Classic

17 May, 2019 Ώρα 21:10

Αχ, αυτή η Alfa Romeo - Η συμμετοχή της στο 1000 Miglia

Thumbnail

Στον θρυλικό αγώνα 1000 Miglia η Alfa Romeo έκανε πολύ αισθητή την παρουσία της. Η ιταλική φίρμα ήταν χορηγός του αγώνα αλλά και έδωσε το παρών με μοναδικά οχήματα μιας άλλης εποχής...

Close

Στον αγώνα η Αlfa Romeo εμφάνισε στην αφετηρία μία Giulia QV (με τον bi-Turbo V6 βενζινοκινητήρα των 2,9 λίτρων απόδοσης 510 ίππων) βαμμένη σε ένα ξεχωριστό χρώμα Ochre. Αυτό το ιδιαίτερο χρώμα που τονίζει τις γραμμές και τους μικρούς προβόλους του μοντέλου είχε «ντύσει» τόσο τους προγόνους της Giulia, όσο και άλλα μοντέλα της μάρκας κατά τις δεκαετίες του 60 και του 70.

_

Close

Διαβάστε παρακάτω χαρακτηριστικά στοιχεία από την συμμετοχή της Alfa Romeo στον αγώνα 1000 Miglia.

  • Το 10% επί των συνολικών συμμετοχών (44 Alfa Romeo) ήταν Alfa Romeo (συνολικά συμμετείχαν 430 αυτοκίνητα)...
  • Δύο ειδικές εκδόσεις Alfa Romeo Racing των Giulia και Stelvio QV, οι οποίες έχουν τα χρώματα του μονοθεσίου C38, με το οποίο η Alfa Romeo λαμβάνει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1...
  • Τρία μοναδικά μοντέλα από το Μουσείο της μάρκας...
  • Τριάντα συνολικά Giulia και Stelvio για αυτοκίνητα συνοδείας...
  • Το επίτιμο αυτοκίνητο του αγώνα, μία Alfa Romeo 1900 Sport Spider του 1954 που φέρει τον τιμητικό αριθμό 1000.
  • Και πάνω απ' όλα τον υπέροχο ήχο που αποδίδουν τα 44 αυτοκίνητα που συμμετέχουν στον αγώνα, συνολικής απόδοσης άνω των 4.200 ίππων.

_

Close

 

_

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.