Classic

10 Jun, 2020 Ώρα 17:31

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης των κλασικών της FCA

Thumbnail

Με στόχο να βρίσκεται σε όσο το δυνατόν πιο άμεση επαφή με τους φίλους των Ιταλικών αυτοκινήτων, η FCA Heritage, το τμήμα που είναι αφιερωμένο στην προστασία και ανάδειξη της ιστορικής κληρονομιάς των Ιταλικών μαρκών του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, επεκτείνει την παρουσία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενεργοποιώντας τις επίσημες σελίδες του στα Facebook και Instagram.

Close

Στις νέες σελίδες θα αναρτώνται πληροφορίες, ειδήσεις, αλλά κυρίως ιστορίες από ανθρώπους και μηχανές που δημιούργησαν το θρύλο της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Παράλληλα μέσω των σελίδων το κοινό θα μπορεί να επικοινωνεί άμεσα με την ομάδα της FCA Heritage.

 

Close

Δείτε τη σελίδα της FCA Heritage στο Facebook παρακάτω

https://www.facebook.com/fcaheritage.official/

Close

 

Δείτε τη σελίδα της FCA Heritage στο Instagram παρακάτω

https://www.youtube.com/channel/UC6IlmSvgI9XLvj-NRXUmnoA/featured

 

Δείτε τη σελίδα της FCA Heritage στο YouTube παρακάτω

https://www.instagram.com/fcaheritage.official/

08 Jan, 2025 Ώρα 08:41

Στο σφυρί μία από τις πιο σπάνιες Corvette όλων των εποχών!

Thumbnail

H 1957 Corvette SS Project XP-64 της Chevrolet, το πνευματικό τέκνο της Zora Arkus-Duntov, θα βγει σε όλο το μπλοκ δημοπρασιών της RM Sotheby’s, στα τέλη Φεβρουαρίου, με εκτιμήσεις να τοποθετούν την αξία του μεταξύ 5 και 7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Close

Όχι μόνο γιατί είναι ένα σπάνιο κομμάτι αγωνιστικής ιστορίας, αλλά γιατί είναι επίσης ένα από τα καλύτερα σχέδια της αμερικανικής μάρκας, με την προσωπική σφραγίδα του Zora Arkus-Duntov, ενός επιτυχημένου οδηγού αγώνων αντοχής, που αργότερα διέπρεψε ως σχεδιαστής αγωνιστικών μοντέλων.

 

Close

 

Αρχικά, η General Motors έπαιξε με την ιδέα να τοποθετήσει έναν κινητήρα Chevy σε Jaguar E-Type, αλλά ο Arkus-Duntov είχε μεγαλύτερα σχέδια. Ξεκίνησε να δημιουργήσει ένα ειδικά κατασκευασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο ξεκίνησε τη ζωή του σε μια ήσυχη γωνιά του Chevrolet Engineering Center.

Close

Το αμάξωμα του αγωνιστικού,  κατασκευάστηκε από μαγνήσιο και είχε ως στόχο να είναι όσο το δυνατόν πιο βελτιωμένο και πιο ελαφρύ τα 839 κιλά, επιβεβαιώνουν ότι έγινε καλή δουλειά.

 

 

Η ισχύς προέρχεται από έναν V8 εξοπλισμένο με εκκεντροφόρο υψηλής απόδοσης, κυλινδροκεφαλές αλουμινίου και ψεκασμό καυσίμου, απόδοσης περίπου 300 ίππων. Ο κινητήρας συνδυάστηκε με χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.

Το αυτοκίνητο έκανε το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο στις 12 Hours of Sebring το 1957. Ενώ το XP-64 αποδείχθηκε αμέσως γρήγορο, αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας κατά τη διάρκεια του αγώνα και το σώμα από μαγνήσιο έκανε την καμπίνα αφόρητα ζεστή.

 

 

Καθώς έπρεπε να αποσυρθεί, η Chevy πιστεύεται ότι είχε σχεδιάσει μια σειρά αναβαθμίσεων για αυτό που θα του επέτρεπαν να είναι ανταγωνιστικό στις 24 Ώρες του Le Mans εκείνης της χρονιάς . Ωστόσο, η Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων συμφώνησε να τερματίσει τις υποστηριζόμενες, από το εργοστάσιο, αγωνιστικές προσπάθειες λίγο μετά το Sebring, ολοκληρώνοντας σύντομη την αγωνιστική καριέρα της XP-64.