Τεχνολογία

19 Jul, 2019 Ώρα 18:05

Δέκα “διαστημικές” τεχνολογίες που πλέον υπάρχουν και στα αυτοκίνητά μας

Thumbnail

Στις 20 Ιουλίου συμπληρώνονται 50 χρόνια από την πρώτη προσσελήνωση. Στα χρόνια  που ακολούθησαν μετά από αυτή την επιτυχημένη αποστολή, τα πολυάριθμα άλματα της  διαστημικής τεχνολογίας έχουν αντίκτυπο και στην καθημερινή ζωή. Τόσο η Nissan,  όσο και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, χρησιμοποιούν πολλές από αυτές τις τεχνολογίες. Για τον λόγο αυτό, ας δούμε 10 τέτοιες τεχνολογίες που πλέον υπάρχουν και στα αυτοκίνητά μας:

Close

_

1.    Σύστημα υποστήριξης οδηγού ProPILOT Assist,  με βάση την τεχνολογία ραντάρ και κάμερας

Close

2.    Φωτισμός LED

3.    Καθίσματα Μηδενικής Βαρύτητας με Temper Foam (αφρώδες υλικό με μνήμη)

Close

4.    Πλοήγηση με τεχνολογία GPS

5.    Λογισμικό υπολογιστή

6.    Μπαταρίες ιόντων λιθίου

7.    Φρένα ανθεκτικά στη θερμότητα

8.    Χειμερινά ελαστικά studless

9.    Αντιθερμικές “ασπίδες” εξάτμισης

10.    Δορυφορικό ραδιόφωνο

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Nissan North America, Inc., θυγατρική της Nissan Motor Co. Ltd., με έδρα στις ΗΠ.Α., έχει συνάψει συμφωνία από το 2018  με την NASA Ames Research Center στη Silicon Valley της Καλιφόρνιας,  για συνεργασία στην έρευνα και τεχνολογική ανάπτυξη που αφορά μελλοντικές αυτόνομες υπηρεσίες κινητικότητας.

_

 

09 Jan, 2025 Ώρα 08:20

Δές το U9 της BYD να πηδά πάνω από λακκούβες, κινούμενο με 120χλμ./ώρα (βίντεο)

Thumbnail

Tο εντυπωσιακό supercar YangWang U9 (ανήκει στη BYD) κοστίζει 210.000 ευρώ, όντας αμιγώς ηλεκτρικό και με απίθανη ιπποδύναμη στα 1.305 άλογα. Δεν είναι διάσημο μόνο για την απίστευτη ταχύτητα του, αλλά και για το γεγονός πως διαθέτει την πιο εξελιγμένη ανάρτηση στον κόσμο. Μία ανάρτηση που επιτρέπει στο μοντέλο να κινείται ακόμα και με 3 τροχούς αλλά και να χοροπηδάει (αρκετά ψηλά μάλιστα).

Close

Όπως παρουσιάζεται στο βίντεο που ενσωματώνεται παρακάτω, η ρύθμιση της ανάρτησης μπορεί να κάνει ολόκληρο το αυτοκίνητο να πηδήξει αρκετά χιλιοστά από το έδαφος. Οι μπροστινοί τροχοί αναδύονται πρώτοι για να βοηθήσουν το U9 να πετάξει στον αέρα, και στη συνέχεια ακολουθούν οι πίσω τροχοί. Αν και το κενό είναι μόνο 2,5 μέτρα, το κείμενο στην οθόνη μας λέει ότι το U9 πήδηξε συνολικά 6 μέτρα. Στη συνέχεια, ακολουθεί μια διαδρομή 4 μέτρων με μεταλλικά καρφιά που καταστρέφουν τα ελαστικά με το καθένα να έχει ύψος 35 χιλιοστά ενώ μετά υπάρχει ένα κομμάτι ίδιου μεγέθους με τέσσερις λωρίδες σκόνης σε έντονο χρώμα.

 

Close

 

Διαφημισμένο από την BYD ως “το πιο προηγμένο σύστημα ελέγχου αμαξώματος παγκοσμίως”, η λεγόμενη ρύθμιση ανάρτησης Disus θα χωριστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες, οι οποίες θα βρουν το δρόμο τους στο εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας. Υπάρχει το Disus-C, το οποίο ρυθμίζει την απόσβεση με τον έλεγχο της ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας του αμορτισέρ, το Disus-A, το οποίο χρησιμοποιεί αμορτισέρ αέρα που μπορεί να ρυθμιστεί έως και 150 χιλιοστά , και το Disus-P, το οποίο είναι “το πρώτο έξυπνο υδραυλικό σύστημα ελέγχου αμαξώματος στον κόσμο” και μπορεί να ελέγχει την εισαγωγή λαδιού του αμορτισέρ, τη βαλβίδα ρύθμισης της απόσβεσης και τη βαλβίδα ρύθμισης της ακαμψίας. Επιπλέον, έχει ρυθμιζόμενη διαδρομή έως και 200 χιλιοστά και μπορεί να ανυψώσει και τους τέσσερις τροχούς ταυτόχρονα ή κάθε τροχό ανεξάρτητα.

Close