Moto

18 Sep, 2018 Ώρα 15:38

MotoGP 2019: Το πρόγραμμα των αγώνων!

Thumbnail

Το καλεντάρι των αγώνων της επόμενης σεζόν για το MotoGP είναι γεγονός, περιλαμβάνοντας 19 αγώνες . Οι μεγάλες αλλαγές μας περιμένουν το 2020 με την προσθήκη της φινλανδικής και της μεξικάνικης ασφάλτου στα πεδία των τότε αγωνιστικών μαχών.

Close

Ας μην προτρέχουμε όμως και ας δούμε το 2019 πρώτα. Η αρχή γίνεται νύχτα όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στο Κατάρ στις 10 Μαρτίου. Τις ερήμους της Losail διαδέχεται  ο αέρας της λατινικής Αμερικής στο Termas de Rio Hondo. Δυο εβδομάδες μετά παραμένουμε Αμερική, απλά πιο βόρεια, στο Austin. Παρεπιπτόντως στο ενδιάμεσο τους σαββατοκύριακο αναμένεται θεωρητικά να μπει το 2020 τα GP του Μεξικού. Στις 5 του Μάη τα λάστιχα των μοτοσυκλετών του MotoGP θα τρέξουν για πρώτη φορά μες το 2019 επι ευρωπαϊκού εδάφους στη Jerez.

Αν θέλετε να κάνετε διακοπές χωρίς να χάσετε καθόλου από τη δράση των αγώνων τότε κανονίστε να είναι μεταξύ 7 Ιούλη και 4 Αυγούστου, οπότε και είναι το θερινό «διάλειμμα» των αναβατών. Στις αντίστοιχες ημερομηνίες έχουμε το γερμανικό και το τσέχικο Grand Prix. H Formula 1 «εκτόπισε» τον αγώνα στο Misano, στριμώχνοντας το μαζί με εκείνον στην Αραγονία στις 15 και 21 του Σεπτέμβρη αντίστοιχα ενώ η συνέχεια μας πηγαίνει ανατολικά σε Ταϊλάνδη, Ιαπωνία, Αυστραλία και Μαλαισία. Η αυλαία αναμένεται κλασικά στη Valencia στις 17 Νοέμβρη.

Close

Το 2019 σηματοδοτεί και την αυγή της ηλεκτρικής εποχής των αγώνων με το πρωτάθλημα Enel MotoE, την οποία θα σας υπενθυμίσουμε σύντομα μαζί το αντίστοιχο αγωνιστικό πρόγραμμα. 

Ακολουθεί αναλυτικά το πρόγραμμα των αγώνων:

Close
 

Αγώνας

Πίστα

Ημερομηνία

1

QATAR GP

Losail International Circuit

10 Μαρτίου

2

ARGENTINA GP

Termas de Rio Hondo

31 Μαρτίου

3

AMERICAS GP

Circuit of the Americas

14 Απριλίου

4

SPANISH GP

Circuito de Jerez-Ángel Nieto

05 Μάιου

5

FRENCH GP

Le Mans

19 Μάιου

6

ITALIAN GP

Autodromo di Mugello

02 Ιουνίου

7

CATALUNYA GP

Circuit de Barcelona-Catalunya

16 Ιουνίου

8

DUTCH GP

TT Circuit Assen

30 Ιουνίου

9

GERMAN GP

Sachsenring

07 Ιουλίου

10

CZECH GP

Automotodrom Brno

04 Αυγούστου

11

AUSTRIAN GP

Red Bull Ring - Spielberg

11 Αυγούστου

12

BRITISH GP

Silverstone Circuit

25 Αυγούστου

13

SAN MARINO GP

Misano World Circuit Marco Simoncelli

15 Σεπτεμβρίου

14

ARAGON GP

MotorLand Aragon

22 Σεπτεμβρίου

15

THAI GP

Chang International Circuit

06 Οκτωβρίου

16

JAPANESE GP

Twin Ring Motegi

20 Οκτωβρίου

17

AUSTRALIAN GP

Phillip Island Circuit

27 Οκτωβρίου

18

MALAYSIAN GP

Sepang International Circuit

03 Νοεμβρίου

19

VALENCIA GP

Circuit Ricardo Tormo

17 Νοεμβρίου

15 Apr, 2024 Ώρα 18:19

MotoGP USA: O Bat-Mav χτύπησε δυνατά!

Thumbnail

O Maverick Viñales έγινε ο πρώτος αναβάτης στην σύγχρονη ιστορία (από το 2002 και μετά στην 4χρονη εποχή) των MotoGP που καταφέρνει να πάρει νίκη με τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές στη μεγάλη κατηγορία, καθώς επικράτησε στο Grand Prix της Αμερικής με την Aprilia.

Close

Μετά το απίστευτο ρεκόρ που έκανε το Σάββατο στις Κατατακτήριες Δοκιμές και τη νίκη που πέτυχε με άνεση στον Αγώνα Sprint, o BatMAv με το σήμα του Batman στο κράνος του, ήταν το φαβορί για τη νίκη και στον Αγώνα της Κυριακής.

 

Close

 

Όμως ξεκινώντας ο αγώνας τα πράγματα έδειχναν δύσκολα για τον Ισπανό, καθώς μετά από μια κακή εκκίνηση βρέθηκε μόλις στη 11η θέση, μετά από επαφή με τον Bagnaia (Ducati). Πρώτος είχε στρίψει ο Pedro Acosta (GASGAS/KTM), που έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση και εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των αντιπάλων του, ενώ οι Jorge Martin (Ducati) και Jack Miller (KTM) ακολουθούσαν. Ο Μarc Marquez (Ducati) μπήκε και αυτός στο παιχνίδι, ενώ μια επαφή του με τον Miller στο 2ο γύρο επέτρεψε στον Bagnaia να περάσει στη δεύτερη θέση.

Close

 

 

Μπροστά ο Martin προσπαθούσε απεγνωσμένα να περάσει τον Acosta, ώστε να εκμεταλλευτεί το μαλακό πίσω ελαστικό που είχε, αλλά για κάθε κίνηση του Martin, ο 19χρονος Acosta είχε την απάντηση.

 

 

Τελικά ο αναβάτης της Prima Pramac κατάφερε να περάσει μπροστά και βλέποντάς το, αμέσως ο Marquez επιτέθηκε γρήγορα και πέρασε τους Bagnaia και Acosta. Φτάνοντας τον Martin, o 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής προσπάθησε να τον περάσει στην τελευταία στροφή του πέμπτου γύρου, ενώ και πιο πίσω, Acosta και Bagnaia μας χάριζαν ωραίες μάχες.

Μάχες και προσπεράσεις ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα για την κορυφή, μέχρι που στον 11ο γύρο, ο Marquez πέρασε τον Acosta για να ανέβει στην πρώτη θέση. O επτά φορές νικητής στην πίστα της COTA (Circuit Of The America), λίγες στιγμές αργότερα, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στην 11η στροφή, μετά από πρόβλημα που αντιμετώπισε με το μπροστινό του φρένο και έπεσε από την πρώτη θέση.

 

 

Αυτο άφησε τον Acosta στην πρώτη θέση, που σε ηλικία 19 χρονών και 325 ημερών θα μπορούσε να γίνει ο νεότερος οδηγός της ιστορίας που θα ανέβαινε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη μεγάλη κατηγορία. Όμως σύντομα άρχισε να νιώθει την πίεση του Viñales, ο οποίος είχε ήδη περάσει τους Bagnaia και Martin και πλέον ήταν πίσω του. Ο αναβάτης της Aprilia πέρασε στην πρώτη θέση στον 13ο γύρο, στην 11η στροφή, ενώ μετά από μερικές μάχες κατάφερε να την κρατήσει και να ανοίξει λίγο τη διαφορά στους τελευταίους γύρους.

Έφτασε μέχρι την καρό σημαία με πάνω από μισό δευτερόλεπτο διαφορά, για να γράψει ιστορία παίρνοντας τη νίκη και είναι μάλιστα ο πρώτος οδηγός φέτος που παίρνει τους 37 βαθμούς των δύο αγώνων του Σαββατοκύριακου, ενώ η απόλυτη κυριαρχία του επισφραγίστηκε και με το ρεκόρ γύρου σε διάρκεια αγώνα, αλλά και με το ρεκόρ συνολικής διάρκειας αγώνα, στο οποίο είναι 5” ταχύτερος από το περσινό ρεκόρ του Alex Rins. Από την πλευρά του ο Acosta πήρε το δεύτερο βάθρο του, μόλις στον τρίτο του αγώνα και έγινε ο νεότερος με δύο συνεχόμενα βάθρα στην ιστορία.

Η μάχη για την τρίτη θέση εκτυλίχθηκε μεταξύ των Ducati των Enea Bastianini  και Jorge Martin, με τον Ιταλό να καταφέρνει να περάσει μπροστά και να συμπληρώσει το βάθρο, αφήνοντας τον Ισπανό τέταρτο. Με αυτή την κίνηση, ο Bastianini πέρασε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και μείωσε την διαφορά από τον Martin.

 

 

O Bagnaia έκανε έναν μέτριο αγώνα στην πέμπτη θέση, αντιμετωπίζοντας και πάλι προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών του. Πίσω του ο πολύ καλός Fabio Di Giannantonio (Ducati). Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Aleix Espargaro (Aprilia), Marco Bezzecchi (Ducati), Brad Binder (KTM) και Raul Fernandez (Aprilia). H Yamaha και η Honda για άλλη μια φορά αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα και έμειναν στην 12η θέση ο Fabio Quartararo (Yamaha) και στην 16η θέση ο Luca Marini (Honda).