Ειδήσεις

23 Oct, 2020 Ώρα 14:47

Επικυρώνεται το κλιματικό πλάνο της Volvo για τη μείωση εκπομπών άνθρακα

Thumbnail

Η Volvo δεν είναι μόνο γνωστή για την ποιότητα, την ασφάλεια και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της. Η εταιρεία είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη και καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για το περιβάλλον και τη μείωση των ρύπων με διάφορες δράσεις. Πρόσφατα έλαβε έγκριση από έγκυρο ανεξάρτητο οργανισμό για το κλιματικό της πλάνο που είναι ένα από τα πλέον φιλόδοξα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το κλιματικό σχέδιο, σύμφωνα με το οποίο η Volvo Cars καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια να γίνει μια κλιματικά ουδέτερη εταιρεία έως το 2040, επικυρώνεται επιστημονικά από το έγκυρο SBTI (Science Based Targets Initiative), έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποδεικνύει στις εταιρείες μια ξεκάθαρη οδό για την υποστήριξη της Συμφωνίας του Παρισιού για το Κλίμα.

Close

 

 

Σύμφωνα με το SBTI, το κλιματικό πλάνο της Volvo Cars, στο οποίο περιλαμβάνονται επίσης οι βραχυπρόθεσμες φιλοδοξίες της εταιρείας για το 2025, ευθυγραμμίζεται με την απαιτούμενη μείωση των επιπέδων άνθρακα ώστε να περιοριστεί η υπερθέρμανση του πλανήτη αρκετά κάτω από τους 2°C σε σύγκριση με τα προ-βιομηχανικά επίπεδα.

Η διαδικασία επαλήθευσης του SBTI προσδιορίζει με ακρίβεια το πόσο κάθε εταιρεία πρέπει να μειώσει τις εκπομπές που ευθύνονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και το πόσο γρήγορα πρέπει να γίνει αυτό ώστε να εκπληρωθούν οι στόχοι που περιγράφονται στη Συμφωνία του Παρισιού.

Close

 

 

Το πλάνο υπερβαίνει την απλή μείωση των εκπομπών «στην εξάτμιση» μέσω της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρεία θα περιορίσει επίσης τις εκπομπές άνθρακα στο δίκτυο των εργοστασίων της και στις ευρύτερες δραστηριότητές της, στην εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ θα διευρύνει την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση υλικών. Ως πρώτο απτό βήμα προς το όραμά της για το 2040, η εταιρεία στοχεύει επίσης, μέχρι το 2025, να ελαττώσει το αποτύπωμα άνθρακα σε όλο τον κύκλο ζωής κάθε αυτοκινήτου της κατά 40%. Το σχέδιο περιλαμβάνει τις ακόλουθες φιλοδοξίες: Μείωση κατά 50% των «εκπομπών εξάτμισης» ανά αυτοκίνητο, μείωση κατά 25% των εκπομπών άνθρακα στις ευρύτερες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των παραγωγικών δραστηριοτήτων, και μείωση κατά 25% ανά αυτοκίνητο των εκπομπών άνθρακα που σχετίζονται με την εφοδιαστική αλυσίδα.

Η Volvo Cars ήταν ο πρώτος καταξιωμένος κατασκευαστής αυτοκινήτων που δεσμεύτηκε για την πλήρη εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης, ενώ αποτελεί και τη μόνη μάρκα που προσφέρει μία plug-in υβριδική εκδοχή σε κάθε μοντέλο της γκάμας της. Επιπλέον, θα παρουσιάσει μια σειρά από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια, αρχίζοντας με το XC40 Recharge, το οποίο στη Κύπρο αναμένεται εντός του 2021.  

19 Apr, 2024 Ώρα 13:45

Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση

Thumbnail

Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».

Close

Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.

 

Close

 

Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.

Close

Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.

“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.