Classic

30 Apr, 2020 Ώρα 18:19

Διπλή νίκη για τη Mercedes-Benz στα βραβεία «Motor Klassik 2020»

Thumbnail

Βροχή οι διακρίσεις για την ιστορική κληρονομιά της Mercedes-Benz στα βραβεία «Motor Klassik». Για μια ακόμη χρονιά μοντέλα και υπηρεσίες της γερμανικής εταιρείας βρέθηκαν στην κορυφή από τους συνολικά 17.610 αναγνώστες του περιοδικού «Auto moto und sport» που ψήφισαν. Για πολλά χρόνια, όλο και περισσότεροι οπαδοί κλασικών αυτοκινήτων συμμετέχουν σε αυτή τη δημοσκόπηση. Σε σύγκριση με το 2019 ο αριθμός αυξήθηκε σχεδόν κατά 1000 αναγνώστες. Το «Motor Klassik» διεξάγεται από το 1984. «Το περιοδικό έχει ένα πιστό και πεπειραμένο αναγνωστικό κοινό. Είμαι, λοιπόν, πολύ ευχαριστημένος που η Mercedes-Benz τα πήγε και πάλι καλά στα βραβεία Motor Klassik», δήλωσε ο Christian Boucke, επικεφαλής της Mercedes-Benz Classic. «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για τη διάκριση τόσο του θρυλικού 300 SL όσο και για τα αυθεντικά ανταλλακτικά της Mercedes-Benz».

Close

 

 

Mercedes-Benz 300 SL (W 198): Το «Gullwing» ανέβηκε στην κορυφή το 2020 με το 29.4% των ψήφων των αναγνωστών στην κατηγορία Γ – «Classic Sports Cars». Το περιοδικό άλλαξε σημαντικά τις κατηγορίες για τη δημοσκόπηση των φετινών αναγνωστών. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, δεν υπήρχε πλέον ψηφοφορία ανά δεκαετία. Αντ’ αυτού, τα κλασικά σπορ αυτοκίνητα που προτάθηκαν από το περιοδικό ποικίλλουν από το 1927 έως το 1966. Ο χαρακτηρισμός της Motor Klassik αυτής της κατηγορίας: «Glorious - τα σπορ αυτοκίνητα που έχουν πάντα ένα κομμάτι της ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού». Η επέκταση των επιλογών ψηφοφορίας σε πολλαπλές δεκαετίες καθιστά τη νίκη του 300 SL ακόμα πιο πολύτιμη. Εκπρόσωπος του περιοδικού «Auto moto und sport» δήλωσε: «Το Mercedes-Benz 300 SL είναι το πιο ολοκληρωμένο και συναρπαστικό σπορ αυτοκίνητο της εποχής μας - ένα αυτοκίνητο-όνειρο». Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει αλλάξει μέχρι σήμερα. Μάλιστα, μια διεθνής κριτική επιτροπή επέλεξε το «Gullwing» ως το «Σπορ αυτοκίνητο του αιώνα» τον Δεκέμβριο του 1999. Τα Βραβεία Motor Klassik 2020 υπογραμμίζουν το γεγονός ότι, δύο δεκαετίες αργότερα, κατέχει την κορυφαία θέση.

Γνήσια ανταλλακτικά της Mercedes-Benz: Η διάκριση των ανταλλακτικών της Mercedes-Benz στα Motor Klassik Awards είναι η έβδομη στη σειρά. Συνολικά είναι η δέκατη νίκη για τα ανταλλακτικά της εταιρείας παίρνοντας το 43,6% των ψήφων των αναγνωστών. «Η Mercedes-Benz Classic αναπαράγει ανταλλακτικά σύμφωνα με την αρχική προδιαγραφή για τα κλασικά οχήματα της μάρκας, προκειμένου να εξασφαλίσει την προμήθεια εξαρτημάτων πολύ καιρό μετά το τέλος της παραγωγής», λέει ο Christian Boucke από τα γνήσια ανταλλακτικά.

Close
 
24 Jun, 2025 Ώρα 09:42

H εμβληματική SLK Roadster στο μουσείο της Mercedes-Benz

Thumbnail

Στο λαμπερό παρελθόν της ανατρέχει η Mercedes, εγκαινιάζοντας την ειδική έκθεση “Youngtimer” που θα διεξαχθεί στο μουσείο της στη Στουτγάρδη, φιλοξενώντας συνολικά 10 οχήματα από τις δεκαετίες του 1990 και του 2000. Μία από τις θεματικές ενότητες της έκθεσης είναι η “Easy Life” όπου κυριαρχεί η SLK 230 Kompressor (σειρά R 170) σε απόχρωση “yellowstone”, το επικοινωνιακό χρώμα για την παρουσίαση του μοντέλου στην αγορά την άνοιξη του 1996. Το χρώμα ανέδειξε την κομψή σιλουέτα του roadster, το οποίο σηματοδότησε τη μεταμόρφωση της μάρκας, δίνοντας το έναυσμα για το λανσάρισμα μιας νέας σειράς μοντέλων που θα άλλαζαν τον ρου της ιστορίας.

Close

 

 

Η σειρά R 170 ακροβατούσε μεταξύ coupe και roadster, χάρη στη “vario”, μια ηλεκτροϋδραυλική αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή που εκείνη την περίοδο αποτέλεσε ένα τεχνολογικό θαύμα. Με το πάτημα ενός κουμπιού, αναδιπλωνόταν ομαλά στο πορτμπαγκάζ, μετατρέποντας την  SLK 230 Kompressor σε ένα roadster ανοιχτής οροφής. Το εν λόγω σύστημα ανέδειξε τη Mercedes σε πρωτοπόρο και καθιέρωσε ένα νέο πρότυπο στην απόλαυση της οδήγησης κάθε εποχή του χρόνου.

 

Close

 

Η SLK 230 Kompressor ήταν το κορυφαίο σε επίπεδο πωλήσεων μοντέλο της σειράς. Ο 4κύλινδρος κινητήρας της, με μηχανικό υπερσυμπιεστή απέδιδε 193 ίππους, ανεβάζοντας σημαντικά το πήχη στην κατηγορία των compact σπορ αυτοκινήτων, ενώ παρείχε μεγάλη ισχύ από χαμηλές στροφές, παραμένοντας ταυτόχρονα εκλεπτυσμένος και αποδοτικός. Η πρώτη παρουσία υπερσυμπιεστή σε μοντέλο της Mercedes εντοπίζεται τη δεκαετία του 1920 στη  Mercedes-Benz S-Series (W06), αλλά η επιστροφή της τεχνολογίας τη δεκαετία του 1990 συνοδεύτηκε από σημαντικές βελτιώσεις που χάριζαν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και περισσότερη ροπή. 

 

 

Η SLK ξεχώριζε και με τον διαχρονικό σπορ σχεδιασμό της, έχοντας καθαρές γραμμές, κοντή και κομψή σιλουέτα, και ένα έντονο, μακρύ καπό. Έμφαση στη διαχρονικότητα δόθηκε και κατά τη σχεδίαση του εξωτερικού, με την απουσία περιττών στοιχείων. Μεγάλα αναλογικά όργανα, προσεκτικά τοποθετημένα χειριστήρια και premium υλικά χαρίζουν στην SLK μια ξεχωριστή εμφάνιση που δείχνει μοντέρνα μέχρι και σήμερα, σχεδόν 30 χρονιά μετά την πρεμιέρα της σειράς R 170.

Τα πρωτότυπα SLK παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στις εκθέσεις αυτοκινήτου του Τορίνο και του Παρισιού το 1994, αντανακλώντας το πνεύμα της εποχής. Το μοντέλο παραγωγής κυκλοφόρησε το 1996 και γρήγορα απέκτησε χιλιάδες οπαδούς που θέλησαν να το εντάξουν στο γκαράζ τους. Αποτέλεσε σύμβολο για τη μάρκα, ενώ μέχρι το 2004 είχαν παραχθεί πάνω από 310.000 μονάδες.

Οι επισκέπτες στο Μουσείο της μάρκας θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν καλύτερα τα μοντέλα όπως και την εποχή κατά την οποία αυτά κυκλοφόρησαν μέσω ορισμένων διαδραστικών σημείων, συμπεριλαμβανομένων χώρων δημιουργίας εικόνων με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και retro gaming.