Νέα μοντέλα

22 Jun, 2017 Ώρα 07:16

Kia Stonic

Thumbnail

Με το Stonic, η Κορεάτικη εταιρία εισέρχεται την κατάλληλη στιγμή στην κατηγορία B SUV και επενδύει πολλά σε αυτό το μοντέλο, το οποίο αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην επέκταση της στην ήπειρο μας.Η Kia δεν ανησυχεί ότι το Stonic μπορεί να κανιβαλίσει τις πωλήσεις των Soul, Niro, Rio και Venga, καθώς το καθένα προσφέρει κάτι διαφορετικό.

Close

 

Το Stonic προέρχεται από τις λέξεις Speedy και Tonic. Με την ονομασία αυτή η Kia θέλησε να δείξει πως το νέο της μοντέλο θα προσφέρει ευελιξία και μια ανάσα φρέσκου αέρα στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία στην οποία συναντάμε τα Nissan Juke, Peugeot 2008 Renault Captur, Toyota C HR, Mazda CX 3 και φυσικά το Hyundai Kona.

Close

 

Το Stonic δεν θα προσφέρεται σε τετρακίνητες εκδόσεις. Σκοπός του είναι να προσφέρει crossover χαρακτήρα χωρίς μεγάλο κόστος, ενώ ταυτόχρονα το χαμηλό βάρος του, το καθιστά πιο σπορ στην οδήγηση. Το Kia Stonic απευθύνεται σε νέους, ενθουσιώδεις, και μοντέρνους πελάτες, που εκτιμούν το στιλ, την διασκεδαστική οδήγηση, την καινοτομία και την ποιότητα. Το σχέδιο του είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά της αγοράς, αλλά και άμεσα αναγνωρίσιμο ως Kia. Οι προβολείς ομίχλης πλέον βρίσκονται στα άκρα του προφυλακτήρα, προσθέτοντας έτσι μεγαλύτερο οπτικό πλάτος στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, για μια πιο έντονη συνολική εμφάνιση. Η targa οροφή του μοντέλου σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις δίχρωμους συνδυασμούς. Συνολικά, θα διατίθεται σε 20 συνδυασμούς χρωμάτων δύο τόνων, με πέντε διαφορετικά χρώματα για την οροφή.

Close

 

Η καμπίνα του νέου Stonic έχει μεταφερθεί σχεδόν αυτούσια από το Rio. Η κεντρική κονσόλα χαρακτηρίζεται από ευθείες γραμμές, που τρέχουν κατά το πλάτος του ταμπλό, δίνοντας σου την αίσθηση μιας ευρύχωρης και άνετης καμπίνας για τους επιβάτες. Στο κέντρο του ταμπλό αιωρείται η μεγάλη οθόνη 7 ιντσών, που ενσωματώνει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, έχει στάνταρ τα Apple Car Play και Android Auto, ενώ προαιρετικό είναι το σύστημα πλοήγησης.

 

Το Kia Stonic θα εξοπλίζεται με 3 βενζινοκινητήρες και έναν πετρελαιοκινητήρα, εκ των οποίων όλοι πληρούν προδιαγραφές Euro 6B και όλοι διαθέτουν σύστημα start stop. Απόδοσης 84 ίππων ή 100 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο κιβώτιο ή με ένα 4τάχυτο αυτόματο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει ο κινητήρας 120 ίππων με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Από πλευράς πετρελαίου, για το Stonic θα υπάρχει ο 1600άρης.

 

Η Kia βάζει στο Stonic διάφορα συστήματα ασφαλείας, τα οποία περιλαμβάνουν το Autonomous Emergency Braking (AEB) το Forward Collision Alert (FCA) το Blind Spot Detection (BSD) και το Lane Departure Warning System (LDWS) Φυσικά υπάρχει το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC) και το Vehicle Stability Management (VSM)

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.