Classic

05 Feb, 2020 Ώρα 22:27

Σπάνια κλασικά ιταλικά μοντέλα στην έκθεση Rétromobile 2020 στο Παρίσι

Thumbnail

Από… σήμερα έως και τις 9 Φεβρουαρίου, το Παρίσι θα φιλοξενήσει περισσότερα από 1.000 κλασσικά αυτοκίνητα στα πλαίσια της έκθεσης Rétromobile 2020.

Close

Η FCA Heritage, ο οργανισμός της Fiat Chrysler Automobiles που είναι αφιερωμένος στη διατήρηση και προώθηση της ιστορίας των ιταλικών μαρκών του ομίλου FCA, θα δώσει την ευκαιρία στο κοινό να απολαύσει μια σειρά εξαιρετικά σπάνιων κλασσικών αυτοκινήτων. Η φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερα σημαντική αφού σηματοδοτεί τα 110α γενέθλια της Alfa Romeo, τα 30α γενέθλια του Fiat Panda, αλλά και την είσοδο στην 8η δεκαετία πορείας της Abarth. 

_

Close

 

Και... Lancia Delta HF Integrale

Close

Η συμμετοχή της FCA Heritage στην Rétromobile 2020 περιλαμβάνει μοντέλα όπως η Alfa 24HP 1910, που αποτελεί το πρώτο μοντέλο της μάρκας, την πρώτη έκδοση του Fiat Panda που παρουσιάστηκε το 1980, αλλά και την Lancia Delta HF Integrale, έναν θρύλο της αυτοκίνησης που αποτελεί και το πρώτο μοντέλο για το οποίο γίνεται επανέκδοση αυθεντικών ανταλλακτικών από τη Mopar σε συνεργασία με την FCA Heritage.

_

 

Σπάνια αυτοκίνητα

Δίπλα σε αυτά τα κλασσικά αυτοκίνητα θα βρίσκεται και το μοναδικό Panda Jolly (κεντρική φωτογραφία), ένα πρωτότυπο που σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει VIP μετακινήσεις το 2006 στο κοσμοπολίτικο νησί Capri. Η έμπνευση για αυτό το μοναδικό μοντέλο πηγάζει από το Fiat 600 Multipla Jolly του 1956 που σχεδίασε και κατασκεύασε η Carrozzeria Ghia, το οποίο κατέκτησε το διεθνές jet set συμπεριλαμβανομένου και του Αριστοτέλη Ωνάση.

Τα μοναδικά μοντέλα της FCA Heritage θα συνοδεύσουν οι συλλεκτικές εκδόσεις Panda Trussardi και Abarth 695 70o Anniversario που θα συνδέσουν ιδανικά την ιστορία με το παρόν της FCA.

_

 

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.