Η γρήγορη έκδοση του best seller μοντέλου της Audi εμφανίστηκε σε επίσημες φωτογραφίες με ένα ιδιαίτερο καμουφλάζ, το οποίο μας επιτρέπει να μετρήσουμε τις αλλαγές που φέρνει.
Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, πλέον η όψη του είναι ακόμα πιο δυναμική χάρη στην τροποποιημένη μάσκα, τους νέους προβολείς αλλά και την επιστροφή των τεσσάρων κύκλων ψηλά, στον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Φυσικά και στην πίσω όψη υπάρχουν αντίστοιχες αλλαγές με νέο σπορ διαχύτη, τροποποιημένο προφυλακτήρα αλλά και εξάτμιση Akrapovic που δηλώνει ηχητικά σε όλους, πως δεν πλησιάζει ένα τυπικό A3.
Στην καρδιά του νέου S3 βρίσκεται μια αναβαθμισμένη έκδοση του γνωστού υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων. Η τετρακύλινδρη μονάδα TFSI αποδίδει πλέον 333 ίππους και 420 ροπής, έχοντας κερδίσει 23 ίππους και 20 Nm σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο, ώστε να ταιριάζει απόλυτα με τη μηχανικά συγγενή ειδική έκδοση Volkswagen Golf R 333.
Πλέον το μοντέλο χρειάζεται 4.7 δευτ. για το 0-100 ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250χλμ./ώρα.
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας συνδυάζεται με ένα βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων, με τους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων να έχουν μειωθεί στο μισό. Ίσως ακόμη πιο σημαντική είναι η προσθήκη ενός πίσω κατανεμητή ροπής που κληρονομήθηκε από το RS3. Παρόλο που δεν διαθέτει την ειδική λειτουργία drift, το πρόσφατα προστιθέμενο υλικό θα κάνει το S3 πιο απολαυστικό όταν πιέζεται δυνατά σε μια στροφή.
Με τη μεγάλη δύναμη έρχεται και η μεγάλη ευθύνη, γι’ αυτό και η Audi εξόπλισε το facelifted S3 με μεγαλύτερα φρένα στον μπροστινό άξονα. Τα ατσάλινα φρένα 18 ιντσών έχουν διάμετρο 357 mm και έχουν γίνει παχύτερα κατά 4 mm, φτάνοντας πλέον τα 34 mm. Οι μπροστινοί δίσκοι αγκαλιάζονται από νέες δαγκάνες με δύο έμβολα και συνοδεύονται από διευρυμένα τακάκια που παρέχουν μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής. Οι ζάντες είναι 19 ιντσών.
Τέλος να συμπληρώσουμε πως το νέο Audi S3 διαθέτει επίσης αναβαθμισμένα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, εξελιγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας και βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης.
Η Audi δεν ανακοίνωσε οριστική ημερομηνία για την πλήρη αποκάλυψη του μοντέλου. Γνωρίζουμε όμως ότι την ημέρα που θα παρουσιαστεί επίσημα, θα παρουσιαστεί ολόκληρη η φρεσκαρισμένη γενιά του A3.
Αυτό είναι το νέο Honda Prelude
Η Honda ανακοίνωσε την επιστροφή του εμβληματικού Prelude ως υβριδικό ηλεκτρικό σπορ κουπέ, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη στις αρχές του 2026.
Η έκτη γενιά του Prelude θα παρουσιάσει την καινοτόμο τεχνολογία Honda S+ Shift, σχεδιασμένη να προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση των γρήγορων αλλαγών ταχυτήτων, ενισχύοντας την συναρπαστική οδηγική εμπειρία που καθόρισε την κληρονομιά του Prelude.
Ένα ειδικό κουμπί στην κονσόλα ενεργοποιεί αυτή τη λειτουργία, που έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει την εμπλοκή του οδηγού με ακριβή έλεγχο των στροφών του κινητήρα και πιο ανόθευτη οδηγική εμπειρία.
Βασισμένο στην ευέλικτη πλατφόρμα που μοιράζεται με τα Civic, CR-V και ZR-V, το Prelude αναμένεται να διαθέτει ένα πιο στιβαρό πλαίσιο, που συμπληρώνει ιδανικά τον σπορ χαρακτήρα του.
Αυτό το σύστημα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες, εκ των οποίων ο ένας κινεί απευθείας τους εμπρός τροχούς.
Το Prelude, που πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από 46 χρόνια, αποτέλεσε βιτρίνα της τεχνολογίας αιχμής της Honda, με πέντε γενιές να παράγονται μέχρι το 2000.
Το νέο μοντέλο βασίζεται σε αυτή την κληρονομιά, προσφέροντας ένα εκλεπτυσμένο μείγμα στυλ, επιδόσεων και αποδοτικότητας που τροφοδοτείται από ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης.
Ο Hans de Jaeger, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe, τόνισε τη διαρκή επίδραση του Prelude στη γκάμα της Honda, περιγράφοντας την τελευταία έκδοση ως μια αρμονία υβριδικών επιδόσεων και δυναμικής τεχνολογίας οδήγησης.
Η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί επίσης την 25ετή δέσμευση της Honda στην υβριδική καινοτομία, η οποία χρονολογείται από το λανσάρισμα του Insight το 1999, του πρώτου υβριδικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη.