Ειδήσεις

13 Jan, 2022 Ώρα 11:43

Σπάει τα ρεκόρ πωλήσεων της η Porsche!

Thumbnail

Ούτε η έλλειψη των ημιαγωγών και των μικροτσίπ δεν ήταν ικανή να επηρεάσει την πορεία των πωλήσεων της Porsche το 2021.

Close

Οι Γερμανοί κατάφεραν να παραδώσουν 301.915 αυτοκίνητα, 11% περισσότερα σε σχέση με το 2020.

Η Κίνα αποδείχθηκε για ακόμα μία χρονιά η πιο δυνατή αγορά για την εταιρεία, με 95.671 πωλήσεις, ενώ οι ΗΠΑ ακολούθησαν με 70.025 πουλημένες μονάδες (αύξηση 22%).

Close

Στη Γερμανία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9%, φτάνοντας τις 28.565, ενώ στην Ευρώπη συνολικά άγγιξαν τις 86.160.

Το ενδιαφέρον είναι πως το 40% των οχημάτων που πωλήθηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά ήταν είτε υβριδικά, είτε αμιγώς ηλεκτρικά. 

Close

 

 

Η Taycan προσπέρασε την 911

Σε ό,τι αφορά τα πιο δημοφιλή οχήματα στην γκάμα της εταιρείας του Zuffenhausen, η Macan πρωτοστάτησε με 88.362 εξ αυτών να καταλήγουν στα χέρια των νέων ιδιοκτητών τους.

Λίγο πιο πίσω βρέθηκε η Cayenne με 83.071 πωλήσεις, αλλά το πιο σημαντικό είναι πως η 911 έχασε την θέση της από την Taycan.

Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό όχημα πούλησε 41.296 μονάδες το 2021, έναντι των 38.946 της 911 - κι αυτό, ενώ το θρυλικό όχημα της Porsche κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων. 

Ακολούθησε η Panamera με 30.220 πωλήσεις κι η 718 Boxster/Cayman με 20.502. 

28 Jan, 2022 Ώρα 14:22

111.000 δολάρια για αυτό το Honda Integra Type R του 2000

Thumbnail

Φαίνεται ότι οι “μετοχές” του Honda Integra Type R έχουν κάνει limit-up τα τελευταία 2-3 χρόνια, καθώς ολοένα και περισσότεροι κάτοχοι στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού βγάζουν προς πώληση τα αυτοκίνητά τους, είτε μέσω δημοπρασίας, είτε όχι.

Close

 

 

Το Honda Integra παραγόταν για μια εικοσαετία, από το 1986 ως το 2006. Στις δύο αυτές δεκαετίες κυκλοφόρησαν τέσσερις γενιές, με την τρίτη και την τέταρτη να θεωρούνται οι καλύτερες και μάλιστα κάποιοι να πιστεύουν πως το Integra Type R είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.

 

Close

 

Στην προκειμένη βλέπεις ένα DC-2, δηλαδή ένα τρίτης γενιάς Type-R με τον B18C κινητήρα κάτω από το καπό. Ο κινητήρας απέδιδε 200 ίππους από μόλις 1.800 κ.εκ. κατά την ιαπωνική παράδοση που θέλει τα μοτέρ να είναι άκρως αποδοτικά, χωρίς βέβαια να χάνουν σε αξιοπιστία.

 

 

Το αυτοκίνητο είναι εργοστασιακό, χωρίς μετατροπές και αγοράστηκε για πρώτη φορά το 2000, με το οδόμετρο να γράφει μόλις 10.700 χιλιόμετρα.

Βρίσκεται προς πώληση στο Bring A Trailer και με δύο ημέρες να απομένουν, η υψηλότερη τιμή που έχει πιάσει -την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές- είναι 111.111 δολάρια. Νούμερο εκ των πραγμάτων εξωφρενικά υψηλό, πόσο μάλλον αν πιάσει ακόμα μεγαλύτερο μέχρι να λήξει η δημοπρασία, ειδικά αν σκεφτείς ότι καινούριο είχε αγοραστεί για 25.000 δολάρια.

 

 

Πηγή: Autoblog