Classic

17 Feb, 2023 Ώρα 12:07

Cyprus Classic Car Touring Club: Κυνήγι Θησαυρού «Μεσαορία-Λάρνακα»

Thumbnail

H Λέσχη Περιήγησης Κλασικού Αυτοκινήτου Κύπρου διοργανώνει την ερχόμενη Κυριακή 19 Φεβρουαρίου το Κυνήγι Θησαυρού «Μεσαορία-Λάρνακα» 2023. Οι συμμετέχοντες θα ξεκινήσουν στις 09:30 το πρωί από το Caffè Nero στη Έγκωμη και με τη βοήθεια πολιτιστικών και άλλων ερωτήσεων στη διαδρομή, θα κατευθυνθούν  προς το οδόφραγμα Αγίου Δομετίου.

Close

Το δελτίο τύπου:

Ξεκινάμε στις 09:30 το πρωί από το Caffè Nero στη Έγκωμη και με τη βοήθεια πολιτιστικών και άλλων ερωτήσεων στη διαδρομή, κατευθυνόμαστε προς το οδόφραγμα Αγίου Δομετίου. Ακολούθως, πάμε προς τα χωριά Αφάνεια, Άσσια, Βατυλή, Λύση, Κοντέα και περνάμε από το οδόφραγμα Περγάμου προς Πύλα, Ορόκλινη, Τρούλλους Αβδελλερό και Αθηαίνου.

Close

Στη συνέχεια, θα γευματίσουμε στην Ταβέρνα «Τάμπλιος-Παπαϊωάννου» στην Αθηαίνου, με μπουφέ και ένα κυπριακό ποτό προς 24 Ευρώ το άτομο. Θα ακολουθήσει βράβευση για το Κυνήγι Θησαυρού.

Κόστος συμμετοχής 10 Ευρώ το αυτοκίνητο. Τα μέλη που είναι πληρωμένα, η συμμετοχή είναι δωρεάν. Κόστος εγγραφής μέλους 15 ευρώ ετησίως. Ασφάλεια αυτοκινήτου σε ειδική τιμή ξεχωριστά.

Close

Για συμμετοχές τηλεφωνήστε στο 99686811.

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.