Moto

08 Jun, 2017 Ώρα 13:37

Στο νησί των ...!

Thumbnail

Η Νήσος του Μαν, που βρίσκεται ανάμεσα στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, φιλοξενεί κάθε χρόνο τον απόλυτο αγώνα ταχύτητας. Έναν αγώνα θάρρους, παράνοιας, ανδρείας και ακραίας επικινδυνότητας. Στην άγνωστη στο ευρύ κοινό νησίδα πραγματοποιείται από το 1907 το «Isle of Man TT Races». Ο πιο απαιτητικός, δύσκολος και τρομακτικός αγώνας του κόσμου. Διεξάγεται σε έναν τυπικό, στενό, επαρχιακό βρετανικό δρόμο, με τους οδηγούς και τους αναβάτες να περνούν με απίστευτες ταχύτητες δίπλα στις αυλές των σπιτιών, τα πεζοδρόμια, τους τοίχους και τους βράχους, σε συνθήκες που αλλάζουν από λεπτό σε λεπτό, με τον ήλιο να διαδέχεται τη βροχή, την ομίχλη, το κρύο.

Close

 

Close

 

Στο Isle of Man TT, οποιαδήποτε απροσεξία, οποιοδήποτε λάθος, κοστίζει την ίδια τη ζωή, ειδικά για τους αναβάτες. Παρ' όλα αυτά, προσελκύει εκατοντάδες μοτοσικλετιστές, οι οποίοι για μία εβδομάδα παίζουν το κεφάλι τους κορώνα-γράμματα, αδιαφορώντας αν θα γυρίσουν αρτιμελείς σπίτι τους. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να καβαλήσουν τη μηχανή τους, να τραβήξουν τέρμα το γκάζι και να νιώσουν την έκρηξη αδρεναλίνης που χαρίζει η σοκαριστική διαδρομή των 37 μιλίων.

Close

Οι αγώνες διαρκούν επτά μέρες και περιλαμβάνουν διάφορες κατηγορίες. Συνολικά έχουν χάσει τη ζωή τους 272 άνθρωποι -αγωνιζόμενοι και θεατές- συμπεριλαμβανομένων των δύο αναβατών εφέτος. Ο Davey Lambert 48 ετών από τη Βρετανία και ο 28χρονος Jochem van den Hoek από την Ολλανδία σκοτώθηκαν την ώρα που έκαναν αυτό που λάτρευαν περισσότερο.

Ακόμη δύο ανθρώπινες ζωές έγιναν θυσία στη θρυλική Νήσο. Οι απώλειες, όμως, δεν θα σταματήσουν εδώ. Το Isle of Man θα συνεχίσει να παίρνει κόσμο μαζί του...

 

 

Δείτε το video και θα καταλάβετε τι εννοούμε:

 

 

15 Apr, 2024 Ώρα 18:19

MotoGP USA: O Bat-Mav χτύπησε δυνατά!

Thumbnail

O Maverick Viñales έγινε ο πρώτος αναβάτης στην σύγχρονη ιστορία (από το 2002 και μετά στην 4χρονη εποχή) των MotoGP που καταφέρνει να πάρει νίκη με τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές στη μεγάλη κατηγορία, καθώς επικράτησε στο Grand Prix της Αμερικής με την Aprilia.

Close

Μετά το απίστευτο ρεκόρ που έκανε το Σάββατο στις Κατατακτήριες Δοκιμές και τη νίκη που πέτυχε με άνεση στον Αγώνα Sprint, o BatMAv με το σήμα του Batman στο κράνος του, ήταν το φαβορί για τη νίκη και στον Αγώνα της Κυριακής.

 

Close

 

Όμως ξεκινώντας ο αγώνας τα πράγματα έδειχναν δύσκολα για τον Ισπανό, καθώς μετά από μια κακή εκκίνηση βρέθηκε μόλις στη 11η θέση, μετά από επαφή με τον Bagnaia (Ducati). Πρώτος είχε στρίψει ο Pedro Acosta (GASGAS/KTM), που έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση και εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των αντιπάλων του, ενώ οι Jorge Martin (Ducati) και Jack Miller (KTM) ακολουθούσαν. Ο Μarc Marquez (Ducati) μπήκε και αυτός στο παιχνίδι, ενώ μια επαφή του με τον Miller στο 2ο γύρο επέτρεψε στον Bagnaia να περάσει στη δεύτερη θέση.

Close

 

 

Μπροστά ο Martin προσπαθούσε απεγνωσμένα να περάσει τον Acosta, ώστε να εκμεταλλευτεί το μαλακό πίσω ελαστικό που είχε, αλλά για κάθε κίνηση του Martin, ο 19χρονος Acosta είχε την απάντηση.

 

 

Τελικά ο αναβάτης της Prima Pramac κατάφερε να περάσει μπροστά και βλέποντάς το, αμέσως ο Marquez επιτέθηκε γρήγορα και πέρασε τους Bagnaia και Acosta. Φτάνοντας τον Martin, o 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής προσπάθησε να τον περάσει στην τελευταία στροφή του πέμπτου γύρου, ενώ και πιο πίσω, Acosta και Bagnaia μας χάριζαν ωραίες μάχες.

Μάχες και προσπεράσεις ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα για την κορυφή, μέχρι που στον 11ο γύρο, ο Marquez πέρασε τον Acosta για να ανέβει στην πρώτη θέση. O επτά φορές νικητής στην πίστα της COTA (Circuit Of The America), λίγες στιγμές αργότερα, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στην 11η στροφή, μετά από πρόβλημα που αντιμετώπισε με το μπροστινό του φρένο και έπεσε από την πρώτη θέση.

 

 

Αυτο άφησε τον Acosta στην πρώτη θέση, που σε ηλικία 19 χρονών και 325 ημερών θα μπορούσε να γίνει ο νεότερος οδηγός της ιστορίας που θα ανέβαινε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη μεγάλη κατηγορία. Όμως σύντομα άρχισε να νιώθει την πίεση του Viñales, ο οποίος είχε ήδη περάσει τους Bagnaia και Martin και πλέον ήταν πίσω του. Ο αναβάτης της Aprilia πέρασε στην πρώτη θέση στον 13ο γύρο, στην 11η στροφή, ενώ μετά από μερικές μάχες κατάφερε να την κρατήσει και να ανοίξει λίγο τη διαφορά στους τελευταίους γύρους.

Έφτασε μέχρι την καρό σημαία με πάνω από μισό δευτερόλεπτο διαφορά, για να γράψει ιστορία παίρνοντας τη νίκη και είναι μάλιστα ο πρώτος οδηγός φέτος που παίρνει τους 37 βαθμούς των δύο αγώνων του Σαββατοκύριακου, ενώ η απόλυτη κυριαρχία του επισφραγίστηκε και με το ρεκόρ γύρου σε διάρκεια αγώνα, αλλά και με το ρεκόρ συνολικής διάρκειας αγώνα, στο οποίο είναι 5” ταχύτερος από το περσινό ρεκόρ του Alex Rins. Από την πλευρά του ο Acosta πήρε το δεύτερο βάθρο του, μόλις στον τρίτο του αγώνα και έγινε ο νεότερος με δύο συνεχόμενα βάθρα στην ιστορία.

Η μάχη για την τρίτη θέση εκτυλίχθηκε μεταξύ των Ducati των Enea Bastianini  και Jorge Martin, με τον Ιταλό να καταφέρνει να περάσει μπροστά και να συμπληρώσει το βάθρο, αφήνοντας τον Ισπανό τέταρτο. Με αυτή την κίνηση, ο Bastianini πέρασε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και μείωσε την διαφορά από τον Martin.

 

 

O Bagnaia έκανε έναν μέτριο αγώνα στην πέμπτη θέση, αντιμετωπίζοντας και πάλι προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών του. Πίσω του ο πολύ καλός Fabio Di Giannantonio (Ducati). Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Aleix Espargaro (Aprilia), Marco Bezzecchi (Ducati), Brad Binder (KTM) και Raul Fernandez (Aprilia). H Yamaha και η Honda για άλλη μια φορά αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα και έμειναν στην 12η θέση ο Fabio Quartararo (Yamaha) και στην 16η θέση ο Luca Marini (Honda).