Η ιδιωτική πίστα των 3.5χλμ. με τις πλέον χλιδάτες εγκαταστάσεις και τους μόνιμους μηχανικούς
Σε έναν τυχερό δισεκατομμυριούχο από την Ιαπωνία, ανήκει η πιο εντυπωσιακή και πολυτελής ιδιωτική πίστα στον κόσμο. Το Magarigawa Club όπως ονομάζεται είναι ένα αριστούργημα μηχανικής με την τοποθεσία του να είναι εντυπωσιακή, έχοντας θέα το όρος Φούτζι και τον κόλπο του Τόκιο.
Η πίστα Magarigawa, που πήρε το όνομά της από την ίδια τη λέσχη, είναι μια πίστα 3.5χλμ., 22 στροφών με μια ευθεία 800 μέτρων. Συνολικά, το 16 τοις εκατό είναι κατηφορικό και το 20 τοις εκατό ανηφορικό.
Πέρα από τον κλιματιζόμενο εσωτερικό διάδρομο pit lane, ο οποίος είναι στελεχωμένος με μόνιμο προσωπικό μηχανικών, το συγκρότημα της πίστας διαθέτει επίσης πισίνα υπερχείλισης, γυμναστήριο, εστιατόριο και μπαρ, ακόμη και αίθουσα καραόκε.
Οι λεπτομέρειες σχετικά με το πόσο κόστισε αυτή η πίστα αγώνων στον ιδιοκτήτη της είναι ελάχιστες, αλλά γνωρίζουμε ότι η συμμετοχή στο Magarigawa Club δεν είναι φθηνή.
Η τιμή ποικίλλει, αλλά πρόκειται για ένα ελάχιστο ποσό 230.000 δολαρίων ετησίως.
Γιατί… πάγωσαν τα ηλεκτρικά στην Ιαπωνία;
Η αγορά των EV’s στη χώρα του ανατέλλοντος ήλιου παρουσίασε κατακόρυφη πτώση το περασμένο έτος και υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι…
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, είχαν αρκετές διακυμάνσεις το 2024. Ενώ οι ΗΠΑ και η Κίνα κατέγραψαν ισχυρή ανάπτυξη, χώρες στην Ευρώπη ανέφεραν επιβράδυνση, με τις γερμανικές πωλήσεις να καταρρέουν κατά 28% και την Αυστραλία να αναφέρει παρόμοια πτώση.
Τώρα φαίνεται ότι είναι η σειρά της Ιαπωνίας, καθώς το 2024, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατακόρυφα κατά 33%, σημειώνοντας την πρώτη πτώση σε τέσσερα χρόνια. Με μόλις 59.736 πωλήσεις, τα EV’s αντιπροσωπεύουν τώρα λιγότερο από το 2% του συνόλου στη χώρα του ανατέλλοντος ήλιου, μια εντυπωσιακή αντίθεση με τις συνολικές παγκόσμιες αγορές.
Σύμφωνα με αναφορά από τη Nikkei Asia η Nissan Motor, η οποία κυριαρχεί στη μισή αγορά ηλεκτρικών της χώρας, υπέστη τεράστιο πλήγμα. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 44% στις 30.749 μονάδες, το χαμηλότερο ποσοστό από το 2021.
Η Toyota δεν τα πήγε πολύ καλύτερα. Παρά τη μέτρια αύξηση 10% στις πωλήσεις του bZ4X, οι συνολικές πωλήσεις EV της αυτοκινητοβιομηχανίας μειώθηκαν κατά 30%. Εν τω μεταξύ, η Mitsubishi Motors κατέγραψε μια συγκλονιστική πτώση 64%, στις πωλήσεις EV.
Τι προκάλεσε λοιπόν αυτή την πτώση; Ο βασικός λόγος είναι τα υβριδικά μοντέλα. Η Ιαπωνία παραμένει πιστή σε αυτή την τεχνολογία, που προσφέρει οικονομία καυσίμου και φιλικότητα προς το περιβάλλον, χωρίς την υπέρογκο κόστος. Σε συνδυασμό με την περιορισμένη υποδομή, πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να διατηρούν αποστάσεις από τα αμιγώς ηλεκτρικά.
Εν τω μεταξύ, οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες έσπευσαν να εντοπίσουν ευκαιρίες σε αυτήν την αγορά με χαμηλή απόδοση. Η BYD σημείωσε αύξηση 54% στις πωλήσεις, λόγω της επιτυχίας του Seal sedan και του προσιτού Dolphin.