Ειδήσεις

14 Jan, 2022 Ώρα 15:59

Στην Κύπρο για συναντήσεις εργασίας αξιωματούχος της FIA

Thumbnail

Στην Κύπρο βρέθηκε τον περασμένο μήνα ο κυπριακής καταγωγής Πρόεδρος του FIA ASN Development Task Force κ. Andrew Παπαδόπουλος, αφού ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου είναι μια από τις Εθνικές Αρχές του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που η FIA επέλεξε να ενταχθούν στο πρόγραμμα FIA Sport Club Development.

Close

 

 

Πρόκειται για ένα διετές πρόγραμμα βελτίωσης και ανάπτυξης που εισήγαγε το 2021 η FIA και το οποίο απευθύνεται στους ανά χώρα αντιπροσώπους της, όπως είναι ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου για την Κύπρο.  

Στο πλαίσιο του προγράμματος η Παγκόσμια Ομοσπονδία (FIA) θα συνδράμει ποικιλοτρόπως τους ανά χώρα αντιπροσώπους της, προκειμένου να αναπτυχθούν και να αναπτύξουν περαιτέρω το μηχανοκίνητο σπορ, στη μετά COVID-19 εποχή.

Close

Ο κ. Andrew Παπαδόπουλος είχε συναντήσεις εργασίας τόσο με την ηγετική ομάδα όσο και με όλους τους ανά τομέα υπεύθυνους του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου, κατά την οποία ενημερώθηκε πλήρως για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητές τους και μετάφερε πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες από την πολυετή ενασχόλησή του με το μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς μεταξύ άλλων θήτευσε και ως πρόεδρος του ASN της Αυστραλίας, ενώ οργανισμού με 28.000 μέλη. 

28 Jan, 2022 Ώρα 14:22

111.000 δολάρια για αυτό το Honda Integra Type R του 2000

Thumbnail

Φαίνεται ότι οι “μετοχές” του Honda Integra Type R έχουν κάνει limit-up τα τελευταία 2-3 χρόνια, καθώς ολοένα και περισσότεροι κάτοχοι στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού βγάζουν προς πώληση τα αυτοκίνητά τους, είτε μέσω δημοπρασίας, είτε όχι.

Close

 

 

Το Honda Integra παραγόταν για μια εικοσαετία, από το 1986 ως το 2006. Στις δύο αυτές δεκαετίες κυκλοφόρησαν τέσσερις γενιές, με την τρίτη και την τέταρτη να θεωρούνται οι καλύτερες και μάλιστα κάποιοι να πιστεύουν πως το Integra Type R είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο.

 

Close

 

Στην προκειμένη βλέπεις ένα DC-2, δηλαδή ένα τρίτης γενιάς Type-R με τον B18C κινητήρα κάτω από το καπό. Ο κινητήρας απέδιδε 200 ίππους από μόλις 1.800 κ.εκ. κατά την ιαπωνική παράδοση που θέλει τα μοτέρ να είναι άκρως αποδοτικά, χωρίς βέβαια να χάνουν σε αξιοπιστία.

 

 

Το αυτοκίνητο είναι εργοστασιακό, χωρίς μετατροπές και αγοράστηκε για πρώτη φορά το 2000, με το οδόμετρο να γράφει μόλις 10.700 χιλιόμετρα.

Βρίσκεται προς πώληση στο Bring A Trailer και με δύο ημέρες να απομένουν, η υψηλότερη τιμή που έχει πιάσει -την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές- είναι 111.111 δολάρια. Νούμερο εκ των πραγμάτων εξωφρενικά υψηλό, πόσο μάλλον αν πιάσει ακόμα μεγαλύτερο μέχρι να λήξει η δημοπρασία, ειδικά αν σκεφτείς ότι καινούριο είχε αγοραστεί για 25.000 δολάρια.

 

 

Πηγή: Autoblog