Το ID. Buzz λανσαρίστηκε ως μια σύγχρονη υλοποίηση του θρυλικού Type 2 Kombi, ως μια προσπάθεια αναβίωσης από τη Volkswagen ενός οχήματος που χαρακτηρίστηκε από το σχήμα του και χαρακτήρισε μια εποχή. Θα μπορούσε να προσφέρει κάτι περισσότερο στις ημέρες μας;
Όταν η Volkswagen παρουσίασε το ID. Buzz, επικεντρώθηκε στο σχήμα και στην πρακτικότητα που θα προσφέρει στους επιβάτες του το καινούργιο, ενός όγκου, αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, όπως και στον εξοπλισμό του. Αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, δεν υπήρχε κάτι διαφορετικό από όσα είχαμε συνηθίσει ως τώρα, στο ID. 3 ή στο ID. 4.

Έτσι, το ID. Buzz διατίθεται με τον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και αποδίδει 204 ίππους. Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, αυτή η έκδοση δεν θα είναι η μόνη διαθέσιμη του νέου μοντέλου. Από τη γερμανική εταιρεία ανακοινώθηκε ότι θα δημιουργηθεί και η GTX η οποία θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι θα αποδίδουν μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 299 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 460 Nm.
Προφανώς, το ID. Buzz GTX θα είναι τετρακίνητο. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, θα διαθέτει στον εμπρός άξονα έναν ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 109 ίππων και μέγιστης ροπής 162 Nm. Στον πίσω, θα υπάρχει ο (σύγχρονος) των 204 ίππων και μέγιστης ροπής 310 Nm.

H δημιουργία τής συγκεκριμένης έκδοσης έρχεται να προστεθεί σε αυτές των ID. 4 GTX και ID. 5 GTX. Με αυτόν τον τρόπο, φαίνεται να σχηματίζεται μια μικρή ομάδα μεταξύ των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων τής Volkswagen τα οποία θα έχουν πιο σπορτίφ χαρακτήρα συγκριτικά αυτών στις απλές εκδόσεις τους. Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινώσει από τη Volkswagen, από το 2025 και έπειτα το ID. Buzz θα διατίθεται με σύστημα αυτόνομης οδήγησης για τις αγορές των χωρών που θα επιτρέπουν τη χρήση του.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Skoda Elroq κατακτά το βραβείο Red Dot για το σχεδιασμό του
Το εντελώς νέο Skoda Elroq είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Τσέχικης μάρκας στην στρατηγικής σημασίας κατηγορία συμπαγών SUV. Ένα μοντέλο που συνδυάζει τη στιβαρότητα, τη λειτουργικότητα με μια ολοκληρωμένη σειρά επιλογών ηλεκτροκινητήρων με τη μέγιστη αυτονομία να ξεπερνά τα 560 χιλιόμετρα. Πριν καλά – καλά περάσει στην αγορά άρχισε να μαζεύει διακρίσεις. Βραβεύτηκε με το διάσημο βραβείο Red Dot για το σχεδιασμό του από έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς σχεδιασμού στον κόσμο.

Το 100% ηλεκτρικό compact SUV είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της μάρκας που εφαρμόζει πλήρως τη νέα σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid, η οποία χαρακτηρίζεται από στιβαρότητα, λειτουργικότητα και αυθεντικότητα. Το Elroq συνεχίζει την επιτυχία προηγούμενων μοντέλων της Skoda, κατακτώντας το 18ο βραβείο Red Dot στην ιστορία της μάρκας.

Βασικό χαρακτηριστικό της νέας σχεδιαστικής γλώσσας Modern Solid που καθορίζει το μπροστινό μέρος του Elroq είναι το γυαλιστερό μαύρο Tech-Deck Face, το οποίο αντικαθιστά την κλασική μάσκα. Πάνω από αυτό υπάρχει η επιγραφή Skoda στο καπό, σε Unique Dark Chrome – άλλο ένα στοιχείο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας. Οι λεπτοί προβολείς επανερμηνεύουν την τυπική τετραπλή όψη των SUV της Skoda. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, μια νέα φωτεινή λωρίδα συνδέει τους κύριους προβολείς LED, με τις κορυφαίες εκδόσεις να εξοπλίζονται με προβολείς LED Matrix. Τα πίσω φωτιστικά σώματα ακολουθούν επίσης τις αρχές Modern Solid. Η νέα σχεδίαση επιτυγχάνει και εξαιρετική αεροδυναμική, με συντελεστή οπισθέλκουσας (cd) μόλις 0,26.

Η επιτροπή Red Dot αποτελείται από 43 ειδικούς από 21 χώρες, οι οποίοι αξιολόγησαν κάθε προϊόν με κριτήρια όπως η καινοτομία, η λειτουργικότητα, η εργονομία, η ανθεκτικότητα και η περιβαλλοντική συμβατότητα. Το ολοκαίνουργιο Elroq είναι τέλεια εξοπλισμένο τόσο για οδήγηση μέσα στην πόλη όσο και για υπαίθριες περιπέτειες χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις, το ευρύχωρο εσωτερικό και τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Το Elroq, βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της Unicars σε όλες τις πόλεις, προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ηλεκτροκινητήρα, με το Elroq 50 (125 kW), το Elroq 60 (150 kW) και το Elroq 85 (210 kW).
