Ο V8 κινητήρας επιστρέφει στη γκάμα της Cayenne GTS και της Cayenne GTS Coupé προσφέροντας εξαιρετική απόδοση και εντυπωσιακή απόλαυση κατά την οδήγηση. Ο V6 biturbo 3,6 λίτρων κινητήρας για τα μοντέλα GTS αντικαθιστάτε από ένα τεσσάρων λίτρων V8 biturbo κινητήρα τεσσάρων λίτρων με απόδοση 450 ίππων και 620 Nm ροπής. Ένας κινητήρας που προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη απόδοση σε όλους τους τομείς. Και τα δύο μοντέλα GTS φτάνουν τα 100 χιλιόμετρα από στάση, σε 4,5 δευτερόλεπτα με το πακέτο Sport Chrono και έχουν τελική ταχύτητα στα 270 km/h. Μαζί και ένα χαμηλότερο σασί προσανατολισμένο στις επιδόσεις αλλά και ένας βελτιωμένος εξοπλισμός, συμπληρώνει το νέο πακέτο της GTS.

Για να ταιριάζει με την εντυπωσιακή απόδοση του νέου αυτοκινήτου, τα ειδικά διαμορφωμένα σπορ συστήματα εξάτμισης προσφέρουν μια εξαιρετικά ακουστική εμπειρία. Εξοπλισμένο ως στάνταρ είναι ένα σύστημα εξάτμισης σχεδιασμένο να παράγει έναν πλούσιο, σπορ ήχο με μοναδικό χαρακτήρα.

Η ρύθμιση πλαισίου των νέων μοντέλων Cayenne GTS δημιουργεί τις ιδανικές προϋποθέσεις για εξαιρετική πλευρική δυναμική. Η βασική ανάρτηση από χάλυβα, χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 20 χιλιοστά και περιλαμβάνει Porsche Active Suspension Management (PASM) για ενεργό και πολύ σπορ έλεγχο του αποσβεστήρα. Το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) είναι επίσης εξοπλισμένο ως στάνταρ. Σε συνδυασμό με τις βασικές ζάντες RS Spyder Design 21 ιντσών, τα γενναιόδωρα φρένα από γκρι χυτοσίδηρο (390 x 38 mm μπροστά, 358 x 28 mm πίσω), εφοδιασμένα με κόκκινες δαγκάνες, τα νέα μοντέλα Cayenne GTS φέρνουν την ευελιξία και τον αυθορμητισμό ενός πραγματικού σπορ αυτοκινήτου στην κατηγορία SUV. Προαιρετικά, η επιβράδυνση μπορεί να βελτιστοποιηθεί μέσω του Porsche Surface Coated Brake (PSCB) με ειδική επίστρωση ή του Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Το βασικό πακέτο Sport Design εξασφαλίζει μια μοναδική και αποκλειστική εμφάνιση σε συνδυασμό με πολυάριθμες πινελιές σε μαύρο χρώμα. Τα νέα μοντέλα Cayenne GTS είναι εξοπλισμένα στάνταρ με ζάντες σατινέ γυαλιστερό μαύρο 21 ιντσών RS Spyder Design. Μαζί και τα υλικά υψηλής ποιότητας στο εσωτερικό, όπως το Alcantara® στην οροφή, τα κεντρικά πάνελ των καθισμάτων, τα μπράτσα και τις πόρτες και στην κεντρική κονσόλα. Τα σπορ καθίσματα προορίζονται αποκλειστικά για τα νέα μοντέλα GTS, προσφέρουν τη βέλτιστη υποστήριξη στις στροφές λόγω του αυξημένου ύψους των πλευρικών ενισχύσεων τους. Τέλος, τα λογότυπα GTS βρίσκονται στις μπροστινές πόρτες, στο στροφόμετρο και στα προσκέφαλα.

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία
Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.
Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.
