Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας αποτελεί βασική προτεραιότητα για το γερμανικό εργοστάσιο. Ήδη τα πρώτα δείγματα γραφής άρχισαν να κάνουν την παρουσία τους διαθέτοντας σωρεία τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών.
Η νέα γενιά ηλεκτρικών οχημάτων στην premium και executive κατηγορία βασίζεται σε μια ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις σειρές μοντέλων. Το μεταξόνιο και τα άλλα εξαρτήματα του συστήματος, ειδικά οι μπαταρίες, είναι μεταβλητά χάρη στον αρθρωτό σχεδιασμό. Η φιλοσοφία του οχήματος βελτιστοποιείται έτσι ώστε να καλύπτει κάθε απαίτηση μιας οικογένειας μοντέλων με ηλεκτρική μπαταρία προσανατολισμένη στο μέλλον. Αυτή η αρχιτεκτονική του οχήματος καθιστά δυνατή την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων Mercedes-Benz από σαλούν έως μεγάλα SUV.

Το EQS θα επιτρέψει στους πελάτες να επωφεληθούν πλήρως από όλα τα πλεονεκτήματα μιας ηλεκτρικής πλατφόρμας σε σχέση με το χώρο και το σχεδιασμό. Με εμβέλεια έως και 700 km, το EQS πληροί τις απαιτήσεις για ένα premium σαλούν και από αυτή την άποψη. Ταυτόχρονα, η Mercedes-Benz παραμένει πιστή στη συνταγή της για επιτυχία στην παραγωγή αφού τα εργοστάσιά της είναι σε θέση να κατασκευάζουν διαφορετικά μοντέλα στις ίδιες γραμμές παραγωγής. Τα ηλεκτρικά οχήματα χρησιμοποιούν επίσης πρωτοποριακές τεχνολογίες όπως το σύστημα ελέγχου MBUX (Mercedes-Benz User Experience) ή τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης. Το πρωτότυπο Mercedes-Benz Vision EQS φέρει αρκετά σημεία από το προοδευτικό σχεδιασμό του EQS που εμφανίστηκε τον Σεπτέμβριο του 2019. Ωστόσο, περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με τον προοδευτικό σχεδιασμό των μοντέλων EQS SUV, EQE και EQE SUV, που είναι υψίστης σημασίας για την επιτυχία της ηλεκτρικής πρωτοβουλίας της μάρκας, παραμένουν μυστικό για το κοινό προς το παρόν.

Εκτός από το SUV μεσαίου μεγέθους EQC και το EQV, οι πελάτες θα έχουν στη διάθεση τους ακόμα δύο ηλεκτρικά SUV, το EQA και το EQB. Η παραγωγή του EQA θα ξεκινήσει πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους. Οι εκτεταμένες δοκιμές μέχρι να περάσει της γραμμές παραγωγής χρησιμεύει ούτως ώστε να εγγυηθεί τα υψηλά πρότυπα ποιότητας και είναι ένα από τα εκτεταμένα μέτρα στη διαδικασία ανάπτυξης κάθε σειράς μοντέλων της Mercedes-Benz.
Το EQS παράγεται μαζί με την S-Class στο «Factory 56» στο Sindelfingen, ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια αυτοκινήτων στον κόσμο. Για αρκετό καιρό, η ευελιξία στα εργοστάσια αποτελεί επενδυτική προτεραιότητα της Mercedes-Benz Operations (MO), η οποία είναι υπεύθυνη για την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων παγκοσμίως. Ο τεχνικός εξοπλισμός που διαθέτει λύσεις Trailblazing Industry 4.0 είναι βασικός παράγοντας για την ευελιξία.

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία
Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.
Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.
