Ειδήσεις

23 Feb, 2021 Ώρα 09:33

Θα είναι υβριδικό το νέο Nissan GT-R;

Thumbnail

Πλησιάζει η ώρα που η Nissan θα μας χαρίσει ένα εντελώς νέο GT-R για το 2022 κάνοντας τους φανατικούς του μοντέλου να χάσουν τον ύπνο τους. Η κωδική του ονομασία αναμένεται να είναι R36 και οι φήμες αναφέρουν πως θα είναι υβριδικό!

Close

Χωρίς να έχουν γίνει επίσημα στοιχεία γνωστά, η Nissan θα αντικαταστήσει το 2022 το υπάρχον μοντέλο της που βρίσκεται στην αγορά από το 2007. Το νέο ιαπωνικό μοντέλο θα είναι μεν εφοδιασμένο με τον V6 κινητήρα 3,8 λίτρων, ωστόσο θα υπάρχει αυξημένη ισχύ μέσω ενός υβριδικού συστήματος. Τα τεχνικά στοιχεία του ηλεκτροκινητήρα δεν έχουν γίνει γνωστά, αλλά το σύστημα θα είναι της μορφής Plug-In-Hybrid.

 

Close

 

Ίσως το 2022 να έχουμε το πρώτο υβριδικό GT-R στην ιστορία

Close

Η Nissan θα επιλέξει αυτήν την λύση καθώς αλλάζουν οι προδιαγραφές ρύπων στην Ιαπωνία με αποτέλεσμα να γίνεται κρίσιμη η επιβίωση του GT-R. Με αυτόν τον τρόπο θα βελτιωθούν οι εκπομπές ρύπων του μοντέλου, ενώ ταυτόχρονα θα διατηρήσει τις επιδόσεις αιχμής.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιαπωνία πάντως η απόδοση του GT-R R36 για το 2022 θα είναι κοντά στους 700 ίππους, όπως δηλαδή του κορυφαίου GT-R50. Δεν αποκλείεται μάλιστα να υπάρξει και μια τελευταία έκδοση του προηγούμενου R35 που θα είναι και το ισχυρότερο που φτιάχτηκε ποτέ.

 

03 Mar, 2021 Ώρα 11:47

Διπλή διάκριση για τη Fiat στα Key Awards 2020

Thumbnail

Με πρωταγωνιστές όπως οι Leonardo DiCaprio και οι Sting & Shaggy, δεν αποτελεί έκπληξη η κυριαρχία της Fiat στα βραβεία Key Awards 2020. Στην 52η χρονιά των διάσημων βραβείων τηλεόρασης, σινεμά και ηλεκτρονικών μέσων, Key Awards, η Fiat κατέκτησε τα πρώτα βραβεία στις κατηγορίες “Music Covers – Licensing” και “Original Music”. Η διοργάνωση της Media Key Group αποτελεί μια από τις πλέον σημαντικότερες τους είδους σε παγκόσμιο επίπεδο προσελκύοντας τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία απ’ όλο τον κόσμο.

Close

 

 

Το Key Award 2020 της κατηγορίας “Original Music” απονεμήθηκε στο video με τίτλο “Reincarnation” (Μετεμψύχωση), που εστιάζει στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Αμερικανός ηθοποιός και ακτιβιστής, Leonardo DiCaprio, ο οποίος για περισσότερα από 20 χρόνια υποστηρίζει τις ενέργειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και την προστασία του περιβάλλοντος. Για αυτό το λόγο, ο κάτοχος βραβείου Όσκαρ ηθοποιός, αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή τη φιλοσοφία του νέου 500. Απλό, τεχνολογικά προηγμένο και φιλικό προς το περιβάλλον. Το video “Reincarnation” απευθύνει ερωτήσεις για τη ζωή, την εξέλιξη της και βρίσκει τις απαντήσεις στο πλέον θρυλικό μοντέλο της Fiat. Η παραγωγή της εταιρείας Doner και του σκηνοθέτη Joseph Kahn (οι οποίοι στο παρελθόν έχουν δουλέψει μεταξύ άλλων με τους Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga και Taylor Swift), μιλά για τη μάρκα η οποία μεταμορφώθηκε στην πορεία του χρόνου συνεχίζοντας να εμπνέει τον κόσμο από το 1957, μέχρι και σήμερα. 

Η δεύτερη διάκριση απονεμήθηκε για το δημιουργικό “500 120th family, Shaggy & Sting”, στην κατηγορία “Music Covers – Licensing”, μια διαφήμιση που περιστρέφεται γύρω από την οικογένεια του Fiat 500 (500, 500X και 500L). Κεντρικό σημείο οι Sting & Shaggy και το τραγούδι τους Just One Lifetime, στο οποίο το διάσημο ντουέτο τραγουδά μέσα σε ένα 500X “120th”. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με τη φράση “FIAT, Driven by dreams since 1899”, δίνοντας έμφαση στο πως εδώ και 120 χρόνια, η Fiat παραμένει δίπλα στις ανάγκες των ανθρώπων. Παράλληλα το video δίνει το ρυθμό για την πορεία της μάρκας στο μέλλον και μια δημοκρατική και διαθέσιμη για όλους αυτοκίνηση. Το συγκεκριμένο διαφημιστικό δημιουργήθηκε από την Leo Burnett με σκηνοθέτη και πάλι τον Joseph Kahn.

Close