Η Mazda CX-30, η νέα γενιά crossover της Ιαπωνικής μάρκας πήρε τον τίτλο «Novità dell'Anno» δηλαδή «Καινοτομία της Χρονιάς» για το 2020. Με το 14,4% των προτιμήσεων, το Mazda CX-30 επιλέχθηκε από τους αναγνώστες του περιοδικού Quattroruote που εξέφρασαν την άποψή τους μέσω του site quattroruote.it που επίσης ανήκει στον εξειδικευμένο Ιταλικό Όμιλο.
Αυτή είναι και η πρώτη φορά που η Mazda κερδίζει αυτό το βραβείο, όντας και η πρώτη ιαπωνική μάρκα που λαμβάνει αυτή την τιμή. Το βραβείο αυτό αποτελεί μέρος ενός πολύ σημαντικού έτους για τη Mazda, η οποία φέτος γιορτάζει τα 100 της χρόνια από την ίδρυση της. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το 2018, η Mazda κέρδισε το βραβείο «Q Global Tech» για τον επαναστατικό κινητήρα SKYACTIV-X.
Το βραβείο παρουσιάστηκε από τη Laura Confalonieri, Αντιπρόεδρο του Quattroruote, μαζί με την Alessia Ventura, το γνωστό πρόσωπο του τηλεοπτικού προγράμματος DriveUp. «Είναι μεγάλη χαρά και τιμή μας που λαμβάνουμε ένα τόσο σημαντικό βραβείο για το αυτοκίνητο μας στην Ιταλία», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, και συνέχισε: «Μια σημαντική αναγνώριση της πορείας που κάνει η Mazda και της οποίας το CX-30 είναι η πιο πρόσφατη μαρτυρία: μια συνεκτική εξέλιξη στο σχεδιασμό και την τεχνολογία που προσφέρει στους πελάτες μας μια εκλεπτυσμένη επιλογή. Θα ήθελα να μοιραστώ αυτό το βραβείο με ολόκληρη την ομάδα της Mazda στην Ιταλία, συναδέλφους, αντιπροσώπους και εξουσιοδοτημένους επισκευαστές που εργάζονται με εξαιρετικό πάθος, μέχρι τη Χιροσίμα, όπου δημιουργήθηκε το αυτοκίνητο». Τα βραβεία αυτά του Quattroruote διεξάγονται από τον Ιανουάριο του 2000, με σκοπό να αναθέσουν στους αναγνώστες του την ευθύνη να αναγνωρίσει τη σημαντικότερη καινοτομία μεταξύ των αυτοκινήτων που παρουσιάστηκαν τους προηγούμενους δώδεκα μήνες. Μια επιλογή υπαγορευόμενη από την επιθυμία να ανταμείψει ένα μοντέλο που εκτιμήθηκε από μια μεγάλη λαϊκή κριτική επιτροπή, αναθέτοντας στο εκδοτικό προσωπικό το μόνο καθήκον της προεπιλογής των υποψηφίων, με αποκλεισμό των supercars και των exclusive αυτοκινήτων.
Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση
Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».
Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.
Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.
Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.
“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.