Moto

06 Aug, 2018 Ώρα 11:53

MotoGP 2018, Brno: Κόκκινη κυριαρχία!

Thumbnail

Από τις κατατακτήριες φαινόταν πως ο σημερινός αγώνας θα είχε έντονο ανταγωνισμό και από ότι φάνηκε δεν πέσαμε έξω. Στο δια ταύτα, ανώτερες όλων αποδείχθηκαν οι μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας της Ducati που έκανε το –απρόσμενο ίσως- 1-2.

Close

Η pole position του προσέφερε ένα πλεονέκτημα που σαφώς δεν άφησε ανεκμετάλλευτο. Ο λόγος για τον Andrea Dovizioso, ο οποίος παρά τους αρκετούς υποψήφιους μνηστήρες της πρώτης θέσης κατάφερε τελικά να βγει νικητής. Πίσω του δίνοντας «ρεσιτάλ» στους τελευταίους γύρους ο Jorge Lorenzo, που πραγματικά στην κύκνεια σεζόν του στη Ducati δεν σταματά να εντυπωσιάζει, αφήνοντας πίσω του το μελλοντικό team mate του, Marc Marquez που παρά την οριακή «κόντρα» με το Lorenzo περιορίστηκε στην 3η θέση.

 

Close

 

Close

Πίσω τους, ο Valentino Rossi που προσπέρασε στον τελευταίο γύρο τον Cal Crutchlow. Αξίζει να σημειωθεί πως ο «Γιατρός» έκανε πολύ καλή εκκίνηση καταλαμβάνοντας και τα ηνία του αγώνα. Ωστόσο η επιλογή του μεσαίου μπροστά ελαστικού έναντι των σκληρών που είχε η πλειοψηφία των αναβατών αποδείχθηκε μοιραία με τη φθορά να κάνει την εμφάνιση της από τα μισά περίπου του αγώνα.  Στην 6η θέση τερμάτισε ο Danilo Petrucci  μπροστά από το Johann Zarco ο οποίος πάλι επιχείρησε το πείραμα της μαλακής γόμας δίχως ιδιαίτερο αποτέλεσμα. 

Ακολούθως με απογοητευτικό αποτέλεσμα στην 8η θέση ο Dani Pedrosa, μπροστά από τους Bautista και Iannone που συμπλήρωσαν την πρώτη 10άδα ενώ αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα εδώ.

Με το «καλημέρα» του πρώτου γύρου, είδαν τον αγώνα τους να τελειώνει οι Viniales και Bradl σε ένα ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη και ο Bradley Smith που συνέχισε αλλά τελικά πήρε αργότερα και αυτός το δρόμο των paddocks. Επίσης ποτέ δεν τερμάτισαν οι Rabat και Redding.  

To αγωνιστικό μας ραντεβού ανανεώνεται για τις 12 Αυγούστου και το Αυστριακό grand prix!

15 Apr, 2024 Ώρα 18:19

MotoGP USA: O Bat-Mav χτύπησε δυνατά!

Thumbnail

O Maverick Viñales έγινε ο πρώτος αναβάτης στην σύγχρονη ιστορία (από το 2002 και μετά στην 4χρονη εποχή) των MotoGP που καταφέρνει να πάρει νίκη με τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές στη μεγάλη κατηγορία, καθώς επικράτησε στο Grand Prix της Αμερικής με την Aprilia.

Close

Μετά το απίστευτο ρεκόρ που έκανε το Σάββατο στις Κατατακτήριες Δοκιμές και τη νίκη που πέτυχε με άνεση στον Αγώνα Sprint, o BatMAv με το σήμα του Batman στο κράνος του, ήταν το φαβορί για τη νίκη και στον Αγώνα της Κυριακής.

 

Close

 

Όμως ξεκινώντας ο αγώνας τα πράγματα έδειχναν δύσκολα για τον Ισπανό, καθώς μετά από μια κακή εκκίνηση βρέθηκε μόλις στη 11η θέση, μετά από επαφή με τον Bagnaia (Ducati). Πρώτος είχε στρίψει ο Pedro Acosta (GASGAS/KTM), που έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση και εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των αντιπάλων του, ενώ οι Jorge Martin (Ducati) και Jack Miller (KTM) ακολουθούσαν. Ο Μarc Marquez (Ducati) μπήκε και αυτός στο παιχνίδι, ενώ μια επαφή του με τον Miller στο 2ο γύρο επέτρεψε στον Bagnaia να περάσει στη δεύτερη θέση.

Close

 

 

Μπροστά ο Martin προσπαθούσε απεγνωσμένα να περάσει τον Acosta, ώστε να εκμεταλλευτεί το μαλακό πίσω ελαστικό που είχε, αλλά για κάθε κίνηση του Martin, ο 19χρονος Acosta είχε την απάντηση.

 

 

Τελικά ο αναβάτης της Prima Pramac κατάφερε να περάσει μπροστά και βλέποντάς το, αμέσως ο Marquez επιτέθηκε γρήγορα και πέρασε τους Bagnaia και Acosta. Φτάνοντας τον Martin, o 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής προσπάθησε να τον περάσει στην τελευταία στροφή του πέμπτου γύρου, ενώ και πιο πίσω, Acosta και Bagnaia μας χάριζαν ωραίες μάχες.

Μάχες και προσπεράσεις ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα για την κορυφή, μέχρι που στον 11ο γύρο, ο Marquez πέρασε τον Acosta για να ανέβει στην πρώτη θέση. O επτά φορές νικητής στην πίστα της COTA (Circuit Of The America), λίγες στιγμές αργότερα, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στην 11η στροφή, μετά από πρόβλημα που αντιμετώπισε με το μπροστινό του φρένο και έπεσε από την πρώτη θέση.

 

 

Αυτο άφησε τον Acosta στην πρώτη θέση, που σε ηλικία 19 χρονών και 325 ημερών θα μπορούσε να γίνει ο νεότερος οδηγός της ιστορίας που θα ανέβαινε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη μεγάλη κατηγορία. Όμως σύντομα άρχισε να νιώθει την πίεση του Viñales, ο οποίος είχε ήδη περάσει τους Bagnaia και Martin και πλέον ήταν πίσω του. Ο αναβάτης της Aprilia πέρασε στην πρώτη θέση στον 13ο γύρο, στην 11η στροφή, ενώ μετά από μερικές μάχες κατάφερε να την κρατήσει και να ανοίξει λίγο τη διαφορά στους τελευταίους γύρους.

Έφτασε μέχρι την καρό σημαία με πάνω από μισό δευτερόλεπτο διαφορά, για να γράψει ιστορία παίρνοντας τη νίκη και είναι μάλιστα ο πρώτος οδηγός φέτος που παίρνει τους 37 βαθμούς των δύο αγώνων του Σαββατοκύριακου, ενώ η απόλυτη κυριαρχία του επισφραγίστηκε και με το ρεκόρ γύρου σε διάρκεια αγώνα, αλλά και με το ρεκόρ συνολικής διάρκειας αγώνα, στο οποίο είναι 5” ταχύτερος από το περσινό ρεκόρ του Alex Rins. Από την πλευρά του ο Acosta πήρε το δεύτερο βάθρο του, μόλις στον τρίτο του αγώνα και έγινε ο νεότερος με δύο συνεχόμενα βάθρα στην ιστορία.

Η μάχη για την τρίτη θέση εκτυλίχθηκε μεταξύ των Ducati των Enea Bastianini  και Jorge Martin, με τον Ιταλό να καταφέρνει να περάσει μπροστά και να συμπληρώσει το βάθρο, αφήνοντας τον Ισπανό τέταρτο. Με αυτή την κίνηση, ο Bastianini πέρασε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και μείωσε την διαφορά από τον Martin.

 

 

O Bagnaia έκανε έναν μέτριο αγώνα στην πέμπτη θέση, αντιμετωπίζοντας και πάλι προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών του. Πίσω του ο πολύ καλός Fabio Di Giannantonio (Ducati). Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Aleix Espargaro (Aprilia), Marco Bezzecchi (Ducati), Brad Binder (KTM) και Raul Fernandez (Aprilia). H Yamaha και η Honda για άλλη μια φορά αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα και έμειναν στην 12η θέση ο Fabio Quartararo (Yamaha) και στην 16η θέση ο Luca Marini (Honda).