Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά έξι υπέροχα τετράτροχα της ιταλικής φίρμας θα βγουν στο σφυρί από τον οίκο Girardo and Co, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων συλλεκτών του κόσμου.

Τα αυτοκίνητα που βγαίνουν στη δημοπρασία ανήκουν στα κορυφαία αγωνιστικά στην ιστορία της Lancia. Φέρουν τα χρώματα της Martini και θα πωληθούν το λιγότερο για 7 εκατομμύρια ευρώ, όπως υποστηρίζει ο οίκος. Αυτή είναι η τιμή εκκίνησης και για τα έξι, οπότε, αν πλειοδοτήσουν αρκετοί και ισχυροί συλλέκτες, το κόστος θα εκτοξευθεί.

Η συλλογή ανήκει στον John Campion και αποτελείται από τρία rally cars και ισάριθμα αυτοκίνητα πίστας. Συγκεκριμένα πρόκειται για τα Delta HF Integrale 8V Group A, 037 Rally Evo 2s, Delta S4 Corsa, Montecarlo Turbo Group V, LC1 Group VI και LC2 Group C.
Τα οχήματα είναι σε άριστη κατάσταση και φέρουν όλα τα πιστοποιητικά γνησιότητας.
Πηγή: Zougla.gr

Η Hyundai είπε το αυτονόητο και πήρε το χειροκρότημα από όλους
Είναι κάπως παράλογο από την μία να απαγορεύεται να κοιτάς το κινητό σου κατά την οδήγηση, αλλά ταυτόχρονα οι αυτοκινητοβιομηχανίες να τοποθετούν οθόνες 15 ιντσών στη μέση του ταμπλό.
Η Hyundai είπε τα πράγματα με το όνομα τους
Είναι ενθαρρυντικό να ακούς κάποιον υπεύθυνο για το σχεδιασμό αυτοκινήτων να αποκαλεί τις οθόνες αφής ως «αντιπερισπασμό».
Η Hyundai προσπαθεί να διατηρήσει τα χειριστήρια αφής εκεί που έχουν περισσότερο νόημα. Δεν θα έχει κάθε λειτουργία ένα μπουτόν, αλλά οι συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες θα διατηρήσουν τα φυσικά πλήκτρα.
Ο ανώτερος αντιπρόεδρος σχεδιασμού Simon Loasby διευκρίνισε ότι οι μελλοντικοί εσωτερικοί χώροι είναι χτισμένοι γύρω από μια βασική ιδέα: να διατηρείται το βλέμμα του οδηγού στο δρόμο. Αυτό είναι όλο. Μάλιστα, δήλωσε: «Δεν πρέπει οι άνθρωποι να κοιτάζουν την οθόνη: πρέπει να κοιτάζουν μόνιμα στο ύψος των ματιών».
Σε άλλη συνέντευξη, ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Luc Donckerwolke, παραδέχτηκε έμμεσα αυτό που όλοι υποθέτουμε: οι οθόνες είναι ένα εργαλείο μείωσης του κόστους. Τα σύγχρονα infotainments που βασίζονται σε υπερμεγέθεις οθόνες «είναι ιδανικά, επειδή εξοικονομείς πολλά εργαλεία έχοντας μόνο την οθόνη».
Ωστόσο, η Hyundai ισχυρίζεται ότι οι άνθρωποι γενικά έχουν «αγάπη για την αναλογική αλληλεπίδραση», οπότε το κλειδί είναι να βρεθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ κουμπιών και οθονών γιγαντιαίου μεγέθους.
