close

 

 

Παρά την απογοήτευση που είχαν, δεν το έβαλαν κάτω. Με επισκευασμένο το υδραυλικό σύστημα, την Κυριακή (18/5) τα έδωσαν όλα. Κάλυψαν τη διαφορά που είχαν με τους Φινλανδούς Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen και κατάφεραν δύο ειδικές πριν τον τερματισμό να περάσουν στη δεύτερη θέση. Σίγουρα δεν είχαν ελπίδες να πλησιάσουν τους νικητές. Ο Ogier ξέρει πολύ καλά το παιχνίδι της τακτικής. Ξέρει πότε πρέπει να πάει οριακά και πότε φυλαγμένα με σκοπό να ανέβει χωρίς ρίσκο το πρώτο σκαλί στο βάθρο.

Παρά το γεγονός ότι οι Εσθονοί κέρδισαν όλες τις τελευταίες ειδικές καθώς επίσης και την Fafe 2 (Wolf Power Stage) και πήραν πολύτιμους βαθμούς, σε καμιά περίπτωση δεν μπορούσαν να απειλήσουν τους Γάλλους. Οι Ott Tanak- Martin Jarveoja, την Κυριακή κέρδισαν από τις πέντε τις τέσσερις ειδικές διαδρομές.

Περίεργο είναι που οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση, δύο ειδικές πριν το τερματισμό, δεν πίεσαν όσο έπρεπε και «έπεσαν» στην 3η θέση. Είναι περίεργο γιατί ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera μετά την περιορισμένη συμμετοχή του το 2024 δεν μπορεί να βρει το ρυθμό του.

 

Close

 

Προβληματισμένοι ήταν και οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας Elfyn Evans- Scott Martin. Δεν έκαναν καλό αγώνα και τερμάτισαν στην 6η θέση πίσω από τους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe  (HYUNDAI i20 N Rally 1) και Takamoto Katsuta – Aaron Johnston (TOYOTA GR YARIS Rally 1).

 

 

Θα μπορούσε να πήγαιναν ακόμη καλύτερα οι Sesks-Francis (Ford Puma Rally1). Έκαναν τον πρώτο χρόνο στο shakedown αλλά η καλή ψυχολογία τους χάλασε όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα από την πρώτη κιόλας διαδρομή.Η πρώτη ειδική διαδρομή στο 3ο σκέλος ήταν καταστροφική. Ένα κλατάρισμα στη μέση της Ε.Δ φτάνει για να χάσεις 10 λεπτά. Και όταν οι διαφορές στους πρώτους υπολογίζονται με δευτερόλεπτα τα δέκα λεπτά ποινή αρκούν για να σε ρίξουν χαμηλά στη σειρά κατάταξης.

 

 

Από τις 24 ειδικές διαδρομές ο Tanak σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 11 ειδικές διαδρομές, ο Οgier κέρδισε πέντε οι  Fourmaux και Rovanpera κέρδισαν από δύο και από μία κέρδισαν οι  Εvans, Katsuta, Neuvile. Στην power-stage η σειρά των 5 ταχύτερων ήταν Tάνακ, Νeuville, Rovanpera, Katsuta, Ogier.

Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Εvans με 118 και ακολουθούν οι Rovanpera 88, Ogier 86, Tanak 84 και Neuville 78.

Η πρώτη δεκάδα μετά τον τερματισμό