Classic

05 Mar, 2020 Ώρα 22:53

Ετοιμάζεται για δυναμική εμφάνιση στο Mille Miglia η Alfa Romeo

Thumbnail

Ο «ομορφότερος αγώνας του κόσμου», όπως συνήθιζε να αποκαλεί το Mille Miglia ο Enzo Ferrari, θα πραγματοποιηθεί φέτος στην κλασσική διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια την περίοδο 13-16 Μαΐου με την στήριξη της Alfa Romeo.

Close

Η ιταλική φίρμα που φέτος συμπληρώνει 110 χρόνια ιστορίας συμμετέχει στον αγώνα από το 1928, ενώ το 2019 ανανέωσε τη χορηγία της στο Mille Miglia για τρία χρόνια, μέχρι το 2021.

_

Close

 

Σπάνιες Alfa Romeo

Close

Στον αγώνα θα συμμετέχουν μια σειρά κλασσικών μοντέλων της Alfa Romeo που ανήκουν στη συλλογή της FCA Heritage και συνήθως φυλάσσονται στο Alfa Romeo History Museum στο Arese, όπως οι  6C 1500 SS, 6C 12750GS, 2000 Sportiva και 1900 Super Sprint.

Σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές συμμετοχές, η Alfa Romeo θα έχει την πολυπληθέστερη παρουσία από κάθε άλλο κατασκευαστή, με 53 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 13 έχουν συμμετάσχει στον αγώνα τουλάχιστον μία φορά την περίοδο 1927 – 1957. Αυτά τα κοσμήματα της αυτοκίνησης θα συνοδεύει ένας στόλος από τριάντα σύγχρονες Giulia και Stelvio που θα συνδέουν με ιδανικό τρόπο το παρελθόν με το παρόν της μάρκας.

_

 

O αριθμός... ρεκόρ

Με αφορμή τα 110α γενέθλια της μάρκας για πρώτη φορά θα συμμετέχουν σε μια ειδική κατηγορία και 11 Alfa Romeo που έχουν κατασκευαστεί μετά το 1957. Αυτή η ξεχωριστή 11αδα θα αποτελείται από μερικά από τα πιο ιδιαίτερα μοντέλα που κατασκεύασε η Alfa Romeo τα τελευταία 60 χρόνια.

Ο αριθμός δεν είναι καθόλου τυχαίος αφού συμπίπτει με τον αριθμό νικών που κατέκτησε η Alfa Romeo την κλασσική περίοδο του αγώνα (1927-1957), ένα ρεκόρ που θα μείνει για πάντα αξεπέραστο.

 

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.