Ειδήσεις

19 Sep, 2022 Ώρα 14:55

Mercedes-Benz GLC: Η ελευθερία κίνησης στην πιο εντυπωσιακή της μορφή

Thumbnail

Η ελευθερία κίνησης στην πιο εντυπωσιακή της μορφή. Αυτή είναι η φράση που χαρακτηρίζει την GLC από το 2015 όταν πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά. Η νέα γενιά της GLC κάνει την εμφάνιση της θέλοντας να συνεχίσει με τον καλύτερο τρόπο αυτή την παράδοση.

Close

Η νέα Mercedes Benz GLC εντυπωσιάζει με τη μοντέρνα σχεδίαση της, το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας, τις σπορ επιδόσεις καθώς και την άνεση και την ευελιξία της. Σημαντικότερο όμως είναι και το γεγονός ότι όλα τα μοντέλα GLC διαθέτουν πλέον σύστημα ηλεκτροκίνησης. Είτε εντός είτε εκτός δρόμου, η νέα GLC μπορεί να προσφέρει ανεπανάληπτες εμπειρίες πίσω από το τιμόνι για οδηγό και επιβάτες. Το νέο σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα το κάνει επίσης ακόμα πιο ευέλικτο και δυναμικό. Με όλα τα χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό της, η νέα GLC υπερασπίζεται την κορυφαία θέση της στη γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων της Mercedes Benz, καθώς είναι το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις για περισσότερα από δύο χρόνια.

 

Close

 

Η νέα GLC προσφέρει υβριδική κίνηση και θέτει νέα πρότυπα στον τομέα απόδοσης. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τετρακύλινδρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα. Οι ήπιες υβριδικές μονάδες χρησιμοποιούν μια ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης (ISG) δεύτερης γενιάς, ενώ οι plug-in υβριδικές (θα περάσουν στην αγορά περί τα τέλη της χρονιάς), προσφέρουν ισχύ έως και 280 kW (381 hp) και ροπή έως τα 750 Nm. Όλα τα plug-in υβριδικά έχουν ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP) επιτρέποντας στις καθημερινές διαδρομές να καλύπτονται κυρίως σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία.

Close
 

Η τελευταία γενιά του συστήματος infotainment MBUX με δύο μεγάλες οθόνες και πλοήγηση σε πλήρη οθόνη κάνει το εσωτερικό ακόμα πιο ψηφιακό και έξυπνο. Ο φωνητικός βοηθός «Hey Mercedes» έχει εξελιχθεί περισσότερο για διάλογο και μάθηση. Με τη λειτουργία MBUX Smart Home, οι πελάτες μπορούν να συνδέσουν το GLC τους με το smart σύστημα του σπιτιού τους, μετατρέποντάς το σε κινητό κέντρο ελέγχου. Το MBUX ενσωματώνει όλους τους μεγάλους παρόχους ροής μουσικής, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών προτιμήσεων και ρυθμίσεων. Το προαιρετικό σύστημα ήχου Surround Burmester® προσφέρει μια μοναδική εμπειρία ακρόασης με 15 premium ηχεία και συνολική ισχύ 710 Watt.

 

 

Διαθέτει επίσης και την τεχνολογία προβολέων DIGITAL LIGHT (προαιρετικός εξοπλισμός) που παρέχει εντυπωσιακές συνθήκες φωτισμού που προσαρμόζονται συνεχώς στους άλλους χρήστες του δρόμου αλλά και στο περιβάλλον. Σε συνδυασμό με τη λειτουργία προβολής, το σύστημα μπορεί επιπλέον να προβάλει βοηθητικές σημάνσεις και προειδοποιητικά σύμβολα στο δρόμο. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό του GLC είναι το προαιρετικό πακέτο υποστήριξης οδήγησης Plus. Περιλαμβάνει Active Distance Assist DISTRONIC, Active Steering Assist, Active Brake Assist, Evasive Steering Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist και PRE SAFE® PLUS καθώς και Active Traffic Jam Assist και PRE SAFE® Impulse Side.

 

 

Ο βασικός εξοπλισμός της νέας GLC έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και προσφέρει στους πελάτες ένα ελκυστικό πακέτο. Διαθέτει, μεταξύ άλλων, μεγάλες οθόνες,  ενσωμάτωση smartphone, η ασύρματη φόρτιση και τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα. Επιπλέον, η λογική του προϊόντος απλοποιείται σημαντικά για τους πελάτες, προκειμένου να μειωθεί η χρονοβόρα επιλογή πολλών μεμονωμένων στοιχείων εξοπλισμού. Τα λειτουργικά χαρακτηριστικά που παραγγέλλονται συχνά, μαζεύονται πλέον σε πακέτα εξοπλισμού με βάση πραγματική συμπεριφορά αγοραστών. Υπάρχουν μόνο πολύ λίγες διαθέσιμες λειτουργικές επιλογές πέρα ​​από αυτό. Όσον αφορά τις σχεδιαστικές επιλογές, όπως το φινίρισμα βαφής, ταπετσαρίες, επενδύσεις και τροχοί, οι πελάτες μπορούν να διαμορφώσουν τα οχήματά τους ανάλογα με τις προτιμήσεις τους.  

05 Oct, 2022 Ώρα 12:28

Στο σφυρί η Ferrari F2003-GA του Michael Schumacher

Thumbnail

H F2003-GA είναι ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο μονοθέσιο για την Ferrari, καθώς με αυτό ο Michael Schumacher κατέκτησε το 2003 το τέταρτο παγκόσμιο πρωτάθλημα με την ιταλική ομάδα και το έκτο του συνολικά, καταρρίπτοντας το ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, που κρατούσε 46 χρόνια.

Close

 

 

Το μονοθέσιο παρουσιάστηκε λίγο πριν από τα μέσα της σεζόν του 2003, καθώς η F2002 θεωρήθηκε αρκετά καλή για να είναι ανταγωνιστική, με την ιταλική εταιρία να έχει την πολυτέλεια να εξελίξει περαιτέρω την F2003-GA.

Το αυτοκίνητο ήταν γρήγορο και ανταγωνιστικό, καθώς κέρδισε 3 από τους 4 πρώτους αγώνες του, αλλά είχε την τάση να χρησιμοποιεί υπερβολικά τα ελαστικά του, κάτι που οδήγησε σε αρκετά προβλήματα στα μέσα της σεζόν, προκαλώντας μια μικρή πτώση στην απόδοση της κατά το ασυνήθιστα ζεστό -εκείνο- ευρωπαϊκό καλοκαίρι. Ως αποτέλεσμα, η Williams και η McLaren μπόρεσαν να δημιουργήσουν μια σταθερή πρόκληση στη Ferrari.

Close

 

 

Αφού οι μηχανικοί της Bridgestone ανακάλυψαν ότι η Michelin χρησιμοποιούσε ελαστικά με αλλαγμένη κατασκευή, με αποτέλεσμα η γαλλική εταιρία να παράσχει αναμορφωμένα ελαστικά προς το τέλος της σεζόν, η Ferrari έγινε και πάλι ανταγωνιστική και κέρδισε τους τελευταίους 3 αγώνες της σεζόν, κρατώντας πίσω της τόσο τη Williams, όσο και τη McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

 

 

Καρδιά της F2003-GA -η οποία ήταν αφιερωμένη στον Gianni Agnelli, που είχε πεθάνει πρόσφατα- ήταν ο Tipo 052. Αυτός ήταν ένας 3,0-λιτρος (2.997 κ.εκ.) ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας, με 90 μοίρες περιεχόμενη γωνία, ο οποίος απέδιδε 845 ίππους στις 18.300 σ.α.λ. Μεταξύ άλλων, διέθετε διπλούς εκκεντροφόρους κεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, και ηλεκτρονικό έμμεσο ψεκασμό της Magneti Marelli. Ωστόσο, στις κατατακτήριες, ο κινητήρας φημολογείτο ότι απέδιδε έως, ή μερικές φορές περισσότερο, από 900 ίππους στις 19.000 σ.α.λ.

 

 

Η Ferrari κατασκεύασε έξι F2003-GA το 2003 και το συγκεκριμένο μονοθέσιο είναι αυτό με αριθμό πλαισίου 229. Με αυτό ο Schumacher έτρεξε σε 9 αγώνες όπου πήρε πέντε νίκες και σημείωσε 3 pole positions.

Θα βγει σε δημοπρασία στις 9 του Νοέμβρη στην Ελβετία όπου αναμένεται να πουληθεί σε μια τιμή μεταξύ 7,5 και 10 εκατ. ευρώ.