Classic

11 Aug, 2020 Ώρα 13:18

Διαδρομή αγάπης κλασικών αυτοκινήτων για το λαό του Λιβάνου!

Thumbnail

Η Ομοσπονδία Κλασικού Αυτοκινήτου Κύπρου στέκεται δίπλα στο δοκιμαζόμενο κόσμο της Βηρυτού και διοργανώνει την Περιήγηση Ελπίδας και Υποστήριξης με κλασικά αυτοκίνητα. Σκοπός είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ανάγκες του γειτονικού μας λαού και η μεταφορά τροφίμων από τα Δημαρχεία της μείζονος Λευκωσίας προς τα Παγκύπριο Κέντρο Διαχείρισης Ανθρωπιστικής Βοήθειας του Επιτρόπου Εθελοντισμού στο Περίπτερο 59 της Κρατικής Έκθεσης στη Λευκωσία. Επιπρόσθετα, η Ομοσπονδία συνεργάζεται, στηρίζει και ενισχύει το Γραφείο του Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων στην προσπάθειά του για συλλογή ξηράς τροφής με το ποσό των €1000 σε είδος.  

Close

Η εκδήλωση θα διοργανωθεί την Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020 και θα ξεκινήσει από την Πρεσβεία του Λιβάνου στην οδό Χίου 6, 2373 στον Άγιο Δομέτιο. Στην εκκίνηση θα είναι παρούσα η ΑΕ η Πρέσβειρα του Λιβάνου στην Κύπρο κα Claude El Hajal. 

Το πρόγραμμα της Περιήγησης έχει ως ακολούθως:

Close

Πρεσβεία Λιβάνου 10:00

Δήμος Έγκωμης 10:30

Δήμος Στροβόλου 11:15

Δήμος Λακατάμιας 12:00

Δήμος Λατσιών 12:45

Δήμος Αγλαντζιάς 13:30

Παγκύπριο Κέντρο Διαχείρισης Ανθρωπιστικής Βοήθειας 14:15

30 Aug, 2020 Ώρα 12:08

Το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα το 1908 - Δείτε σε τι κατάσταση βρίσκεται σήμερα

Thumbnail

Το σημείο μηδέν της κατασκευής αυτοκινήτων στην Ελλάδα αποκάλυψε πριν από λίγες ημέρες ο Βασίλης Σαρημπαλίδης.

Close

Συγκεκριμένα ο γνωστός δημοσιογράφος όχι μόνο ανακάλυψε το όχημα που κατασκεύασε ο Νίκος Θεολόγος πριν από 112 χρόνια αλλά προχώρησε στην συναρμολόγηση και ανακατασκευή μίζα με τον εγγονό του κατασκευαστή που έχει το ίδιο όνομα (Νίκος Θεολόγος).

_

Close

 

Ξεκίνησε το 1908

Close

Ο Νίκος Θεολόγος είχε εργαστεί στην αυτοκινητοβιομηχανία Ford και είχε όνειρο να φτιαξει διάφορά οχήματα.

Το συγκεκριμένο που ήταν και το προσωπικό του, ξεκίνησε να το φτιάχνει το 1908 και το ολοκλήρωσε λίγα χρόνια αργότερα όταν συναρμολόγησε τα διάφορα μέρη του αυτοκινήτου αλλά και τον κινητήρα που προέρχεται από μία μοτοσικλέτα BSA.

_

 

Σώζεται μέχρι και σήμερα

Το συγκεκριμένο όχημα σώζεται μέχρι και σήμερα και την ύπαρξη του ελάχιστοι γνωρίζουν ακόμα και στην Ελλάδα.

Για να φτιαχτεί στην μορφή που θα το δείτε και χωρίς να υπάρξουν σημαντικές αλλαγές από την αρχική του μορφή και κατάσταση συνέβαλε αποτελεσματικά ο Χρήστος Μαραγκός (κορυφαίος Έλληνας επιπλοποιός) αλλά και ο συλλέκτης μοτοσικλετών Βασίλης Μακρής που διατηρεί συγγένεια με τον Νίκο Θεολόγο.

_

 

 

Δείτε το σχετικό video του Βασίλη Σαρημπαλίδη που έχει τεράστια αξία για την ιστορία του αυτοκινήτου στην Ελλάδα…