Ειδήσεις

21 Jan, 2022 Ώρα 10:27

Η Mugen επιστρέφει στους αγώνες μοτοσικλέτας

Thumbnail

Το όνομα Mugen μπορεί να μη λέει πολλά σε αρκετούς από εσάς, ωστόσο πρόκειται για μια από τις πιο ιστορικές φίρμες στον κόσμο των αγώνων μοτοσικλέτας και αυτοκινήτου. Έγινε πασίγνωστη από την στενή σχέση της με την Honda και κυρίως την προμήθεια των κινητήρων Formula 1 του ιαπωνικού κολοσσού, ενώ έχει κατά καιρούς παρουσία στα ιαπωνικά πρωταθλήματα μονοθεσίων και πιο πρόσφατα στο διάσημο TT Isle of Man στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοτοσικλετών.

Close

Η ιστορική Mugen αποφάσισε μετά την επιτυχημένη συμμετοχή της στο Isle of Man TT να επιστρέψει στους αγώνες μοτοσικλέτας. Κάτω από την ομπρέλα της M-TEC η ιαπωνική φίρμα θα συμμετέχει με εργοστασιακή ομάδα στο καινοτόμο πρωτάθλημα E-Xplorer World Cup το οποίο ακολουθεί τα βήματα του Extreme E πρωταθλήματος που ξεκίνησε το 2021 με πρωτότυπα τετρακίνητα αυτοκίνητα.

 

Close

 

Η δομή του πρωταθλήματος ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί, δεν γνωρίζουμε τις χώρες και τις ημερομηνίες που θα πραγματοποιηθεί, ωστόσο σίγουρα θα πάρουν μέρος 10 ομάδες με 20 αναβάτες. Κάθε ομάδα θα πρέπει να έχει έναν άνδρα και μια γυναίκα και οι πίστες θα έχουν ποικιλία ως προς το έδαφος καθώς θα περιλαμβάνουν άλματα, σκαλοπάτια, νερό, άσφαλτο και πολλά ακόμα.

Close

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του πρωταθλήματος E-Xplorer Valentin Guyonnet, καλωσόρισε την Mugen στον θεσμό τονίζοντας ότι ένας τόσο μεγάλος κατασκευαστής θα ανεβάσει το κύρος του πρωταθλήματος. "Είμαστε ικανοποιημένοι που μια μάρκα όπως η M-TEC, με τόσο μεγάλη ιστορία και επιτυχίες στους αγώνες, θα αγωνιστεί με εργοστασιακή ομάδα στο FIM E-Xplorer World Cup. Από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας του θεσμού, ο οποίος έχει στόχο να παρουσιάσει και να εξελίξει πρωτοποριακές τεχνολογίες στον κόσμο των δύο τροχών, είχαμε σοβαρό ενδιαφέρον από μεγάλους κατασκευαστές. Η M-TEC γρήγορα ενδιαφέρθηκε για το πρωτάθλημα και μετά την επιτυχία της στο TT Isle of Man είναι το λογικό επόμενο βήμα για μια νέα πρόκληση", είπε ο κος Guyonnet.

Βίντεο από το 2017 όταν η Mugen παρουσίασε μια ηλεκτρική supersport και μια ηλεκτρική motocross.

 

 

Πηγή: zougla.gr

20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».