Video

10 Sep, 2018 Ώρα 13:25

Ασυγχώρητο - Του τράβηξε το φρένο εν ώρα αγώνα!

Thumbnail

Η ομάδα του ζήτησε συγγνώμη από όλο τον αθλητικό κόσμο και διαχώρισε τη θέση της. Κάποιοι αναβάτες δεν θέλουν να τρέχουν μαζί του, ενώ ορισμένοι, όπως ο Cal Crutchlow, ζήτησαν να αποκλειστεί διά παντός από τους αγώνες.

Close

Για μία ακόμη φορά ο Romano Fenati γίνεται ο αρνητικός πρωταγωνιστής. Ο Ιταλός έκανε μία αδιανόητη, αντιαθλητική και επικίνδυνη κίνηση στο πλαίσιο του Grand Prix του Σαν Μαρίνο στην κατηγορία Μoto2. Ο απίθανος αυτός τύπος πλησίασε τον συμπατριώτη του Stefano Manzi ενώ κινούνταν με 200 χλμ./ώρα και του τράβηξε τη μανέτα από το μπροστινό φρένο.

Ευτυχώς, ο νεαρός Ιταλός κατάφερε να το σώσει και δεν συνέβη τίποτα χειρότερο. Οι αγωνοδίκες σήκωσαν αμέσως μαύρη σημαία, με την ομοσπονδία να τον αποκλείει από τους δύο επόμενους αγώνες. 

Close

Ωστόσο, οι περισσότεροι ζητούν την παραδειγματική τιμωρία του, καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που αντιδρά παράλογα. Όσο για την ομάδα του, Marinelli Snipers, εξέδωσε άμεσα ανακοίνωση, αναφέροντας:

«Ήταν κάτι ασυγχώρητο. Η ομάδα διαχωρίζει τη θέση της και ζητεί συγγνώμη από τον αθλητικό κόσμο για το άσχημο παράδειγμα. Για την εικόνα που δείξαμε στους χορηγούς και την απογοήτευση που δώσαμε στους οπαδούς μας. Δεχτήκαμε την ποινή του αποκλεισμού του οδηγού μας για τους επόμενους αγώνες. Ευχαριστούμε τους αγωνοδίκες για τον επαγγελματισμό τους».

Close

 

 

13 Jun, 2025 Ώρα 11:48

Το Xiaomi SU7 Ultra έγινε το ταχύτερο όχημα παραγωγής στο Nurburging (βίντεο)

Thumbnail

Ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi, γνωστός κυρίως για τα smartphones του, επεκτείνεται εδώ και μερικούς μήνες κατασκευάζοντας αυτοκίνητα. Το SU7 είναι το εναρκτήριο μοντέλο της εταιρείας και έχει ήδη λάβει μια έκδοση (Ultra) υψηλών επιδόσεων. Τον περασμένο Οκτώβριο, ένα πρωτότυπο έκανε τον γύρο του Nürburgring στα εκπληκτικά 6 λεπτά και 46,8 δευτερόλεπτα. Τότε, η Xiaomi υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει στην πράσινη κόλαση και θα επαναλάβει τον γύρο με ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Και το έκανε.

Close

 

 

Όπως ήταν αναμενόμενο, το SU7 Ultra δεν μπόρεσε να φτάσει τις επιδόσεις του απογυμνωμένου πρωτοτύπου. Παρ’ όλα αυτά, ο χρόνος γύρου 7 λεπτών και 4,95 δευτερολέπτων που σημείωσε, αποτελεί αξιοσημείωτο επίτευγμα, καθιστώντας το ηλεκτρικό σούπερ σεντάν της Xiaomi ταχύτερο από την Porsche Taycan Turbo GT, η οποία διέσχισε την απαιτητική γερμανική πίστα σε 7 λεπτά και 7,55 δευτερόλεπτα.

 

Close

 

Το Xiaomi SU7 Ultra είναι επίσης λίγο πιο γρήγορο από το Rimac Nevera, εκθρονίζοντας ουσιαστικά το κροατικό ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο από την κορυφή του πίνακα των EV μοντέλων παραγωγής. Το εξωτικό δίθυρο EV ολοκλήρωσε τον γύρο σε 7 λεπτά και 5,29 δευτερόλεπτα. Προς διευκρίνιση, όλοι οι χρόνοι που αναφέρονται αφορούν τη μεγαλύτερη διαμόρφωση του Nürburgring, η οποία εκτείνεται σε 20,8 χιλιόμετρα.

 

 

Το ρεκόρ της Mercedes-AMG One για το ταχύτερο όχημα παραγωγής (όμως αποτελεί μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, άρα και άλλη κατηγορία) δεν κινδυνεύει προς το παρόν. Το hypercar με κινητήρα F1 ολοκλήρωσε τον γύρο σε 6 λεπτά και 29 δευτερόλεπτα πέρυσι. Όσο για το απόλυτο ρεκόρ πίστας (όχι μοντέλου παραγωγής), αυτό ανήκει στην αποκλειστικά για πίστα Porsche 919 Hybrid Evo, με έναν εκπληκτικό χρόνο γύρου 5 λεπτών και 19,55 δευτερολέπτων. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ένα αυτοκίνητο για το δρόμο θα πλησιάσει ποτέ αυτό το ρεκόρ.

 

 

Τα πλάνα που μοιράστηκε η Xiaomi δείχνουν το SU7 Ultra να φτάνει σε μια επιβεβαιωμένη από το GPS ταχύτητα 346χλμ./ώρα. Αυτό καθιστά το SU7 Ultra το ταχύτερο sedan παραγωγής που έχει υπάρξει ποτέ, είτε πρόκειται για βενζινοκίνητο είτε για ηλεκτρικό. Ο τίτλος ανήκε προηγουμένως στην Maserati Ghibli 334 Ultima, με τελική ταχύτητα 334χλμ./ώρα.

Ως υπενθύμιση, το τρικινητήριο EV έχει συνδυασμένη ισχύ 1.527 ίππων και μπορεί να φτάσει τα 100 σε 1,98 δευτερόλεπτα. Ξεκίνησε να πωλείται στην Κίνα στα τέλη Φεβρουαρίου με βασική τιμή 70.000 ευρώ.