Νέα μοντέλα

24 May, 2023 Ώρα 09:38

Αυτό είναι το νέο VW Touareg

Thumbnail

Ώρα ανανέωσης λοιπόν για το VW Touareg, με τη νέα εκδοχή του που με αυτήν θα κλείσει και ο κύκλος των τριών συνολικά γενιών του, να ξεχωρίζει κυρίως από την πιο εμφατική μάσκα του.

Close

Η οποία τονίζει και άλλο το πλάτος του μεγάλου SUV και συνδυάζεται τόσο με έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με πιο μεγάλες εισαγωγές αέρα όσο και με τους προβολείς IQ Light HD matrix της γερμανικής εταιρείας (προαιρετικά).

 

Close

 

Η μάσκα μάλιστα είναι χρωμιωμένη στη βασική έκδοση και την Elegance, ενώ στην πιο σπορτίφ R-Line είναι σκούρα.

Close

Στο πίσω μέρος υπάρχει μια φωτεινή μπάρα που ενώνει τα φώτα ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη φωτιζόμενο είναι και το σήμα (σε συνδυασμό με τους προβολείς IQ Light HD matrix).

Από κει και πέρα υπάρχουν και νέας σχεδίασης ζάντες με διάμετρο από 19 έως και 21 ίντσες.

 

 

Στο εσωτερικό ο συνδυασμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,0 ιντσών και της μεγάλης οθόνης αφής των 15,0 ιντσών του αναβαθμισμένου συστήματος infotainment, που η VW ονομάζει Innovision Concept, είναι πλέον στάνταρ.

Διαφοροποιημένη είναι και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, υπάρχουν νέες επενδύσεις στις πόρτες καθώς και καινούργιος εσωτερικός φωτισμός.

 

 

Η γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου Touareg, που είναι στάνταρ τετρακίνητο και αυτόματο με κιβώτιο 8 σχέσεων περιλαμβάνει συνολικά 5 σύνολα. Τα συμβατικά είναι V6 με 3.000 κυβικά, με αυτό της βενζίνης να αποδίδει 340 ίππους και οι δύο diesel 230 και 286 ίππους αντίστοιχα.

Ακολουθούν δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις στις οποίος ο κινητήρας βενζίνης των 3.000 κυβικών συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο.

 

 

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 380 ίππους στο Toaureg eHybrid και τους 460 στο R eHybrid. Που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,1 δεύτερα και μια τελική που περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Σε κάθε περίπτωση η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 14,1 kWh, ενώ μένει να ανακοινωθεί η ηλεκτρική αυτονομία από τη VW.

11 Oct, 2024 Ώρα 11:48

Νέο ΜΙΝΙ Cooper Cabrio: Βενζινοκίνητο και με την κορυφαία OLED οθόνη

Thumbnail

Μετά από μια πραγματική έκρηξη πωλήσεων τη δεκαετία του 2000, τα κάμπριο αυτοκίνητα ολοένα και λιγοστεύουν. Πλέον εάν θέλετε να οδηγήσετε ένα αυτοκίνητο με ανοιχτή οροφή, πρέπει να βάλετε βαθιά το χέρι στην τσέπη καθώς οι περισσότερες επιλογές είναι στην premium κατηγορία. Έτσι, είναι ακόμα πιο ευχάριστο το γεγονός ότι η MINI επιμένει και προσφέρει μία ιδιαίτερα αξιόλογη κάμπριο επιλογή. Ιδού το νέο MINI Cooper convertible.

Close

Το MINI Cabrio αποκτά νέο πρόσωπο με ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πιο κομψά γραφικά LED και νέες επιλογές ζαντών αλουμινίου.

 

Close

 

Η μαλακή οροφή μπορεί να αναδιπλωθεί είτε μερικώς (όπως μια ηλιοροφή) είτε πλήρως σε μόλις 18 δευτερόλεπτα, ακόμη και σε ταχύτητες έως και 3χλμ./ώρα ενώ ζυγίζει 40 κιλά περισσότερο από το hatchback. Το πορτμπαγκάζ προσφέρει 215 λίτρα χώρου – 5 λίτρα περισσότερα από την έκδοση με τη σκληρή οροφή. Ωστόσο, με την οροφή κατεβασμένη, η χωρητικότητα συρρικνώνεται στα 160 λίτρα, περιορίζοντας τον αποθηκευτικό χώρο.

Close

 

 

Το εσωτερικό σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, υιοθετώντας τη ρύθμιση υψηλής τεχνολογίας που συναντάμε στην υπόλοιπη γκάμα της MINI. Κεντρικό σημείο είναι η κυκλική οθόνη αφής 9,4 ιντσών OLED infotainment, με μια οθόνη head-up να αναπληρώνει την έλλειψη πίνακα οργάνων.

Η καμπίνα διαθέτει ταπετσαρία από πλεκτό υλικό σε συνδυασμό με δίχρωμο ύφασμα από ανακυκλωμένο πολυεστέρα, ενώ η έκδοση JCW αποκτά μαύρο συνθετικό δέρμα με κόκκινες ραφές. Για τη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα στο Cabrio, η Mini έχει προσθέσει έναν ανεμοθώρακα μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων.

 

 

Το νέο μοντέλο προσφέρεται σε δύο επιλογές τετρακύλινδρων κινητήριων συνόλων 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση. Το Cooper C Cabrio αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm (ροπής, ενώ το Cooper S Cabrio ανεβάζει την απόδοση στους 204 ίππους και 300 Nm ροπής.

Και στα δύο μοντέλα, η ισχύς στέλνεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη – δεν υπάρχει χειροκίνητη επιλογή. Οι επιδόσεις είναι ελαφρώς πιο αργές σε σύγκριση με το hatchback, με το Cooper S Cabrio να ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 σε 6,9 δευτερόλεπτα, 0,3 δευτερόλεπτα πιο αργά από το Cooper S hatchback.

 

 

Το ανανεωμένο MINI Cabrio θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, ο οποίος κατασκευαζόταν στην Ολλανδία. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές Ιανουαρίου του 2025. Για όσους επιθυμούν περισσότερες επιδόσεις, η MINI επιβεβαίωσε ότι μια έκδοση JCW του Cabrio θα έρθει σύντομα, μαζί με το επερχόμενο hatchback.