Classic

07 Sep, 2018 Ώρα 19:48

Έργο τέχνης η κλασική Moto Guzzi V9 Bobber Sport

Thumbnail

H νέα Moto Guzzi V9 Bobber Sport λανσάρεται στο Open House 2018, μία διοργάνωση που απευθύνεται σε όλους τους λάτρεις της μάρκας του αετού, που θα ζωντανέψουν με την παρουσία τους τις εγκαταστάσεις του ιστορικού εργοστασίου στο Mandello del Lario, το Σαββατοκύριακο 8- 9 Σεπτεμβρίου.

Close

Οι φίλοι της Moto Guzzi θα είναι οι πρώτοι που θα ανακαλύψουν την τελευταία γοητευτική εξέλιξη της γκάμας V9.  Η V9 Bobber είναι η sport custom που δημιούργησε την κατηγορία bobber μεσαίου κυβισμού. Μία μοτοσυκλέτα με μοναδική προσωπικότητα, ξεχωριστεςε γραμμές και εμφάνιση που χαρακτηρίζεται από τις πολλές total black λεπτομέρειες και τα oversize ελαστικά, παρόμοια με εκείνα που τοποθετούσαν οι αναβάτες στην περίοδο μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, δημιουργώντας στις Ηνωμένες Πολιτείες το φαινόμενο bobber.

Close

Ακριβώς αυτή η αυθεντική «αγωνιστική» καταγωγή αποτέλεσε την έμπνευση της νέας ειδικής σειράς Moto Guzzi V9 Bobber Sport, με μία αποφασιστική «κακή» όψη, αποκαλύπτοντας την πιο σπορ πλευρά του χαρακτήρα της.

Η νέα V9 Bobber Sport ξεχωρίζει με το χαμηλωμένο μονόσελο, που σε συνδυασμό με το χαμηλό drag bar τιμόνι με πιο κοντά καβαλέτα, χαρίζουν πιο άνετη “low ride” και σπορ θέση οδήγησης .

Close

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του  πλαισίου και των αναρτήσεων, η οδηγική απόλαυση και ο εύκολος χειρισμός ενισχύονται από τα αμορτισέρ Öhlins, με ρυθμιζόμενη υδραυλική απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη απορρόφηση κραδασμών και ταυτόχρονα μεγαλύτερος έλεγχος στη γρήγορη οδήγηση. Ο χαρακτηριστικός ήχος του κινητήρα Moto Guzzi 850 V-twin ενισχύεται από τα slip-on τελικά της εξάτμισης, βαμμένα σε μαύρο ματ και με βάση αλουμινίου, που χαρακτηρίζονται στο τέλος από ένα λεπτό, λοξό σχήμα και είναι εγκεκριμένα για χρήση σε δρόμο.

Η ειδικά αφιερωμένη χρωματική επιλογή, ένα ολοκαίνουργιο και τολμηρό πορτοκαλί χρώμα, καλύπτει το ρεζερβουάρ καυσίμου - με το σήμα του αετού με ένα ιδιαίτερο στιλπνό φινίρισμα – και επεκτείνεται και στα πλαϊνά καπάκια αλουμινίου, διεισδύοντας με αυτόν τον τρόπο στη χαρακτηριστική total black ματ εμφάνιση της V9 Bobber. Σκοτεινές πινελιές σκορπίζονται και σε άλλα μέρη, όπως οι ψύκτρες των κυλινδροκεφαλών, η τάπα ρεζερβουάρ από billet αλουμίνιο, το πλαίσιο του προβολέα και τα γραφικά του πίνακα οργάνων.

Άλλες ειδικές λεπτομέρειες προσδίδουν στην μπροστινή όψη της νέας Moto Guzzi V9 Bobber Sport μία ακόμα πιο επιθετική και μυώδη παρουσία: το εμπρόσθιο φτερό είναι πιο κοντό, ενώ ο χαμηλωμένος προβολέας πλαισιώνεται από ένα φέρινγκ αλουμινίου σε μαύρη απόχρωση.

 

24 Jun, 2025 Ώρα 09:42

H εμβληματική SLK Roadster στο μουσείο της Mercedes-Benz

Thumbnail

Στο λαμπερό παρελθόν της ανατρέχει η Mercedes, εγκαινιάζοντας την ειδική έκθεση “Youngtimer” που θα διεξαχθεί στο μουσείο της στη Στουτγάρδη, φιλοξενώντας συνολικά 10 οχήματα από τις δεκαετίες του 1990 και του 2000. Μία από τις θεματικές ενότητες της έκθεσης είναι η “Easy Life” όπου κυριαρχεί η SLK 230 Kompressor (σειρά R 170) σε απόχρωση “yellowstone”, το επικοινωνιακό χρώμα για την παρουσίαση του μοντέλου στην αγορά την άνοιξη του 1996. Το χρώμα ανέδειξε την κομψή σιλουέτα του roadster, το οποίο σηματοδότησε τη μεταμόρφωση της μάρκας, δίνοντας το έναυσμα για το λανσάρισμα μιας νέας σειράς μοντέλων που θα άλλαζαν τον ρου της ιστορίας.

Close

 

 

Η σειρά R 170 ακροβατούσε μεταξύ coupe και roadster, χάρη στη “vario”, μια ηλεκτροϋδραυλική αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή που εκείνη την περίοδο αποτέλεσε ένα τεχνολογικό θαύμα. Με το πάτημα ενός κουμπιού, αναδιπλωνόταν ομαλά στο πορτμπαγκάζ, μετατρέποντας την  SLK 230 Kompressor σε ένα roadster ανοιχτής οροφής. Το εν λόγω σύστημα ανέδειξε τη Mercedes σε πρωτοπόρο και καθιέρωσε ένα νέο πρότυπο στην απόλαυση της οδήγησης κάθε εποχή του χρόνου.

 

Close

 

Η SLK 230 Kompressor ήταν το κορυφαίο σε επίπεδο πωλήσεων μοντέλο της σειράς. Ο 4κύλινδρος κινητήρας της, με μηχανικό υπερσυμπιεστή απέδιδε 193 ίππους, ανεβάζοντας σημαντικά το πήχη στην κατηγορία των compact σπορ αυτοκινήτων, ενώ παρείχε μεγάλη ισχύ από χαμηλές στροφές, παραμένοντας ταυτόχρονα εκλεπτυσμένος και αποδοτικός. Η πρώτη παρουσία υπερσυμπιεστή σε μοντέλο της Mercedes εντοπίζεται τη δεκαετία του 1920 στη  Mercedes-Benz S-Series (W06), αλλά η επιστροφή της τεχνολογίας τη δεκαετία του 1990 συνοδεύτηκε από σημαντικές βελτιώσεις που χάριζαν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και περισσότερη ροπή. 

 

 

Η SLK ξεχώριζε και με τον διαχρονικό σπορ σχεδιασμό της, έχοντας καθαρές γραμμές, κοντή και κομψή σιλουέτα, και ένα έντονο, μακρύ καπό. Έμφαση στη διαχρονικότητα δόθηκε και κατά τη σχεδίαση του εξωτερικού, με την απουσία περιττών στοιχείων. Μεγάλα αναλογικά όργανα, προσεκτικά τοποθετημένα χειριστήρια και premium υλικά χαρίζουν στην SLK μια ξεχωριστή εμφάνιση που δείχνει μοντέρνα μέχρι και σήμερα, σχεδόν 30 χρονιά μετά την πρεμιέρα της σειράς R 170.

Τα πρωτότυπα SLK παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στις εκθέσεις αυτοκινήτου του Τορίνο και του Παρισιού το 1994, αντανακλώντας το πνεύμα της εποχής. Το μοντέλο παραγωγής κυκλοφόρησε το 1996 και γρήγορα απέκτησε χιλιάδες οπαδούς που θέλησαν να το εντάξουν στο γκαράζ τους. Αποτέλεσε σύμβολο για τη μάρκα, ενώ μέχρι το 2004 είχαν παραχθεί πάνω από 310.000 μονάδες.

Οι επισκέπτες στο Μουσείο της μάρκας θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν καλύτερα τα μοντέλα όπως και την εποχή κατά την οποία αυτά κυκλοφόρησαν μέσω ορισμένων διαδραστικών σημείων, συμπεριλαμβανομένων χώρων δημιουργίας εικόνων με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και retro gaming.