Νέα μοντέλα

26 Oct, 2019 Ώρα 11:05

Το καλύτερο Golf που φτιάχτηκε ποτέ

Thumbnail

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Βόλφσμπουργκ, η γερμανική φίρμα παρουσίασε με κάθε επισημότητα την όγδοη γενιά του δημοφιλούς hatchback, το καλύτερο Golf της ιστορίας.

Close

Όπως προκύπτει από τις εικόνες, το Golf διατηρεί το γνώριμο αισθητικό μοτίβο, με τους σχεδιαστές να επιλέγουν τον δρόμο της εξέλιξης. Η μάσκα εμπρός με τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED, το τονισμένο καπό, οι καθαρές γραμμές στο πλάι, το νέο λογότυπο και οι λεπτομέρειες χρωμίου προσδίδουν μία φρεσκάδα και έναν δυναμισμό. Επίσης, το όνομα του μοντέλου βρίσκεται πλέον στο μέσο της πίσω πόρτας.

 

Close

 

Το καινούργιο Golf βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, με το μήκος να αγγίζει τα 4.284 χλστ., το πλάτος τα 1.789 χλστ. και το ύψος 1.456 χλστ. Η βελτιωμένη αεροδυναμική αποδεικνύει πως κάθε σημείο του αμαξώματος έχει επανασχεδιαστεί, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι στο 0,275.

Close

Σε αντίθεση με το εξωτερικό αμάξωμα, το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί από την αρχή. Η καμπίνα είναι πλήρως ψηφιακή, με οθόνες υψηλής ευκρίνειας να καλύπτουν τον πίνακα οργάνων και το ταμπλό. Σχεδόν όλες οι λειτουργίες ελέγχονται με την αφή, αριστερά από τον οδηγό υπάρχει ένα ακόμη ψηφιακό πάνελ για την ενεργοποίηση των βασικών συστημάτων υποβοήθησης.

 

 

Το προαιρετικό head-up display βελτιώνει θεαματικά την διαθέσιμη πληροφόρηση του οδηγού, ενώ οι φυσικές φωνητικές εντολές κάνουν την διαμονή πιο ευχάριστη και εύκολη.

Ο μοχλός ταχυτήτων του κιβωτίου DSG είναι πολύ μικρός, ακριβώς μπροστά του έχει τοποθετηθεί ο διακόπτης του ηλεκτρικού χειρόφρενου και το σύστημα start/stop. Η ποιότητα κατασκευής έχει βελτιωθεί σημαντικά, όπως και η συναρμογή, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει πλειάδα τεχνολογιών.

 

 

Ξεχωρίζει το Car2X, το οποίο εφαρμόζεται πρώτη φορά σε μοντέλο της VW, αξιοποιώντας τις πληροφορίες που λαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα σε απόσταση 800 μέτρων συνυπολογίζοντας τις πληροφορίες από την οδική σήμανση και προειδοποιώντας τους οδηγούς άλλων Car2X οχημάτων για επικίνδυνες καταστάσεις.

Επίσης, το Travel Assist είναι ένα σύστημα που εμφανίζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία και κάνει την υποβοηθούμενη οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους και με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα πραγματικότητα, στρίβοντας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο.

Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid).

 

 

Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι diesel 115 και 150 ίππους.Πρωτοποριακές τεχνολογίες στον βασικό εξοπλισμό

Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Προσφέρεται σε τρεις εκδοχές, με 110, 130 και 150 ίππους.

Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, η eHybrid με τους 204 ίππους και η GTE με τους 245 ίππους. Αμφότερες, εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh προσφέροντας υψηλές επιδόσεις και συνάμα χαμηλή κατανάλωση.

 

 

Το μοντέλο θα το δούμε αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα, με τους υποψηφίους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων εξοπλιστικών πακέτων (Golf, Life, Style και R-Line).

Οι προβολείς LED, τα πίσω φώτα LED, το σύστημα Keyless Start, το Innovision Cockpit, οι online υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus, το πολυλειτουργικό τιμόνι, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα ελέγχου Front Assist με έλεγχο προστασίας για πεζούς και το Car2X, θα περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

H παραγωγή του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει, με το λανσάρισμα να ξεκινά τον Δεκέμβριο, αρχικά από τις αγορές της Γερμανίας και της Αυστρίας.

 

Πηγή: Zougla.gr

11 Oct, 2024 Ώρα 11:48

Νέο ΜΙΝΙ Cooper Cabrio: Βενζινοκίνητο και με την κορυφαία OLED οθόνη

Thumbnail

Μετά από μια πραγματική έκρηξη πωλήσεων τη δεκαετία του 2000, τα κάμπριο αυτοκίνητα ολοένα και λιγοστεύουν. Πλέον εάν θέλετε να οδηγήσετε ένα αυτοκίνητο με ανοιχτή οροφή, πρέπει να βάλετε βαθιά το χέρι στην τσέπη καθώς οι περισσότερες επιλογές είναι στην premium κατηγορία. Έτσι, είναι ακόμα πιο ευχάριστο το γεγονός ότι η MINI επιμένει και προσφέρει μία ιδιαίτερα αξιόλογη κάμπριο επιλογή. Ιδού το νέο MINI Cooper convertible.

Close

Το MINI Cabrio αποκτά νέο πρόσωπο με ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πιο κομψά γραφικά LED και νέες επιλογές ζαντών αλουμινίου.

 

Close

 

Η μαλακή οροφή μπορεί να αναδιπλωθεί είτε μερικώς (όπως μια ηλιοροφή) είτε πλήρως σε μόλις 18 δευτερόλεπτα, ακόμη και σε ταχύτητες έως και 3χλμ./ώρα ενώ ζυγίζει 40 κιλά περισσότερο από το hatchback. Το πορτμπαγκάζ προσφέρει 215 λίτρα χώρου – 5 λίτρα περισσότερα από την έκδοση με τη σκληρή οροφή. Ωστόσο, με την οροφή κατεβασμένη, η χωρητικότητα συρρικνώνεται στα 160 λίτρα, περιορίζοντας τον αποθηκευτικό χώρο.

Close

 

 

Το εσωτερικό σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, υιοθετώντας τη ρύθμιση υψηλής τεχνολογίας που συναντάμε στην υπόλοιπη γκάμα της MINI. Κεντρικό σημείο είναι η κυκλική οθόνη αφής 9,4 ιντσών OLED infotainment, με μια οθόνη head-up να αναπληρώνει την έλλειψη πίνακα οργάνων.

Η καμπίνα διαθέτει ταπετσαρία από πλεκτό υλικό σε συνδυασμό με δίχρωμο ύφασμα από ανακυκλωμένο πολυεστέρα, ενώ η έκδοση JCW αποκτά μαύρο συνθετικό δέρμα με κόκκινες ραφές. Για τη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα στο Cabrio, η Mini έχει προσθέσει έναν ανεμοθώρακα μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων.

 

 

Το νέο μοντέλο προσφέρεται σε δύο επιλογές τετρακύλινδρων κινητήριων συνόλων 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση. Το Cooper C Cabrio αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm (ροπής, ενώ το Cooper S Cabrio ανεβάζει την απόδοση στους 204 ίππους και 300 Nm ροπής.

Και στα δύο μοντέλα, η ισχύς στέλνεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη – δεν υπάρχει χειροκίνητη επιλογή. Οι επιδόσεις είναι ελαφρώς πιο αργές σε σύγκριση με το hatchback, με το Cooper S Cabrio να ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 σε 6,9 δευτερόλεπτα, 0,3 δευτερόλεπτα πιο αργά από το Cooper S hatchback.

 

 

Το ανανεωμένο MINI Cabrio θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, ο οποίος κατασκευαζόταν στην Ολλανδία. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές Ιανουαρίου του 2025. Για όσους επιθυμούν περισσότερες επιδόσεις, η MINI επιβεβαίωσε ότι μια έκδοση JCW του Cabrio θα έρθει σύντομα, μαζί με το επερχόμενο hatchback.