Ειδήσεις

12 Feb, 2025 Ώρα 13:54

Μια Bentley Continental GTC Speed πωλήθηκε σε δημοπρασία για φιλανθρωπικό σκοπό

Thumbnail

Στο «σφυρί» για φιλανθρωπικό σκοπό βγήκε η πρώτη εξατομικευμένη Bentley Continental GTC Speed, στο πλαίσιο του Χειμερινού Φεστιβάλ Κρασιού της Νάπολης (NWWF), στη Φλόριντα των ΗΠΑ. Το νέο και προηγμένο κάμπριο GT μοντέλο της Bentley συμμετείχε στην κορυφαία φιλανθρωπική δημοπρασία κρασιού της Αμερικής συγκεντρώνοντας 1,7 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία θα διατεθούν για τη στήριξη παιδιών που ζουν σε συνθήκες φτώχειας στην κομητεία Collier. Με τη συνεισφορά της Bentley Continental GTC, η οποία αποτελεί την ανοιχτή έκδοση της νέας Continental GT coupe, το συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε στη NWWF 2025 ξεπέρασε τα 34 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας νέο ρεκόρ στην 25ετή ιστορία της συγκεκριμένης φιλανθρωπικής εκδήλωσης.

Close

Πέρα από την παράδοση της μοναδικής Bentley Continental GTC Speed με προδιαγραφές Mulliner, που ήταν σχεδιασμένη ειδικά για το φεστιβάλ, η δημοπρασία της Bentley περιελάμβανε και ένα ακόμη σπουδαίο γεγονός: Την προσφορά ενός αποκλειστικού πακέτου παροχών το οποίο χαρίζει μεταξύ άλλων πρόσβαση στη μεγαλύτερη εκδήλωση της Bentley για το τρέχον έτος, τη Monterey Car Week.

 

Close

 

Το GTC που δημοπρατήθηκε φέρει εξωτερική βαφή Damson (βυσσινή με κόκκινους και μωβ τόνους) σε συνδυασμό με υφασμάτινη οροφή στο μεταλλικό χρώμα Dark Grey Metallic, με το εσωτερικό της μέρος να έχει πιο ανοικτή απόχρωση, συμπληρώνοντας ιδανικά τον διάκοσμο της καμπίνας. Σε αυτή κυριαρχούν οι δερμάτινες επιφάνειες, σε λευκή και Damson απόχρωση, διανθισμένες με ασημένιες επενδύσεις στα καθίσματα.

Close
 

Η συγκεκριμένη Continental GTC Speed αποτίνει φόρο τιμής στη φιλανθρωπική εκδήλωση με διακοσμητικές πλάκες “Naples Winter Wine Festival” στις πλαϊνές ποδιές, ενώ για να τονιστεί περαιτέρω ο εξατομικευμένος χαρακτήρας της ενσωματώνονται LED φώτα καλωσορίσματος και μια λεπτομέρεια σε χρώμα Moonbeam περιμετρικά του αμαξώματος. Τη μοναδικότητα του μοντέλου αναδεικνύει και ένα φινίρισμα καπλαμά, βαμμένο σε λευκό και Damson, που απαντάνται αποκλειστικά στα μοντέλα με την υπογραφή της Mulliner.

Η Continental GTC Speed αποτελεί το ισχυρότερο κάμπριο μοντέλο της Bentley, αντλώντας κίνηση από το Ultra Performance plug-in υβριδικό σύνολο. Αυτό απαρτίζεται από έναν V8 twin-turbo κινητήρα βενζίνης 4,0 λίτρων, που συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 782 ίππους, επιτρέποντας την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ.

«Η Bentley Motors είναι περήφανη που στηρίζει τη Bentley της Νάπολης στη Φλόριντα, καθώς φέρνουμε εις πέρας μια ακόμη επιτυχημένη δημοπρασία στο Χειμερινό Φεστιβάλ Κρασιού, συνεχίζοντας τις φιλανθρωπικές μας προσπάθειες», δήλωσε ο Jun Watanabe, Ανώτερος Διευθυντής Πωλήσεων και Επιχειρησιακών Λειτουργιών στην Bentley Americas. «Η συνεισφορά στην κοινότητα και η ενίσχυση ενός σκοπού είναι θεμελιώδη στοιχεία για την ευρύτερη κατανόησή μας για τη βιωσιμότητα, ενώ μας επιτρέπει να βοηθήσουμε τις επόμενες γενιές να ευημερήσουν», πρόσθεσε.  

06 May, 2025 Ώρα 10:26

Akio Toyoda: «Ένα sport αυτοκίνητο πρέπει να κάνει θόρυβο και να μυρίζει βενζίνη»

Thumbnail

Ο Akio Toyoda (εγγονός του ιδρυτή της μάρκας και σημερινός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου) έχει δηλώσει και αποδείξει πως είναι γνήσιος petrolhead. Αρχικά ο ίδιος είναι ο λόγος που η Toyota έχει πλέον να προσφέρει πολλές sport εκδόσεις μοντέλων, ενώ παράλληλα συμμετέχει ως οδηγός και σε  αγώνες αντοχής, όπως ο 24ωρος αγώνας του Nurburgring.

Close

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο ισχυρός άντρας της Toyota, δήλωσε «Για εμένα, ένα σπορ αυτοκίνητο πρέπει να μυρίζει βενζίνη και να έχει θορυβώδη κινητήρα». Ενώ πάντα προσγειωμένος και ρεαλιστής, συνέχισε λέγοντας «Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι μέσα στην Toyota που θα παθιάζονται με την ανάπτυξη ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων».

Ο Toyoda είναι εδώ και καιρό υποστηρικτής των κινητήρων εσωτερικής καύσης, τόσο για καθημερινά επιβατικά οχήματα όσο και για οχήματα υψηλών επιδόσεων. Τα σχόλιά του υποστηρίζονται από τις μακροχρόνιες φήμες για την αναβίωση των Toyota Celica και MR2, τα οποία θα προστεθούν στην συνεχώς αυξανόμενη γκάμα των σπορ αυτοκινήτων Gazoo Racing της μάρκας.

Close

Η απροθυμία του Toyoda να κατασκευάσει τα σπορ αυτοκίνητα της μάρκας του ως EV, ίσως δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένης της απροθυμίας του να αγωνιστεί με οχήματα που κινούνται με μπαταρία.

Όταν ρωτήθηκε αν θα συμμετείχε ποτέ σε μια σειρά αγώνων EV, ο Toyoda δήλωσε στο Automotive News ότι είναι απίθανο να τον δούμε στην πίστα χωρίς βενζινοκινητήρα.«Όχι! Δεν είναι συναρπαστικό, γιατί δεν θα μπορείς να κάνεις τον γύρο της πίστας για περισσότερο από μία ώρα», δήλωσε ο Toyoda.

Close

“Το είδος των αγώνων στους οποίους συμμετέχω είναι κυρίως αγώνες αντοχής, οπότε με τα σημερινά ηλεκτρικά οχήματα, δεν πρόκειται να είναι ένας αγώνας των αυτοκινήτων. Είναι ένας αγώνας του χρόνου φόρτισης ή της ανταλλαγής μπαταριών ή κάτι τέτοιο. Ο οδηγός θα πρέπει να αναλάβει αυτή την πρόκληση. Αυτή είναι η δουλειά “.

Παρά την απροθυμία του να αγωνιστεί με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο Toyoda έχει οδηγήσει πιλοτικά αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο, στο οποίο η Toyota έχει επενδύσει ως εναλλακτική λύση στη βενζίνη.

Ο Toyoda πιστεύει ότι η ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να είναι μία εναλλακτική και όχι μονόδρομος, λέγοντας πως ακόμα και στο πιο αισιόδοξο σενάριο, τα EV θα αποτελούν το 30% της αγοράς και όχι το100% που «κυνηγά» η Ε.Ε.