Τις τελευταίες ημέρες, δημοσιεύτηκε στον παγκόσμιο Τύπο η είδηση ότι η Seat θα πάψει άμεσα την παραγωγή αυτοκινήτων και θα συνεχίσει τη δραστηριότητά της κατασκευάζοντας ηλεκτροκίνητα σκούτερ, όπως τα Mo.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα τον παραγωγικό ρόλο θα αναλάβει η CUPRA. Αυτά προκάλεσαν την αντίδραση τόσο των στελεχών της ισπανικής εταιρίας όσο και του Ομίλου Volkswagen στον οποίο ανήκει. Μεταξύ αυτών ήταν και ο Τόμας Σέφερ (φωτογραφία), ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου σε ό,τι αφορά στα επιβατικά.

Σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Σέφερ έγραψε σχετικά: «Οι πρώτες ημέρες (διεξαγωγής) της έκθεσης IAA Mobility απέδειξαν τη δυναμική του “Brand Group Core”. Μαζί, υλοποιούμε το όραμά μας το οποίο είναι: Κορυφαία τεχνολογία από τις πιο επιθυμητές μάρκες, σε ανταγωνιστικές τιμές.
Παρά τα ανακριβή δημοσιεύματα σε ορισμένα Μέσα Ενημέρωσης, η μάρκα της Seat είναι πιο ισχυρή από ποτέ. Η ζήτηση για τα μοντέλα της παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων της αυξήθηκαν κατά 18% από την αρχή της χρονιάς έως τώρα. Οι πωλήσεις της έφτασαν τις περίπου 200.000 οχήματα.
Οι πελάτες παραγγέλνουν τα βασικά μοντέλα της Seat, τα Ibiza, Arona και Leon, σε αριθμό που αποτελεί ρεκόρ. Ταυτόχρονα, η εταιρεία προγραμματίζει την ανανέωση και των τριών, προσφέροντάς τα τόσο με οικονομικούς κινητήρες όσο και σε PHEV έκδοση, στο εμπορικά επιτυχημένο Leon.
Μακροπρόθεσμα, υπάρχει μια εξαιρετική ευκαιρία για τη Seat να προσφέρει νέες μορφές κινητικότητας τις οποίες χρειάζονται οι νέοι, όπως ο διαμοιρασμός, οι συνδρομές και η μικροκινητικότητα. Σε αυτούς τους τομείς έχουμε ήδη μεγάλη εμπειρία με το Seat Mo.

Επιπλέον, η εταιρεία επεξεργάζεται τη μετατροπή των εγκαταστάσεων της Zona Franca ώστε να τις μετατρέψει σε κόμβο κυκλικής οικονομίας της Seat. Μια πρωτοβουλία που είναι προς όφελος του περιβάλλοντος και εξασφαλίζει, επίσης, ένα επιχειρηματικό σχέδιο για το σημαντικότερο εργοστάσιο της εταιρείας (σημ.: Martorell)».
Ο Σέφερ, στην ανάρτησή του συμπεριέλαβε και την CUPRA, η οποία σημειώνει σημαντική ανάπτυξη, παρά την ολιγόχρονη παρουσία της στην αγορά από τότε που ιδρύθηκε (σημ.: Ιανουάριος 2018).
Συγκεκριμένα, έγραψε: «Τι άλλο μπορούμε να πούμε για την CUPRA; Η αντισυμβατική μάρκα που αμφισβήτησε τα δεδομένα αναπτύσσεται με ραγδαίο ρυθμό. Σε πέντε χρόνια η CUPRA πούλησε 400.000 αυτοκίνητα, έναν αξιοσημείωτο αριθμό, και συνεχίζει να αναπτύσσεται εκθετικά.
»Από την αρχή της χρονιάς ως τώρα, παραδώσαμε παγκοσμίως περίπου 150.000 αυτοκίνητά της, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 60% συγκριτικά με το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι (σημ.: Ιανουάριος-Αύγουστος). Το γεγονός αυτό την καθιστά μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη.
»Τα αυτοκίνητά της προκαλούν πάντα ένα πλατύ χαμόγελο στα πρόσωπα των πελατών και η μάρκα είναι τέλεια τοποθετημένη στην αγορά. Αυτό το απέδειξε και το CUPRA DarkRebel που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τους θαυμαστές τής εταιρείας. Παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου και έδειξε ότι αξίζει να ξεφύγετε από την πεπατημένη».
Τα παραπάνω αποτελούν μια επίσημη δήλωση για πώς βλέπουν την ύπαρξη της Seat και της CUPRA εντός του Ομίλου Volkswagen.
Πηγή: Autoblog

Τα καινούργια μοντέλα δεν χωράνε στα πάρκινγκ!
Πολλοί οδηγοί έχουν βρεθεί σε αυτή την εξαιρετική άβολη θέση. Και μολονότι η συζήτηση για διεύρυνση των χώρων στάθμευσης έχει ανοίξει για τα καλά στη Γερμανία, άλλωστε από εκεί προέρχεται και η σχετική έρευνα, το φαινόμενο είναι πανευρωπαϊκό.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν μεγαλώσει αρκετά, όχι όμως και οι αντίστοιχες θέσεις των πάρκινγκ.
Η Ερευνητική Εταιρεία Οδοποιών και Μεταφορών, FGSV για συντομία, είναι μια ανεξάρτητη ένωση στη Γερμανία, για την οποία ελάχιστοι οδηγοί έχουν ακούσει ποτέ.
Η τελευταία δημοσίευση του συνδέσμου προκαλεί σάλο, γιατί πρόκειται για ένα πρόβλημα που πιθανότατα ταλαιπώρησε σχεδόν κάθε οδηγό κάποια στιγμή: το πλάτος των θέσεων στάθμευσης.
Με πλάτος έως 2,50 μέτρα, βασίζονται σε ένα πλασματικό «οχήματα σχεδίασης» με υποτιθέμενες μέσες διαστάσεις. Ωστόσο, οι προηγούμενες εξελίξεις είναι γνωστές: τα αυτοκίνητα φαρδαίνουν όλο και περισσότερο. Μόνο το VW Golf, το αρχέτυπο του μέσου γερμανικού αυτοκινήτου, έχει αυξηθεί σε πλάτος κατά σχεδόν 20 εκατοστά μέσα στις δεκαετίες.
Ωστόσο, οι θέσεις στάθμευσης δεν έχουν μεγαλώσει μαζί τους, κάτι που φαίνεται ιδιαίτερα σε παλαιότερα γκαράζ στάθμευσης, ακόμα και ένα αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας φτάνει κυριολεκτικά εκεί στα όριά του, για να μην αναφέρουμε τα μεγάλα SUV.
Προκειμένου να ληφθεί υπόψη αυτή η περίσταση, το FGSV έχει πλέον προσαρμόσει το αναφερόμενο «όχημα αξιολόγησης» και το διευρύνει. Το αποτέλεσμα: Στο μέλλον, το μέγιστο πλάτος της θέσης στάθμευσης θα είναι 2,65 μέτρα, 15 εκατοστά περισσότερο από πριν.
Εκτός από τη δομική διεύρυνση των χώρων στάθμευσης, υπάρχουν και άλλες προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος των στενών γκαράζ στάθμευσης. Η Bosch συνεργάζεται με τη Mercedes για να ερευνήσει την αυτοματοποιημένη στάθμευση, στην οποία αφήνετε το αυτοκίνητό σας για να κάνετε μόνοι σας την… ενοχλητική διαδικασία στάθμευσης.
Πηγή: newsauto.gr
