Νέα μοντέλα

05 Feb, 2021 Ώρα 20:22

Παρουσιάστηκε η υπερηχητική Suzuki Hayabusa 2021

Thumbnail

Η Suzuki, έπειτα από πολλά teaser βίντεο και φωτογραφίες, παρουσίασε επίσημα το νέο της Hayabusa. Μιλάμε πλέον για την 3η γενιά της εικονικής μοτοσικλέτας της εταιρείας η οποία αδιαμφισβήτητα γέμισε με τεράστια ανυπομονησία τον κόσμο των δύο τροχών τους προηγούμενους μήνες.

Close

 

 

Close

 

Και πώς να μη γεμίσουμε ανυπομονησία καθώς πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό μοντέλο τόσο για τον κόσμο της μοτοσικλέτας όσο και για την ίδια την εταιρεία, η οποία με αυτόν τον τρόπο μπαίνει δυναμικά ξανά στο παιχνίδι της τεχνολογίας και των επιδόσεων. Η νέα Hayabusa σαν σχήμα και όταν την δεις συνολικά παραμένει ίδια σχηματικά. Έντονο αεροδυναμικό προφίλ, μεγάλη μάσκα για προστασία και στρογγυλεμένη ουρά δίνουν ένα αποτέλεσμα το οποίο είναι αδύνατο να το μπερδέψεις με κάτι άλλο.

Close

 

 

Πολλές καινούριες λεπτομέρειες στον σχεδιασμό

Στις λεπτομέρειες ωστόσο η μοτοσικλέτα διαθέτει πολλά νέα στοιχεία. Μικρές αλλαγές έχουμε στη μάσκα η οποία παραμένει το σήμα κατατεθέν της μοτοσικλέτας, αντίθετα με το πίσω μέρος το οποίο είναι πολύ διαφορετικό. Ιδιαίτερα το πίσω φωτιστικό σώμα τύπου LED είναι χαρακτηριστικό της νέας Hayabusa. Οι γρίλιες στο πλαϊνό φέρινγκ επίσης είναι καινούριες και μάλιστα η Suzuki τις έχει τονίσει χρωματίζοντάς τις με διαφορετικό τρόπο.

 

 

Η πραγματική επανάσταση της μοτοσικλέτας έχει να κάνει με το ηλεκτρονικό πακέτο που πλέον προσφέρει. Ο αναβάτης έχει στα χέρια του την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με έναν... σκασμό ηλεκτρονικά που θα κάνουν τη ζωή του εύκολη. Το όλο σύστημα SIRS (Suzuki Intelligent Ride System) προσφέρει μεταξύ άλλων τρεις επιλογές στη χαρτογράφηση του κινητήρα, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης με 10 επιλογές ρύθμισης, quickshifter (ανέβασμα-κατέβασμα) με δύο επιλογές, σύστημα που δεν αφήνει τον εμπρός τροχό να σηκωθεί, σύστημα ελέγχου φρένου του κινητήρα, σύστημα ελέγχου εκκίνησης, αυτόματο πιλότο, βοήθεια εκκίνησης σε ανηφόρα και πολλά πολλά άλλα. Καινούριος είναι ο πίνακας οργάνων με μια TFT οθόνη ανάμεσα στα αναλογικά όργανα.

 

 

Euro5 κινητήρας με 190 ίππους!

Στον κινητήρα έχουμε επίσης σημαντικές αλλαγές. Το τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1.340 κ.εκ., χάρη στο καινούριο σύστημα εξάτμισης και το νέο σύστημα τροφοδοσία ECM με Ride-by-Wire σύστημα γκαζιού, περνάει τις προδιαγραφές Euro5 χωρίς να χάσει τίποτα από την ισχύ του. Το αντίθετο μάλιστα, ο νέος κινητήρας προσφέρει ακόμα καλύτερη καμπύλη ροπής και ισχύος γεμίζοντας περισσότερο τις μεσαίες στροφές. Η απόδοσή του είναι 190 ίπποι στις 9.700 σ.α.λ., με τη ροπή να φτάνει τα 150Nm στις 7.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις του είναι βελτιωμένες και πλέον έχουμε να κάνουμε με την ταχύτερη και σίγουρα πιο σύγχρονη Hayabusa που φτιάχτηκε ποτέ.

 

 

Καινούριες αναρτήσεις, φρένα και ελαστικά Bridgestone!

Στις αναρτήσεις, η Suzuki έχει εμπιστευθεί τα «καλούδια» της KYB με ανεστραμμένο πιρούνι 43mm εμπρός ρυθμιζόμενο και μονό αμορτισέρ πίσω επίσης ρυθμιζόμενο. Τα φρένα είναι από την κορυφαία σειρά της Brembo με τις 4πίστονες δαγκάνες Stylema και δίσκους 320mm με ABS τελευταίας γενιάς. Βελτιωμένη είναι η θέση οδήγησης, καθώς το τιμόνι έχει έρθει 10mm πιο κοντά στον αναβάτη, ενώ νέα είναι όλα τα χειριστήρια και η πάνω τιμονόπλακα. Το βάρος της Hayabusa είναι 264 κιλά.

 

 

Οι επιλογές χρωμάτων της νέας ναυαρχίδας της Suzuki είναι τρεις. Η Glass Sparkle Black (Μαύρη), η Metallic Mat Sword Silver (Ασημί) και η Pearl Brilliant White (Λευκή).

 

 

Πηγή: Zougla.gr

23 Jun, 2021 Ώρα 10:36

Αυτή είναι η νέα Porsche 911 GTS

Thumbnail

Η Porsche παρουσίασε την GTS έκδοση της νέας 911 (992) που τοποθετείται ανάμεσα στις Carrera S και Turbo εκδόσεις. Η 911 GTS προσφέρεται στις εκδόσεις 911 Carrera GTS (Coupe και Cabriolet), 911 Carrera 4 GTS (Coupe και Cabriolet) και 911 Targa 4 GTS και κίνηση παίρνει από τον twin-turbo εξακύλινδρο 3,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 480 ίππων με 570 Nm ροπής (30 άλογα και 20 Nm ροπής περισσότερα από τη προηγούμενη γενιά) που συνδυάζεται είτε με 7-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με το 8-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Close

 

 

Με το PDK κιβώτιο, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,3 δευτερόλεπτα, με την ανάρτηση να προέρχεται από την 911 Turbo αλλά να έχει τροποποιηθεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της έκδοσης GTS. Τα φρένα και οι μονομπούλωνες ζάντες προέρχονται και αυτά από την Turbo, με τις ζάντες μα είναι διαστάσεων 20″ μπροστά και 21 πίσω. Το σύστημα PASM (Porsche Active Suspension Management) είναι στον βασικό εξοπλισμό, με τις 911 GTS Coupe και Cabriolet να διαθέτουν και χαμηλότερα ελατήρια κατά 1 εκατοστό.

 

Close

 

Στιλιστικά οι 911 GTS ξεχωρίζουν από τις μαύρες και σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, από το μπροστινό spoiler, από τη νέα γρίλια κάλυψης του κινητήρα, από τα μαύρα γράμματα, από τα σκουρόχρωμα LED φωτιστικά σώματα, όπως επίσης και από τα GTS λογότυπα.

 

 

Στο εσωτερικό συναντάμε σκουρόχρωμες επενδύσεις και διακοσμητικά, το GT Sport τιμόνι, με το πακέτο Sport Chrono, τα Sport Seat Plus καθίσματα και το Porsche Track Precision να είναι στον βασικό εξοπλισμό. Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Porsche Communication Management.

 

 

Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει το πακέτο Lightweight Design που μειώνει το βάρος κατά 25 κιλά, χάρη στα ελαφρύτερα καθίσματα, κατασκευασμένα από carbon, στην ελαφρύτερη μπαταρία, στα ελαφρύτερα τζάμια, ενώ τα πίσω καθίσματα αφαιρούνται. Το πακέτο διαθέτει επίσης το σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως και επιπλέον αεροδυναμικές λεπτομέρειες.