Classic

10 Jun, 2020 Ώρα 17:31

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης των κλασικών της FCA

Thumbnail

Με στόχο να βρίσκεται σε όσο το δυνατόν πιο άμεση επαφή με τους φίλους των Ιταλικών αυτοκινήτων, η FCA Heritage, το τμήμα που είναι αφιερωμένο στην προστασία και ανάδειξη της ιστορικής κληρονομιάς των Ιταλικών μαρκών του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, επεκτείνει την παρουσία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενεργοποιώντας τις επίσημες σελίδες του στα Facebook και Instagram.

Close

Στις νέες σελίδες θα αναρτώνται πληροφορίες, ειδήσεις, αλλά κυρίως ιστορίες από ανθρώπους και μηχανές που δημιούργησαν το θρύλο της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Παράλληλα μέσω των σελίδων το κοινό θα μπορεί να επικοινωνεί άμεσα με την ομάδα της FCA Heritage.

 

Close

Δείτε τη σελίδα της FCA Heritage στο Facebook παρακάτω

https://www.facebook.com/fcaheritage.official/

Close

 

Δείτε τη σελίδα της FCA Heritage στο Instagram παρακάτω

https://www.youtube.com/channel/UC6IlmSvgI9XLvj-NRXUmnoA/featured

 

Δείτε τη σελίδα της FCA Heritage στο YouTube παρακάτω

https://www.instagram.com/fcaheritage.official/

14 Feb, 2025 Ώρα 10:53

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!

Thumbnail

Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.

Close

Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

 

Close

 

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Close

 

 

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

 

 

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.

Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.