Ειδήσεις

22 Feb, 2023 Ώρα 08:53

Ιταλία: Η ταχεία μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι “αυτοκτονία” και “δώρο” στη κινεζική βιομηχανία

Thumbnail

Η Ιταλία ενίσχυσε την αντίθεσή της στα ευρωπαϊκά σχέδια να απαγορεύσουν την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ σε 12 χρόνια, με τον υπουργό Μεταφορών της χώρας να χαρακτηρίζει την ταχεία μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα ως “αυτοκτονία” και “δώρο” στην κινεζική βιομηχανία.

Close

Όλοι νοιαζόμαστε για το νερό, την ποιότητα του αέρα και ένα καθαρότερο περιβάλλον, αλλά αυτό δεν σημαίνει απολύσεις εκατομμυρίων εργαζομένων και κλείσιμο χιλιάδων επιχειρήσεων,

Ο ιδεολογικός φονταμενταλισμός του ηλεκτρισμού και μόνο είναι αυτοκτονία και δώρο στην Κίνα,

Close

δήλωσε ο υπουργός Matteo Salvini, ο οποίος ηγείται του δεξιού κόμματος της Λέγκας.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε επίσημα την Τρίτη νόμο για την ουσιαστική απαγόρευση της πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στο μπλοκ από το 2035, με στόχο να επιταχυνθεί η μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα και να καταπολεμηθεί η κλιματική αλλαγή.

Close

Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο και οικονομική στήριξη σε όσους θέλουν να αλλάξουν τα αυτοκίνητά τους, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση,

δήλωσε ο Salvini, ο οποίος είναι επίσης αναπληρωτής πρωθυπουργός στην κυβέρνηση της Giorgia Meloni, στη Γερουσία.

Ο ιδεολογικός φονταμενταλισμός του ηλεκτρισμού είναι αυτοκτονία και δώρο στην Κίνα,

πρόσθεσε ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Ιταλίας.

Ο υπουργός Εξωτερικών Antonio Tajani ανέφερε νωρίτερα ότι η Ρώμη θα επιδιώξει να αμβλύνει τον στόχο.

Η Ιταλία θα υποβάλει τη δική της αντιπρόταση: να περιοριστεί η μείωση στο 90% για τα νέα αυτοκίνητα χωρίς εκπομπές ρύπων, δίνοντας στις βιομηχανίες την ευκαιρία να προσαρμοστούν,

ανέφερε ο Tajani.

Ο υπουργός Οικονομίας Adolfo Urso συμφωνεί με τον Tajani, που τονίζει πως το χρονικό πλαίσιο που προτείνει η ΕΕ απλά δεν είναι εφικτό για μια χώρα όπως η Ιταλία. Η χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι επίσης μια πρόκληση στην Ιταλία, αφού σήμερα υπάρχον 36.000 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιταλία, με τον Urso να αναφέρει πως θα χρειαστεί το νούμερο αυτό τουλάχιστον να επταπλασιαστεί. Εκτός από τις προκλήσεις των υποδομών που απορρέουν από τους φορτιστές που απαιτούνται, ο Urso είπε πως θα πρέπει και το ηλεκτρικό δίκτυο να αναβαθμιστεί για μπορεί να διαχειριστεί τους χιλιάδες νέους φορτιστές.

Η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία της Ιταλίας απασχολεί άμεσα ή έμμεσα πάνω από 270.000 εργαζόμενους και αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 5% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος της χώρας, σύμφωνα με στοιχεία της ένωσης αυτοκινητοβιομηχανιών ANFIA.

Οι πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 27% πέρυσι στην Ιταλία, αντιπροσωπεύοντας μόλις το 3,7% των συνολικών ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων, σύμφωνα με την ANFIA.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:46

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία

Thumbnail

Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Close

 

Close

 

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.

Close

Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

 

 

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

 

 

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.

Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.