Classic

08 Apr, 2021 Ώρα 21:15

Απίστευτο! Porsche 550 Spyder του ´55 βρέθηκε σε κλειστό κοντέινερ μετά από 35 χρόνια!

Thumbnail

Το Porsche 550 Spyder είναι ένα πραγματικά ενδιαφέρον exclusive αυτοκίνητο και κάθε ένα από αυτά που έχουν παραχθεί, έχει την δική του ιστορία. Οπως αυτό του άρθρου μας το οποίο μόλις πριν μερικές μέρες βρέθηκε κλειδωμένο σε ένα Container στην Νότια Καλιφόρνια των Η.Π.Α. Όχι απλά κλειδωμένο. 35 χρόνια κλειδωμένο για να είμαστε πιο ακριβείς! 

Close

 

 

Είναι ένα από τα πιο σπάνια μοντέλα της μάρκας με το συγκεκριμένο να έχει παραχθεί σε μόνο 90 κομμάτια. Το μοναδικό αυτό κλασικό σπορ Porsche βρέθηκε από τον Bobby Green, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του Old Crow Speed shop όπου ασχολείται με κλασικές μοτοσυκλέτες! Εξού και ο λόγος για τον οποίο ήταν και στην περιοχή. Συγκεκριμένα για να κοστολογήσει μια προσωπική συλλογή από κλασικές μοτοσυκλέτες της οποίας ο ιδιοκτήτης έφυγε από την ζωή. Εκεί ο Green βρέθηκε μπροστά σε ένα αυτοκινητιστικό θαύμα αφού στον ίδιο χώρο βρήκε ένα container μέσα στο οποίο κρυβόταν μια ολοκοκκινη Porsche 550 Spyder σε φοβερά καλή κατάσταση. Ο ίδιος είπε ότι είναι σαν να βρίσκεις έναν μονόκερο τον οποίο την ίδια στιγμή καβαλάει ένας μεγαλοπόδαρος. Τόσο απίστευτο!

 

Close

 

Μετά από λίγο ψάξιμο βρέθηκε και η ιστορία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Με την βοήθεια ενός εμπειρογνώμονα και μοναδική ταυτότητα το chassis number (0069) του αυτοκινήτου ο Green βρήκε ότι το αυτοκίνητο παράχθηκε το 1955. Το διθέσιο σπορ ήταν το νούμερο 69 στην γραμμή παραγωγής των 90 συνολικά που είχαν παραχθεί. Ο πρώτος ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου το χρησιμοποίησε σε αγώνες και ακολούθως το 1963 το πούλησε για 2000 δολάρια στον τελικό ιδιοκτήτη ο οποίος το έφερε στην αρχική του μορφή και το φύλαξε στο container μιας και η αγάπη του για το  μηχανοκίνητο γύρισε στις κλασικές μοτοσυκλέτες.

Βάση όσων διαβάσαμε το αυτοκίνητο είναι σχεδόν ολοκληρωτικά αυθεντικό και παρά τα πολλά χρόνια η κατάσταση του είναι απίστευτα εξαιρετική. Μηδαμινή σκουριά σημαίνει ζωή στο αυτοκίνητο.

Ο Bobby Green βρήκε ήδη αγοραστή για το αυτοκίνητο αλλα δεν μίλησε καθόλου για το ποσό το οποίο πωλήθηκε. Είμαστε σίγουροι ότι ένα Porsche 550 Spyder σε τέτοια κατάσταση σίγουρα θα αξίζει κάποια εκατομμύρια δολάρια!

Δείτε πιο κάτω το βίντεο που φτιάχτηκε μετά την εύρεση του αυτοκινήτου. 

 

Close
24 Jun, 2025 Ώρα 09:42

H εμβληματική SLK Roadster στο μουσείο της Mercedes-Benz

Thumbnail

Στο λαμπερό παρελθόν της ανατρέχει η Mercedes, εγκαινιάζοντας την ειδική έκθεση “Youngtimer” που θα διεξαχθεί στο μουσείο της στη Στουτγάρδη, φιλοξενώντας συνολικά 10 οχήματα από τις δεκαετίες του 1990 και του 2000. Μία από τις θεματικές ενότητες της έκθεσης είναι η “Easy Life” όπου κυριαρχεί η SLK 230 Kompressor (σειρά R 170) σε απόχρωση “yellowstone”, το επικοινωνιακό χρώμα για την παρουσίαση του μοντέλου στην αγορά την άνοιξη του 1996. Το χρώμα ανέδειξε την κομψή σιλουέτα του roadster, το οποίο σηματοδότησε τη μεταμόρφωση της μάρκας, δίνοντας το έναυσμα για το λανσάρισμα μιας νέας σειράς μοντέλων που θα άλλαζαν τον ρου της ιστορίας.

Close

 

 

Η σειρά R 170 ακροβατούσε μεταξύ coupe και roadster, χάρη στη “vario”, μια ηλεκτροϋδραυλική αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή που εκείνη την περίοδο αποτέλεσε ένα τεχνολογικό θαύμα. Με το πάτημα ενός κουμπιού, αναδιπλωνόταν ομαλά στο πορτμπαγκάζ, μετατρέποντας την  SLK 230 Kompressor σε ένα roadster ανοιχτής οροφής. Το εν λόγω σύστημα ανέδειξε τη Mercedes σε πρωτοπόρο και καθιέρωσε ένα νέο πρότυπο στην απόλαυση της οδήγησης κάθε εποχή του χρόνου.

 

Close

 

Η SLK 230 Kompressor ήταν το κορυφαίο σε επίπεδο πωλήσεων μοντέλο της σειράς. Ο 4κύλινδρος κινητήρας της, με μηχανικό υπερσυμπιεστή απέδιδε 193 ίππους, ανεβάζοντας σημαντικά το πήχη στην κατηγορία των compact σπορ αυτοκινήτων, ενώ παρείχε μεγάλη ισχύ από χαμηλές στροφές, παραμένοντας ταυτόχρονα εκλεπτυσμένος και αποδοτικός. Η πρώτη παρουσία υπερσυμπιεστή σε μοντέλο της Mercedes εντοπίζεται τη δεκαετία του 1920 στη  Mercedes-Benz S-Series (W06), αλλά η επιστροφή της τεχνολογίας τη δεκαετία του 1990 συνοδεύτηκε από σημαντικές βελτιώσεις που χάριζαν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και περισσότερη ροπή. 

 

 

Η SLK ξεχώριζε και με τον διαχρονικό σπορ σχεδιασμό της, έχοντας καθαρές γραμμές, κοντή και κομψή σιλουέτα, και ένα έντονο, μακρύ καπό. Έμφαση στη διαχρονικότητα δόθηκε και κατά τη σχεδίαση του εξωτερικού, με την απουσία περιττών στοιχείων. Μεγάλα αναλογικά όργανα, προσεκτικά τοποθετημένα χειριστήρια και premium υλικά χαρίζουν στην SLK μια ξεχωριστή εμφάνιση που δείχνει μοντέρνα μέχρι και σήμερα, σχεδόν 30 χρονιά μετά την πρεμιέρα της σειράς R 170.

Τα πρωτότυπα SLK παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στις εκθέσεις αυτοκινήτου του Τορίνο και του Παρισιού το 1994, αντανακλώντας το πνεύμα της εποχής. Το μοντέλο παραγωγής κυκλοφόρησε το 1996 και γρήγορα απέκτησε χιλιάδες οπαδούς που θέλησαν να το εντάξουν στο γκαράζ τους. Αποτέλεσε σύμβολο για τη μάρκα, ενώ μέχρι το 2004 είχαν παραχθεί πάνω από 310.000 μονάδες.

Οι επισκέπτες στο Μουσείο της μάρκας θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν καλύτερα τα μοντέλα όπως και την εποχή κατά την οποία αυτά κυκλοφόρησαν μέσω ορισμένων διαδραστικών σημείων, συμπεριλαμβανομένων χώρων δημιουργίας εικόνων με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και retro gaming.