Ειδήσεις

12 Feb, 2020 Ώρα 16:33

Το Mazda CX-30 ψηφίζεται ως η «Καινοτομία της Χρονιάς» για το 2020

Thumbnail

Η Mazda CX-30, η νέα γενιά crossover της Ιαπωνικής μάρκας πήρε τον τίτλο «Novità dell'Anno» δηλαδή «Καινοτομία της Χρονιάς» για το 2020. Με το 14,4% των προτιμήσεων, το Mazda CX-30 επιλέχθηκε από τους αναγνώστες του περιοδικού Quattroruote που εξέφρασαν την άποψή τους μέσω του site quattroruote.it που επίσης ανήκει στον εξειδικευμένο Ιταλικό Όμιλο. 

Close

 

 

Αυτή είναι και η πρώτη φορά που η Mazda κερδίζει αυτό το βραβείο, όντας και η πρώτη ιαπωνική μάρκα που λαμβάνει αυτή την τιμή. Το βραβείο αυτό αποτελεί μέρος ενός πολύ σημαντικού έτους για τη Mazda, η οποία φέτος γιορτάζει τα 100 της χρόνια από την ίδρυση της. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το 2018, η Mazda κέρδισε το βραβείο «Q Global Tech» για τον επαναστατικό κινητήρα SKYACTIV-X.

 

Close

 

Το βραβείο παρουσιάστηκε από τη Laura Confalonieri, Αντιπρόεδρο του Quattroruote, μαζί με την Alessia Ventura, το γνωστό πρόσωπο του τηλεοπτικού προγράμματος DriveUp. «Είναι μεγάλη χαρά και τιμή μας που λαμβάνουμε ένα τόσο σημαντικό βραβείο για το αυτοκίνητο μας στην Ιταλία», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, και συνέχισε: «Μια σημαντική αναγνώριση της πορείας που κάνει η Mazda και της οποίας το CX-30 είναι η πιο πρόσφατη μαρτυρία: μια συνεκτική εξέλιξη στο σχεδιασμό και την τεχνολογία που προσφέρει στους πελάτες μας μια εκλεπτυσμένη επιλογή. Θα ήθελα να μοιραστώ αυτό το βραβείο με ολόκληρη την ομάδα της Mazda στην Ιταλία, συναδέλφους, αντιπροσώπους και εξουσιοδοτημένους επισκευαστές που εργάζονται με εξαιρετικό πάθος, μέχρι τη Χιροσίμα, όπου δημιουργήθηκε το αυτοκίνητο». Τα βραβεία αυτά του Quattroruote διεξάγονται από τον Ιανουάριο του 2000, με σκοπό να αναθέσουν στους αναγνώστες του την ευθύνη να αναγνωρίσει τη σημαντικότερη καινοτομία μεταξύ των αυτοκινήτων που παρουσιάστηκαν τους προηγούμενους δώδεκα μήνες. Μια επιλογή υπαγορευόμενη από την επιθυμία να ανταμείψει ένα μοντέλο που εκτιμήθηκε από μια μεγάλη λαϊκή κριτική επιτροπή, αναθέτοντας στο εκδοτικό προσωπικό το μόνο καθήκον της προεπιλογής των υποψηφίων, με αποκλεισμό των supercars και των exclusive αυτοκινήτων.

17 Jun, 2025 Ώρα 13:31

Το Golf GTI Edition 50 έγινε το γρηγορότερο VW όλων των εποχών στο Nurburgring (βίντεο)

Thumbnail

Αφού η Xiaomi έσπασε το ρεκόρ για το ταχύτερο EV παραγωγής στο Nürburgring, η Volkswagen έχει το δικό της λόγο για να γιορτάσει και εκείνη μια πρόσφατη κορυφαία επίδοση στην Πράσινη Κόλαση. Ωστόσο, πρόκειται περισσότερο για ένα προσωπικό ρεκόρ παρά για ένα ρεκόρ κατηγορίας.

Close

Πιο συγκεκριμένα, το ακυκλοφόρητο ακόμα, Golf GTI Edition 50, στέφθηκε το ταχύτερο αυτοκίνητο VW που έκανε το γύρο της απαιτητικής γερμανικής πίστας.

Το επερχόμενο προσθιοκίνητο hot hatch ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 7 λεπτά και 46,13 δευτερόλεπτα, γεγονός που το καθιστά πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από το Golf R 20 Years Edition. Ήταν επίσης πάνω από τρία δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Golf GTI Clubsport S της προηγούμενης γενιάς.

Close

Παρόλο που το GTI Edition 50 είναι πλέον το ταχύτερο μεταξύ των Volkswagen, εξακολουθεί να υπολείπεται του Honda Civic Type R κατά 1,25 δευτερόλεπτα. Στα πρόθυρα της εξόδου από την Ευρώπη λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, το ιαπωνικό hot hatch παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στο Nordschleife (7 λεπτά και 44,88 δευτερόλεπτα).

 

Close

 

Πάντως η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στις 20 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, είναι γνωστό ότι ο χρόνος γύρου σημειώθηκε από ένα όχημα δοκιμών σχεδόν παραγωγής που ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων. Αυτό το κιτ περιλαμβάνει ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες, ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race semi-slick και κάποιες απροσδιόριστες επεμβάσεις στο πλαίσιο.

Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία για τυχόν αναβαθμίσεις ισχύος. Ενδεικτικά, το στάνταρ Golf GTI αποδίδει 265 ίππους από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων. Αυτός ο ίδιος τετρακύλινδρος, με την κωδική ονομασία «EA888 LK3 evo4», είναι ρυθμισμένος στους 300 ίππους στο GTI Clubsport. Το υλικό επί του οχήματος επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο δοκιμής χρησιμοποιούσε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι το GTI έχασε το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την κυκλοφορία του Mk8.5 πέρυσι. Το Golf R έχει επίσης μετατραπεί σε DSG-only, αν και οι μικρότερες εκδόσεις του compact hatch εξακολουθούν να προσφέρουν ένα χειροκίνητο κιβώτιο στην Ευρώπη.

Το μόνο VW που θα μπορούσε να προκαλέσει τον κορυφαίο χρόνο γύρου του GTI Edition 50 είναι το Golf R Clubsport, εφόσον υλοποιηθεί. Ανεξάρτητα από αυτό, το ID.R θα παραμείνει το γρηγορότερο Volkswagen συνολικά που έχει κάνει γύρο στο Nürburgring. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο δρόμου που θα πλησιάσει τον εκπληκτικό χρόνο γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μόνο για την πίστα, που είναι μόλις 6 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα.