Classic

22 Apr, 2020 Ώρα 22:33

Θρυλικές ιστορίες για την Alfa Romeo…

Thumbnail

Η Alfa Romeo δημιούργησε μια σειρά ιστοριών, μέσω των οποίων το κοινό θα μπορέσει να ανακαλύψει εκ νέου τη θρυλική Ιταλική μάρκα, η οποία φέτος κλείνει 110 ζωής.

Close

"Ιστορίες της Alfa Romeo"

Στις 24 Ιουνίου του 2020, η Alfa Romeo θα γιορτάσει 110 χρόνια γεμάτα τεχνολογικές καινοτομίες, πολλές επιτυχίες στους αγώνες και μοναδικές τετράτροχες δημιουργίες. Οι “Ιστορίες της Alfa Romeo”, είναι μια σειρά αφιερωμένη στους φίλους της μάρκας, αλλά και σε όσους αγαπούν το στιλ, την καινοτομία και τις επιδόσεις. Συνδέοντας το αυτοκίνητο με τους ανθρώπους, η σειρά αποτελεί μια εμπνευσμένη ιστορία του πάθους, του κουράγιου και της δύναμης του ανθρώπου.

_

Close

Με επίκεντρο το πάθος

Αναπολώντας μερικά από τα πιο γνωστά της μοντέλα και συνοδεύοντας τα με συλλεκτικό φωτογραφικό υλικό από το Museo Storico Alfa Romeo, οι “Ιστορίες της Alfa Romeo” ξεδιπλώνονται παράλληλα με την Ιταλική ιστορία, ακλουθώντας την πορεία της μάρκας που από μια μικρή εταιρεία εξελίχθηκε σε θρύλο της αυτοκίνησης.

Close

Από επεισόδιο σε επεισόδιο, η σειρά θα φέρει κοντά στο κοινό, οδηγούς αγώνων, μηχανικούς και σχεδιαστές, διάσημες προσωπικότητες, αλλά και απλούς οπαδούς της μάρκας που συνέβαλαν ο καθένας με τον τρόπο του στο θρύλο της Alfa Romeo.

_

 

Με αφετηρία από τη Via Cappuccio του Μιλάνο

Οι “Ιστορίες της Alfa Romeo” ξεκινούν με την 24 HP, το αυτοκίνητο που σχεδίασε και κατασκεύασε στο σπίτι του στην Via Cappuccio στο Μιλάνο, ο Giuseppe Merosi. Η 24 HP ολοκληρώθηκε πριν το όνομα A.L.F.A. (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) κατοχυρωθεί στις 24 Ιουνίου του 1910.

Η σειρά αφιερωμάτων θα μας ταξιδέψουν από το Μιλάνο, το Λονδίνο, το Μπορντό και τη Νάπολι που έχουν στενή σχέση με τις ρίζες της μάρκας, σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα θα ζήσουμε και πάλι τη γέννηση της αγωνιστικής κληρονομιάς της Alfa Romeo, η οποία ξεκίνησε το 1911 με τη συμμετοχή της μάρκας στον πρώτο της αγώνα και βέβαια στο 1923 όπου με την πρώτη νίκη στο Targa Florio, γεννήθηκε και ο μύθος του διάσημου εμβλήματος, του τετράφυλλου τριφυλλιού (Quadrifoglio).

 

24 Jun, 2025 Ώρα 09:42

H εμβληματική SLK Roadster στο μουσείο της Mercedes-Benz

Thumbnail

Στο λαμπερό παρελθόν της ανατρέχει η Mercedes, εγκαινιάζοντας την ειδική έκθεση “Youngtimer” που θα διεξαχθεί στο μουσείο της στη Στουτγάρδη, φιλοξενώντας συνολικά 10 οχήματα από τις δεκαετίες του 1990 και του 2000. Μία από τις θεματικές ενότητες της έκθεσης είναι η “Easy Life” όπου κυριαρχεί η SLK 230 Kompressor (σειρά R 170) σε απόχρωση “yellowstone”, το επικοινωνιακό χρώμα για την παρουσίαση του μοντέλου στην αγορά την άνοιξη του 1996. Το χρώμα ανέδειξε την κομψή σιλουέτα του roadster, το οποίο σηματοδότησε τη μεταμόρφωση της μάρκας, δίνοντας το έναυσμα για το λανσάρισμα μιας νέας σειράς μοντέλων που θα άλλαζαν τον ρου της ιστορίας.

Close

 

 

Η σειρά R 170 ακροβατούσε μεταξύ coupe και roadster, χάρη στη “vario”, μια ηλεκτροϋδραυλική αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή που εκείνη την περίοδο αποτέλεσε ένα τεχνολογικό θαύμα. Με το πάτημα ενός κουμπιού, αναδιπλωνόταν ομαλά στο πορτμπαγκάζ, μετατρέποντας την  SLK 230 Kompressor σε ένα roadster ανοιχτής οροφής. Το εν λόγω σύστημα ανέδειξε τη Mercedes σε πρωτοπόρο και καθιέρωσε ένα νέο πρότυπο στην απόλαυση της οδήγησης κάθε εποχή του χρόνου.

 

Close

 

Η SLK 230 Kompressor ήταν το κορυφαίο σε επίπεδο πωλήσεων μοντέλο της σειράς. Ο 4κύλινδρος κινητήρας της, με μηχανικό υπερσυμπιεστή απέδιδε 193 ίππους, ανεβάζοντας σημαντικά το πήχη στην κατηγορία των compact σπορ αυτοκινήτων, ενώ παρείχε μεγάλη ισχύ από χαμηλές στροφές, παραμένοντας ταυτόχρονα εκλεπτυσμένος και αποδοτικός. Η πρώτη παρουσία υπερσυμπιεστή σε μοντέλο της Mercedes εντοπίζεται τη δεκαετία του 1920 στη  Mercedes-Benz S-Series (W06), αλλά η επιστροφή της τεχνολογίας τη δεκαετία του 1990 συνοδεύτηκε από σημαντικές βελτιώσεις που χάριζαν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και περισσότερη ροπή. 

 

 

Η SLK ξεχώριζε και με τον διαχρονικό σπορ σχεδιασμό της, έχοντας καθαρές γραμμές, κοντή και κομψή σιλουέτα, και ένα έντονο, μακρύ καπό. Έμφαση στη διαχρονικότητα δόθηκε και κατά τη σχεδίαση του εξωτερικού, με την απουσία περιττών στοιχείων. Μεγάλα αναλογικά όργανα, προσεκτικά τοποθετημένα χειριστήρια και premium υλικά χαρίζουν στην SLK μια ξεχωριστή εμφάνιση που δείχνει μοντέρνα μέχρι και σήμερα, σχεδόν 30 χρονιά μετά την πρεμιέρα της σειράς R 170.

Τα πρωτότυπα SLK παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στις εκθέσεις αυτοκινήτου του Τορίνο και του Παρισιού το 1994, αντανακλώντας το πνεύμα της εποχής. Το μοντέλο παραγωγής κυκλοφόρησε το 1996 και γρήγορα απέκτησε χιλιάδες οπαδούς που θέλησαν να το εντάξουν στο γκαράζ τους. Αποτέλεσε σύμβολο για τη μάρκα, ενώ μέχρι το 2004 είχαν παραχθεί πάνω από 310.000 μονάδες.

Οι επισκέπτες στο Μουσείο της μάρκας θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν καλύτερα τα μοντέλα όπως και την εποχή κατά την οποία αυτά κυκλοφόρησαν μέσω ορισμένων διαδραστικών σημείων, συμπεριλαμβανομένων χώρων δημιουργίας εικόνων με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και retro gaming.