Classic

15 Feb, 2020 Ώρα 00:37

Automotoretro Torino – Επισκεφθήκαμε την έκθεση με εκατοντάδες κλασικά, κυρίως ιταλικά (φωτο)

Thumbnail

Το Car.com.cy επισκέφθηκε για μια ακόμη φορά την δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση κλασικού αυτοκινήτου στην Ιταλία, την Automotoretro που διοργανώνεται στο Τορίνο.

Close

 

 

Είναι μια έκθεση που προσελκύει 75,000 επισκέπτες, η οποία τα τελευταία χρόνια συνδιοργανώνεται μαζί με την Automotoracing, μια έκθεση που μοιάζει με το δικό μας Boyz Stuff Show.

 

Close

 

Εκεί μπορούν οι λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων με έμφαση βέβαια στα ιταλικά, να απολαύσει εκατοντάδες κλασικά αυτοκίνητα, τα οποία είτε είναι προς πώληση είτε προς επίδειξη, είτε αποτελούν μέρος των αμέτρητων Clubs που υπάρχεουν στη μεγάλη αυτή αυτοκινητοχώρα, την Ιταλία. Πολλά ήταν επίσης τα κλασικά αγωνιστικά, όπως Lancia 037, Mirafiori Abarth και πολλά άλλα μαγικά.

 

 

Τα ιταλικά αυτοκίνητα ήταν πρωτοπόρα για αρκετές δεκαετίες στην ευρωπαϊκή αγορά με τα μοντέλα που είδαμε στην έκθεση τα μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον.

 

 

Υπήρχε βέβαια και το κομμάτι με τα εξαρτήματα των κλασικών αυτοκινήτων, ένας πραγματικός «θησαυρός» για τους λάτρεις του χώρου όπου μπορείς να βρεις πολλά κομμάτια μεταχειρισμένα ή καινούρια και να τα αγοράσεις επί τόπου!

 

 

Automotoretro λοιπόν και απολαύστε φωτογραφίες από την φανταστική έκθεση! 

 

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.