Το Jesko είναι το πιο πρόσφατο hypercar που έχει παρουσιάσει η σουηδική Koenigsegg, η οποία είναι πλέον έτοιμη να ξεκινήσει την κανονική παραγωγή του.
Ήδη προχωρά η κατασκευή του πλαισίου του πρώτου αυτοκινήτου που αναμένεται να παραδοθεί την άνοιξη του 2022.

Συνολικά θα κατασκευαστούν 125, ο ετήσιος ρυθμός θα είναι 40 με 50, ενώ τα πρώτα έχουν ήδη προπωληθεί. Και αυτό παρόλο που η αρχική τους τιμή ξεπερνά τα 2,3 εκατομμύρια ευρώ. Προ φόρων φυσικά.

Ένας από τους στόχους που έχει θέσει η Koenigsegg για το Jesko είναι να ξεπεράσει τα 500 χλμ./ ώρα και να πετύχει νέο επίσημο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας, αντικαθιστώντας στην κορυφή της σχετικής λίστας το Agera RS. Επίσης της Koenigsegg.

Με βάση τις προσομοιώσεις σε υπολογιστή που έχουν ήδη γίνει από τους Σουηδούς το Jesko έχει τις δυνατότητες να ξεπεράσει το συγκεκριμένο αριθμό- ορόσημο. Όπως όμως χαρακτηριστικά λέει ο ιδρυτής της μάρκας Christian von Koenigsegg «το πρόβλημα όπως πάντα είναι τα λάστιχα, η τοποθεσία και οι καιρικές συνθήκες».

Για να μπορέσει να κινηθεί με αυτές τις ταχύτητες η αεροδυναμική του είναι ιδιαίτερα μελετημένη, ενώ υπάρχει και μια ειδική έκδοση Absolut με ακόμα πιο χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας. Έτσι στα πολλά χλμ./ ώρα παράγονται υψηλά ποσά κάθετη δύναμης προκειμένου να παραμένει σταθερό.

Ο κινητήρας του είναι ένας V8 5.000 κυβικών με διπλά turbo, o οποίος αποδίδει πάνω από 1.600 ίππους όταν καταναλώνει βιοκαύσιμο Ε95. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο που συνολικά έχει εφτά πολύδισκους συμπλέκτες και κινεί τους πίσω τροχούς.

Αποκαλυπτήρια στις 23 Απριλίου για τη νέα ναυαρχίδα της Lexus, το ES
Η Lexus είναι ένα βήμα πριν αποκαλύψει την επόμενη γενιά του ES, και μας δίνει μία πρώτη γεύση με ένα επίσημο teaser. Το πολυτελές σεντάν θα αποκαλυφθεί στις 23 Απριλίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα, ενώ αναμένεται να πωλείται σε όλες τις αγορές του κόσμου.
Είναι ενδιαφέρον ότι το νέο ES χαρακτηρίζεται ως «παγκόσμια ναυαρχίδα», μια ονομασία που μπορεί να σηματοδοτεί μια αλλαγή στη γκάμα της Lexus και ενδεχομένως να υπονοεί την ενδεχόμενη κατάργηση του μεγαλύτερου σεντάν LS. Από την εικόνα teaser, το τελευταίο ES φαίνεται να υιοθετεί ένα πιο κομψό, πιο αεροδυναμικό προφίλ, με μια γραμμή οροφής τύπου fastback που εκσυγχρονίζει τη σιλουέτα του.
Μπροστά, το ES διαθέτει μια επανασχεδιασμένη διάταξη προβολέων LED που χωρίζεται σε δύο στοιχεία, μαζί με μια νέα εκδοχή της χαρακτηριστικής ατρακτοειδούς μάσκας της Lexus. Το πίσω μέρος παρουσιάζει πίσω φώτα πλήρους πλάτους, σμιλευμένους ώμους και ψεύτικους αεραγωγούς. Οι ζάντες αλουμινίου μεγάλης διαμέτρου και πολλαπλών ακτίνων ολοκληρώνουν την ανανεωμένη εμφάνιση, δίνοντας στο sedan μια πιο εκλεπτυσμένη και επιβλητική στάση.
Αναμονή για τις 23 Απριλίου όπου θα αποκαλυφθεί κάθε λεπτομέρεια του μοντέλου
