Classic

20 Sep, 2019 Ώρα 10:58

Classic Car Festival στις 22 Σεπτεμβρίου

Thumbnail

To Classic Car Festival επιστρέφει δυναμικά αυτή τη Κυριακή για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Το Event θα γίνει στην πίστα Daytona στο Τσέρι!

Close

Aν είστε φίλοι του κλασικού αυτοκίνητου ή/και μοτοσυκλέτας τότε στο 3ο Classic Car Festival 2019 θα βρείς αυτό που σου αρέσει. Εκεί θα έχεις την ευκαιρία να οδηγήσεις ΔΩΡΕΑΝ το κλασικό σου στην πίστα. Επίσης θα μπορέσεις να θαυμάσεις από κοντά πληθώρα κλασσικών οχημάτων και να λάβεις μέρος σε κλήρωση. Θα υπάρχει επίσης dj , ειδικές τιμές στα karts, έκθεση φωτογραφίας παλαιού αυτοκίνητου, φιλοξενία παλαιών αγωνιστικών αυτοκινήτων και άλλα πολλά!

 

Close

 

Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ θα γίνονται διαδρομές “αγάπης” όπου θα έχετε την δυνατότητα να καθίσετε στη θέση του συνοδηγού ενός από τα διαθέσιμα κλασικά αυτοκίνητα και να απολαύσετε τη βόλτα σας. Όλα τα έσοδα θα διατεθούν για φιλανθρωπικό σκοπό.

Close

 

 

Η τιμή εισόδου για το κοινό θα είναι 5 ευρώ. (Δωρεάν για άτομα κάτω των 12).

Όλα τα κλασικά οχήματα των 50s, 60s,70s, 80s εως και 90s είναι ευπρόσδεκτα.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής επικοινωνήστε στο 99699362 - 96690719 ή στο [email protected]

Δείτε το event στο facebook εδώ.

 

 

30 Aug, 2020 Ώρα 12:08

Το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα το 1908 - Δείτε σε τι κατάσταση βρίσκεται σήμερα

Thumbnail

Το σημείο μηδέν της κατασκευής αυτοκινήτων στην Ελλάδα αποκάλυψε πριν από λίγες ημέρες ο Βασίλης Σαρημπαλίδης.

Close

Συγκεκριμένα ο γνωστός δημοσιογράφος όχι μόνο ανακάλυψε το όχημα που κατασκεύασε ο Νίκος Θεολόγος πριν από 112 χρόνια αλλά προχώρησε στην συναρμολόγηση και ανακατασκευή μίζα με τον εγγονό του κατασκευαστή που έχει το ίδιο όνομα (Νίκος Θεολόγος).

_

Close

 

Ξεκίνησε το 1908

Close

Ο Νίκος Θεολόγος είχε εργαστεί στην αυτοκινητοβιομηχανία Ford και είχε όνειρο να φτιαξει διάφορά οχήματα.

Το συγκεκριμένο που ήταν και το προσωπικό του, ξεκίνησε να το φτιάχνει το 1908 και το ολοκλήρωσε λίγα χρόνια αργότερα όταν συναρμολόγησε τα διάφορα μέρη του αυτοκινήτου αλλά και τον κινητήρα που προέρχεται από μία μοτοσικλέτα BSA.

_

 

Σώζεται μέχρι και σήμερα

Το συγκεκριμένο όχημα σώζεται μέχρι και σήμερα και την ύπαρξη του ελάχιστοι γνωρίζουν ακόμα και στην Ελλάδα.

Για να φτιαχτεί στην μορφή που θα το δείτε και χωρίς να υπάρξουν σημαντικές αλλαγές από την αρχική του μορφή και κατάσταση συνέβαλε αποτελεσματικά ο Χρήστος Μαραγκός (κορυφαίος Έλληνας επιπλοποιός) αλλά και ο συλλέκτης μοτοσικλετών Βασίλης Μακρής που διατηρεί συγγένεια με τον Νίκο Θεολόγο.

_

 

 

Δείτε το σχετικό video του Βασίλη Σαρημπαλίδη που έχει τεράστια αξία για την ιστορία του αυτοκινήτου στην Ελλάδα…