Η ομάδα της Monster Energy Yamaha MotoGP γιορτάζει τη δεύτερη νίκη της σεζόν, καθώς ο Maverick Viñales επέστρεψε στο πρώτο σκαλοπάτι του βάθρου έπειτα από έναν άψογο αγώνα στην πίστα Sepang. Ο Valentino Rossi έφερε την δική του μηχανή με βαθμούς πίσω στο γκαράζ, δείχνοντας ταχύτητα στην μάχη του για την τρίτη θέση, τερματίζοντας ωστόσο τέταρτος στο τέλος του αγώνα.

Ο Viñales έκανε ακριβώς αυτό που είχε προγραμματίσει από το Σάββατο μετά το τέλος τον προκριματικών. Είχε ένα καλό ξεκίνημα, κρατήθηκε στη δεύτερη θέση μέσα από τις μάχες των πρώτων στροφών και ξεκίνησε να ανεβάζει ρυθμό. Μόλις πέρασε στην πρωτοπορία του αγώνα, άνοιξε και ένα προβάδισμα 1.5 δευτερολέπτων και οδήγησε άνετα προς την νίκη.

Η κούρσα του αναβάτη Νο.12 ήταν ένας αγώνας συγκέντρωσης, μέσα από την υγρασία και ζέστη της Μαλαισίας. Κατάφερε να κρατήσει το κεφάλι του καθαρό και να φέρει την Yamaha του πρώτη στο νήμα, με τον Marc Marquez να τερματίζει πίσω του στην δεύτερη θέση. Στο τέλος του αγώνα, ο Viñales είχε ανοίξει διαφορά 3.059 δευτερολέπτων από τον Marquez. Ο αναβάτης της Yamaha αφιέρωσε τη νίκη στον αείμνηστο Ινδονήσιο αναβάτη Afridza Munandar, ο οποίος ήταν ο αγαπημένος του στο πρωτάθλημα Idemitsu Asia Talent Cup. Η Yamaha για άλλη μια φορά έστειλε συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους φίλους και τους αγαπημένους του Munandar.
Ο Rossi πάλεψε με τον Andrea Dovizioso για την τρίτη θέση αλλά στην συνέχεια έπρεπε να γυρίσει στην προσοχή του προς τον Álex Rins, έστω και αν προσπάθησε τρεις γύρους πριν από το τέλος να προσπεράσει αλλά στην τελική έπρεπε να αρκεστεί στην πολύ καλή τέταρτη θέση με τον Dovi να συμπληρώνει το βάθρο.

Ο Viñales δήλωσε: «Ήταν ένας απίστευτος αγώνας. Ετοιμαζόμασταν για τον αγώνα σωστά όλο το Σαββατοκύριακο. Ένιωσα ότι είχα μεγάλες δυνατότητες μετά τον πρώτο γύρο. Πήρα το προβάδισμα και συνεχίσαμε να πιέζουμε, να πιέζουμε και να πιέζουμε. Ειλικρινά, είμαι τόσο χαρούμενος. Κάναμε καλή δουλειά. Κρίμα για το τι συνέβη στην Αυστραλία, γιατί και αυτός ήταν ένας αγώνας όπου ένιωθα ότι είχα πολλές δυνατότητες, αλλά η πρώτη θέση εδώ είναι καταπληκτική. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτόν τον αγώνα στο Munandar, ο αναβάτης που πέθανε χθες. Ήταν ο αγαπημένος μου στο Cup Talent της Ασίας. Τα συλλυπητήριά μου στην οικογένεια του.»
Η ομάδα θα απολαύσει τώρα μια εβδομάδα ανάπαυσης μετά από τρεις συνεχόμενους αγώνες, πριν επιστρέψουν στη δράση στην πίστα Ricardo Tormo για τον αγώνα στην Valencia που θα διεξαχθεί από τις 14 έως τις 17 Νοεμβρίου.

MotoGP: Μπορεί κανείς να σταματήσει τον Βασιλιά του Sachsenring το 2025;
Ο Marc Marquez καταφθάνει με κέφι, σε μια εμβληματική πίστα του MotoGP στην Γερμανία – θα σταματήσουν άραγε οι συνεχείς νίκες;
Ιδιαίτερη, μοναδική και διασκεδαστική – η σχεδίαση της πίστας στο Sachsenring την καθιστά ξεχωριστή στο ημερολόγιο έχοντας 7 διαδοχικές αριστερές στροφές, με ανηφόρες και κατηφόρες, γρήγορη, ασταμάτητη και χωρίς σημεία χαλάρωσης. Με τα χρόνια, ο Marc Marquez (Ducati Lenovo Team) την έχει κάνει βασίλειό του – είναι αναμφίβολα ο πιο αγαπημένος του χώρος για μάχες. Έχει πάρει 8 συνεχόμενες νίκες στο MotoGP™ από το 2013 έως το 2021 – η τελευταία μάλιστα σηματοδότησε και την επιστροφή του στην κορυφή μετά τον τραυματισμό – και υπάρχει λόγος που είναι το φαβορί για αυτό το Σαββατοκύριακο.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ #93: Η 9η νίκη σε Γερμανικό έδαφος
Μαγεία στο Mugello, εντυπωσιασμός στο Assen και μια φανταστική εμφάνιση στο Sachsenring; Αυτό είναι το σχέδιο: ο Marc Marquez έχει προβάδισμα 68 βαθμών από τον αδελφό του Alex Marquez (BK8 Gresini Racing MotoGP). Η φόρμα του #93 στο Sachsenring είναι εντυπωσιακή και με τον αδερφό του τραυματία μετά την πτώση στο Assen, μπορεί να επεκτείνει περαιτέρω τη διαφορά στο Πρωτάθλημα. Ο ίδιος ο Alex θα πρέπει να περάσει από ιατρικό έλεγχο την Πέμπτη για να μπορέσει να συμμετάσχει, ενώ το βάθρο του πέρυσι είναι το αποκορύφωμά του στην Γερμανία.
Όσο για τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), ο #63 ήταν νικητής πέρυσι στο Sachsenring και θα κάνει τα πάντα για να μειώσει τη διαφορά στη μάχη για τη 2η θέση. Μπορεί να μην είναι στην πρώτη τριάδα, αλλά ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) έδειξε ταχύτητα όλο το Σαββατοκύριακο, ίσως όμως αυτό που του λείπει είναι η τύχη, τόσο στο Sprint όσο και στον κύριο Αγώνα. Τέσσερις pole positions το 2025 – θα ανταμειφθούν οι προσπάθειές του στο Sachsenring;
BEZZECCHI ΚΑΙ ACOSTA: Η έκπληξη στο Sachsenring;
Ο Marco Bezzecchi (Aprilia Racing) έκλεψε τις εντυπώσεις στο Assen με μια εξαιρετική εμφάνιση. Πίεσε τον #93 μέχρι το τέλος, πήρε τη 2η θέση και πλησίασε την κορυφαία τετράδα. Δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην Γερμανία στο MotoGP – υπάρχει πάντα πρώτη φορά για όλα… Ο Pedro Acosta (Red Bull KTM Factory Racing Team) ήταν επίσης δυνατός στο Assen, καταγράφοντας την έβδομη συνεχόμενη εμφάνισή του στην πρώτη οκτάδα. Η 7η θέση ήταν το αποτέλεσμά του το 2024 – μπορεί να παλέψει φέτος για το βάθρο και να περάσει τον Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) στη βαθμολογία; Ο Zarco στοχεύει σε επιστροφή στην πρώτη δεκάδα. Μπροστά απ’ όλους, οι δύο Ducati της Pertamina Enduro VR46 Racing Team των Franco Morbidelli και Fabio Di Giannantonio, με μόλις τρεις βαθμούς να τους χωρίζουν στην 4η και 5η θέση του Πρωταθλήματος αντίστοιχα.
ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ: Ο Viñales σε φόρμα, ο Fernandez ανεβαίνει
Ο Acosta δεν ήταν ο μόνος αναβάτης της KTM που εντυπωσίασε στον προηγούμενο Αγώνα, ενώ ο Maverick Viñales (Red Bull KTM Tech 3) ανέβηκε ξανά στη σειρά και τερμάτισε 5ος. Το πρώτο του βάθρο με την Αυστριακή ομάδα ακόμα του ξεφεύγει, αλλά βρίσκεται πολύ κοντά – μόλις 12 βαθμούς πίσω από τον Fermin Aldeguer (BK8 Gresini Racing MotoGP) στη βαθμολογία. Ο Aldeguer εγκατέλειψε στο Assen αλλά αναμένεται να είναι έτοιμος για το Sachsenring. Η ατυχία συνεχίζεται για τον Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team) μετά από εγκατάλειψη στην Ολλανδία, την ώρα που ο συναθλητής του Raul Fernandez έχει βελτιωμένη απόδοση με σταθερή παρουσία στην πρώτη δεκάδα από το Le Mans, ελπίζει να βελτιώσει την περσινή 10η θέση του στο Sachsenring. Ανάμεσά τους στη βαθμολογία βρίσκεται ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) που έρχεται με υψηλές προσδοκίες για μια πίστα που απολαμβάνει.
ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΘΕΣΕΙΣ: Η Yamaha αναζητά αγωνιστικό ρυθμό
Τρεις KTM ήταν στην πρώτη δεκάδα στο Assen, συμπεριλαμβανομένου του Enea Bastianini (Red Bull KTM Tech3). Ο #23 εξακολουθεί να υστερεί στον έναν γρήγορο γύρο, αλλά μήπως η μικρή και απαιτητική πίστα του Sachsenring τον ευνοήσει; Βρίσκεται λίγο πιο πάνω από τον Luca Marini (Honda HRC Castrol), ο οποίος αναμένεται να επιστρέψει αυτό το Σαββατοκύριακο μετά από τραυματισμό. Ο συναθλητής του, Joan Mir, είχε πτώση στο Assen και το καλύτερό του αποτέλεσμα στο Sachsenring είναι μια 7η θέση από τη “rookie” σεζόν του το 2019. Οι Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP) και το δίδυμο της Prima Pramac Yamaha MotoGP, Jack Miller και Miguel Oliveira, ελπίζουν να βελτιώσουν τα αποτελέσματα της Yamaha στην Γερμανία. Είναι γρήγοροι στον έναν γύρο αλλά ακόμα ψάχνουν τη διάρκεια αυτής της δυναμικής σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Ο Somkiat Chantra (IDEMITSU Honda LCR) πήρε τους πρώτους του βαθμούς στο MotoGP – και στην ιστορία της Ταϊλάνδης – στον προηγούμενο Αγώνα, αλλά δυστυχώς θα μείνει εκτός για αυτό και τον επόμενο GP λόγω ατυχήματος στην προπόνηση. Αντικαταστάτης δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί, οπότε αναμένουμε.
Το Sachsenring είναι το σπίτι του MotoGP στην Γερμανία με κλασικές μάχες στον τελευταίο γύρο και θεαματικοί τερματισμοί έχουν λάβει χώρα σε αυτή την πίστα των 3,671 χιλιομέτρων. Η θέση εκκίνησης στην πίστα είναι πιο σημαντική από ποτέ και οι Κατατακτήριες θα καθορίσουν την πορεία του κάθε Αγώνα. Μπροστά σε ένα τεράστιο Γερμανικό κοινό και στο μέσο της σεζόν του 2025, φροντίστε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη των ιστοριών για τον 11ο Γύρο, στην Cosmote TV.
