Classic

30 Apr, 2020 Ώρα 18:19

Διπλή νίκη για τη Mercedes-Benz στα βραβεία «Motor Klassik 2020»

Thumbnail

Βροχή οι διακρίσεις για την ιστορική κληρονομιά της Mercedes-Benz στα βραβεία «Motor Klassik». Για μια ακόμη χρονιά μοντέλα και υπηρεσίες της γερμανικής εταιρείας βρέθηκαν στην κορυφή από τους συνολικά 17.610 αναγνώστες του περιοδικού «Auto moto und sport» που ψήφισαν. Για πολλά χρόνια, όλο και περισσότεροι οπαδοί κλασικών αυτοκινήτων συμμετέχουν σε αυτή τη δημοσκόπηση. Σε σύγκριση με το 2019 ο αριθμός αυξήθηκε σχεδόν κατά 1000 αναγνώστες. Το «Motor Klassik» διεξάγεται από το 1984. «Το περιοδικό έχει ένα πιστό και πεπειραμένο αναγνωστικό κοινό. Είμαι, λοιπόν, πολύ ευχαριστημένος που η Mercedes-Benz τα πήγε και πάλι καλά στα βραβεία Motor Klassik», δήλωσε ο Christian Boucke, επικεφαλής της Mercedes-Benz Classic. «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για τη διάκριση τόσο του θρυλικού 300 SL όσο και για τα αυθεντικά ανταλλακτικά της Mercedes-Benz».

Close

 

 

Mercedes-Benz 300 SL (W 198): Το «Gullwing» ανέβηκε στην κορυφή το 2020 με το 29.4% των ψήφων των αναγνωστών στην κατηγορία Γ – «Classic Sports Cars». Το περιοδικό άλλαξε σημαντικά τις κατηγορίες για τη δημοσκόπηση των φετινών αναγνωστών. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, δεν υπήρχε πλέον ψηφοφορία ανά δεκαετία. Αντ’ αυτού, τα κλασικά σπορ αυτοκίνητα που προτάθηκαν από το περιοδικό ποικίλλουν από το 1927 έως το 1966. Ο χαρακτηρισμός της Motor Klassik αυτής της κατηγορίας: «Glorious - τα σπορ αυτοκίνητα που έχουν πάντα ένα κομμάτι της ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού». Η επέκταση των επιλογών ψηφοφορίας σε πολλαπλές δεκαετίες καθιστά τη νίκη του 300 SL ακόμα πιο πολύτιμη. Εκπρόσωπος του περιοδικού «Auto moto und sport» δήλωσε: «Το Mercedes-Benz 300 SL είναι το πιο ολοκληρωμένο και συναρπαστικό σπορ αυτοκίνητο της εποχής μας - ένα αυτοκίνητο-όνειρο». Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει αλλάξει μέχρι σήμερα. Μάλιστα, μια διεθνής κριτική επιτροπή επέλεξε το «Gullwing» ως το «Σπορ αυτοκίνητο του αιώνα» τον Δεκέμβριο του 1999. Τα Βραβεία Motor Klassik 2020 υπογραμμίζουν το γεγονός ότι, δύο δεκαετίες αργότερα, κατέχει την κορυφαία θέση.

Γνήσια ανταλλακτικά της Mercedes-Benz: Η διάκριση των ανταλλακτικών της Mercedes-Benz στα Motor Klassik Awards είναι η έβδομη στη σειρά. Συνολικά είναι η δέκατη νίκη για τα ανταλλακτικά της εταιρείας παίρνοντας το 43,6% των ψήφων των αναγνωστών. «Η Mercedes-Benz Classic αναπαράγει ανταλλακτικά σύμφωνα με την αρχική προδιαγραφή για τα κλασικά οχήματα της μάρκας, προκειμένου να εξασφαλίσει την προμήθεια εξαρτημάτων πολύ καιρό μετά το τέλος της παραγωγής», λέει ο Christian Boucke από τα γνήσια ανταλλακτικά.

Close
 
21 Feb, 2024 Ώρα 08:28

77 χρόνια με το ίδιο αυτοκίνητο «γράφοντας» 2.76 εκατ. χιλιόμετρα

Thumbnail

Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, οι οδηγοί αλλάζουν αυτοκίνητο κατά μέσο όρο, ανά 11 χρόνια. Στη Κύπρο έχουμε έναν από τους παλαιότερους στόλους επιβατικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. με μέσο όρο ηλικίας τα 15 έτη. Φαντάζεστε να οδηγούσαμε όλοι ένα μόνο αυτοκίνητο σε όλη μας τη ζωή;

Close

Αυτή ήταν η πραγματικότητα του Allen Swift, ενός Αμερικανού που οδηγούσε την ίδια Rolls Royce για 77 χρόνια. Σύμφωνα με μια έρευνα, περίπου το 65% των αυτοκινήτων Rolls Royce που κατασκευάστηκαν ποτέ κυκλοφορούν ακόμη στους δρόμους και είναι σε λειτουργική κατάσταση, με τον Allen Swift να έχει σπάσει κάθε ρεκόρ.

 

Close

 

Το 1928, ο κ. Άλεν Σουίφτ κλήθηκε να πάρει μια πολύ δύσκολη απόφαση για τη ζωή του. Ο κ. Σουίφτ έκλεινε τα 26 του χρόνια και ο πατέρας του, του ζήτησε να παραμείνει στην οικογενειακή επιχείρηση φύλλων χρυσού και να αφήσει τα μικρότερα αδέλφια του να πάνε στο κολέγιο. Αν ο κ. Swift συμφωνούσε, τότε είχε την επιλογή να αγοράσει όποιο αυτοκίνητο ήθελε. Ο κ. Σουίφτ αποφάσισε να παραμείνει στην οικογενειακή επιχείρηση και άρχισε να ψάχνει για ένα καλό αυτοκίνητο. Ένας από τους φίλους του πρότεινε τη Rolls Royce, οπότε πήγε για μια βόλτα από το West Hartford του Connecticut στο εργοστάσιο της Rolls-Royce of America ακριβώς στην άλλη άκρη των συνόρων στο Springfield της Μασαχουσέτης.

Close

 

 

Αφού επισκέφθηκε το εργοστάσιο και παρακολούθησε πώς η Rolls Royce κατασκεύαζε αυτοκίνητα τότε, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ήθελε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Μετά την αγορά της Rolls Royce, ο κ. Swift οδηγούσε το αυτοκίνητο καθημερινά μέχρι το 1958 και τακτικά μέχρι το 1991, όταν ήταν 88 ετών. Μέχρι το 2003, ο κ. Swift είχε διανύσει σχεδόν 2,76 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο δεν χάλασε ποτέ, αλλά λέγεται ότι κάποια στιγμή ανακατασκεύασε τον κινητήρα του. Το 1994, η Rolls Royce αναγνώρισε στον κ. Swift ότι είχε στην κατοχή του το μοντέλο περισσότερο χρόνο από οποιονδήποτε άλλο στην ιστορία και του δόθηκε ένα κρυστάλλινο άγαλμα Spirit of Ecstasy (το σύμβολο κάθε RR).

 

 

Ο κ. Swift είχε επιλέξει μια ολοκαίνουργια Rolls Royce Phantom, βαμμένη σε πράσινο χρώμα, ενώ καθώς ασχολούνταν με τη βιομηχανία φύλλων χρυσού, φρόντισε το αυτοκίνητό του να έχει ρίγες και  μονόγραμμα σε χρυσό. Επέλεξε το αμάξωμα Piccadilly roadster με ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή και ένα αναπτυσσόμενο κάθισμα με τρίτη πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού. Μόλις δύο μήνες πριν από τον θάνατό του το 2005, ο κ. Swift είχε δωρίσει 1 εκατομμύριο δολάρια στο Μουσείο του Σπρίνγκφιλντ για την αγορά και την κατασκευή ενός μουσείου καινοτομίας. Μετά τον θάνατό του, το αυτοκίνητο πέρασε στο μουσείο αποτελώντας πλέον το κεντρικό κομμάτι της έκθεσης μεταφορών του Wood Museum of Springfield History.