Ειδήσεις

05 Jan, 2022 Ώρα 09:47

Η καλύτερη δουλειά στον κόσμο;

Thumbnail

Σίγουρα εάν ρωτήσουμε 100 διαφορετικούς ανθρώπους ποια θεωρούν την καλύτερη δουλειά στον κόσμο, ίσως λάβουμε 100 διαφορετικές απαντήσεις. Όσους όμως petrolheads και αν ρωτήσουμε, θα λάβουμε την ίδια απάντηση. Η συγκεκριμένη.

Close

Ας γνωρίσουμε τον Steve Jenny ο οποίος έχει κάθε δικαίωμα να καυχιέται πως όταν πάει στην δουλειά του, είναι ευτυχισμένος. Ο συγκεκριμένος κύριος έκανε αίτηση για δουλειά στην Bugatti τον Μάιο του 2004 και προσελήφθη την ίδια περίοδο, όταν και βρισκόταν στα στάδια δοκιμής η νέα τότε Veyron, με αντικείμενο εργασίας να δημιουργήσει μία διαδικασία εξασφάλισης πως κάθε μοντέλο θα ήταν (δοκιμασμένα) άψογο πριν παραδοθεί στον πελάτη.

 

Close

 

Τον Σεπτέμβριο του 2005, ο Jenny άρχισε να δοκιμάζει κάθε Veyron μετά τον τελικό τεχνικό έλεγχο για να διασφαλίσει ότι λειτουργούσε τέλεια. Κάθε νέα Bugatti έκτοτε, συμπεριλαμβανομένων των Veyron και Chiron, περνάει από τα χέρια του ο οποίος πραγματοποιεί την ίδια διαδρομή και κάνει τα ίδια τεστ για να διασφαλίσει πως δεν υπάρχει το παραμικρό σφάλμα.

Close

 

 

Η ρουτίνα που έχει δημιουργήσει είναι ίδια για κάθε μοντέλο και περιλαμβάνει 300χλμ. απόστασης. Κάθε test drive λοιπόν, διαρκεί περίπου πέντε ώρες και περιλαμβάνει επιθεώρηση της συνολικής οδήγησης, όπου ο Jenny ελέγχει τα βάρη των πεντάλ και την απόκριση τους, την αίσθηση του τιμονιού και ακούει για τυχόν ασυνήθιστους ήχους σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.Στη συνέχεια, η δοκιμή μεταφέρεται σε έναν κλειστό διάδρομο στο αεροδρόμιο Colmar στη Γαλλία, όπου κάθε αυτοκίνητο υποβάλλεται σε δοκιμές απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων επιταχύνσεων άνω των 300 χλμ./ώρα και δοκιμή συστημάτων όπως το launch control.

 

 

Μετά από αυτή την αρχική δοκιμή των 300 χλμ., το αυτοκίνητο επιστρέφει στο εργοστάσιο της Bugatti όπου αλλάζονται τα λάδια του κιβωτίου ταχυτήτων και τοποθετούνται νέα λάστιχα. Εάν ο Jenny θεωρήσει πως όλα είναι εντάξει, δίνει το τελικό ΟΚ, εάν όχι, μπορεί να συνεχίσει τις δοκιμές.

Αυτές είναι δουλειές!

 

11 Aug, 2022 Ώρα 11:03

Έτσι λειτουργεί το Trailer Assist στο νέο Skoda Kodiaq (βίντεο)

Thumbnail

Ένας από τους πιο συχνούς πονοκέφαλους, που έχουν όσοι ρυμουλκούν ένα trailer είναι ο έλεγχος και ο χειρισμός του. Ο οδηγός θα πρέπει να έχει σχετική εμπειρία, αλλιώς θα δυσκολευτεί αρκετά. Ωστόσο, το σύστημα Trailer Assist κάνει τον έλεγχο του ρυμουλκού πανεύκολη υπόθεση, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από το παρακάτω βίντεο.

Close

Να θυμίσουμε ότι το ανανεωμένο Skoda Kodiaq ξεχωρίζει κυρίως για το νέο “πρόσωπο” της φίρμας, το οποίο είναι αισθητά πιο επιβλητικό, ενώ προσφέρεται με νέες τεχνολογίες.  το Kodiaq παραμένει απίστευτα ευρύχωρο με τη δυνατότητα φιλοξενίας μέχρι και 7 επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών ξεκινάει από 835 λίτρα και φτάνει με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων έως και τα 2.065 λτ. Διαθέσιμο είναι το Virtual Cockpit με οθόνη 10,25 ιντσών, ενώ το σύστημα infotainment συνοδεύεται με οθόνες αφής έως και 9,2 ίντσες.

Για πρώτη φορά, διαθέσιμα είναι τα δερμάτινα καθίσματα με ηλεκτρικές πολλαπλές ρυθμίσεις, αερισμό και λειτουργία μασάζ, ενώ γίνεται και χρήση ανακυκλωμένων υλικών.

Close