Moto

16 Oct, 2017 Ώρα 14:19

MotoGp, Motegi 2017: Dovizioso, ο άνθρωπος της βροχής!

Thumbnail

Οι συνθήκες στην πίστα Twin Ring Motegi κάθε άλλο παρά ιδανικές ήταν χθές. Πολλή βροχή, «λίμνες και ποτάμια» παντού και ..κρύο! Πράγμα που σήμαινε κυρίως μαλακά βρόχινα με την επιλογή των έξτρα μαλακών να είναι στο τραπέζι για κάποιους αναβάτες. Το πρωτάθλημα έχει 3 αγώνες και σίγουρα δεν έχει κριθεί, με τον Andrea Dovizioso να δυσκολεύει τη ζωή του Marc Marquez σχετικά απρόσμενα, αν σκεφτεί κανείς ότι ξεκινούσε από την 9η θέση σε ένα αγώνα που θύμισε ..Αυστρία!

Close

 

 

Close

Η συνέχεια ήταν γαλάζια, με τα χαμόγελα να επιστρέφουν στη Suzuki που είδε τους αναβάτες της να κάνουν το 4-5, με Iannone και Rins να καταλαμβάνουν τις αντίστοιχες θέσεις. Πίσω από τις Suzuki τερμάτισε ο Lorenzo, που όποτε δείχνει ότι έχει κάποια πρόοδο με τη μοτοσυκλέτα του σπεύδει να διαψεύσει εαυτόν χάνοντας απότομα θέσεις. Στην 7η θέση τερμάτισε ο Aleix Espargaro, ενώ μόλις 8ος είδε τη γραμμή του τερματισμού ο Poleman, Johann Zarco. Η πρώτη (και τελευταία) εργοστασιακή Yamaha ήταν εκείνη του Maverick Viniales στην 9η θέση, καθώς ο Valentino Rossi εγκατέλειψε λόγω πτώσης στον 3ο μόλις γύρο, έχοντας κερδίσει ήδη 3 θέσεις από την εκκίνηση. Το παρήγορο είναι πως η πτώση δεν έπληξε περαιτέρω το τραυματισμένο του πόδι. Τη 10αδα έκλεισε μια ακόμα Ducati, εκείνη του Loris Baz.

Ο Pol Espargaro και η KTM του είχαν σειρά στην 11η θέση, ενώ πίσω του τερμάτισε ο Katsuyuki Nakasuga,  μια συμμετοχή με μια επίσημη Yamaha άνευ εξωτερικού χορηγού. Στην 13η θέση σημειώστε την Aprilia του Sam Lowes, ενώ μέχρι την 18η θέση ακολούθησαν οι Barbera, Rabat, Redding, Smith και Aoyama.

Close

Στον αγώνα δεν τερμάτισαν και οι Bautista, Pedrosa, Abraham, Crutchlow (έπεσε μάλιστα 2 φορές) και Nozane.

 

 

Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα εδώ. 

Το αγωνιστικό ραντεβού ανανεώνεται για τον επόμενο αγώνα στο Phillip Island, όπου με 11 βαθμούς να χωρίζουν το Μarquez από το Dovizioso το θέαμα είναι αν μη τι άλλο εγγυημένο και τα σενάρια όλα ανοικτά!

 

13 Oct, 2025 Ώρα 09:52

Ανδρέας Ιακώβου, Μωυσής Ατζάμη, Ηρακλής Πελεντρίδης και Iehab Hallab. Ξάφρισαν τα βραβεία στο BMU στις Σέρρες!

Thumbnail

Το έχουμε πει εκατοντάδες φορές εδώ στο car.com.cy: σε ποσοστά άνω του 90%, Κύπριος που ταξιδεύει για αγώνα στο εξωτερικό επιστρέφει πίσω με διακρίσεις. Διακρίσεις για τον ίδιο τον οδηγό, για τους χορηγούς του, για τη χώρα του, για τους φίλους του και πάνω απ’ όλα για την οικογένειά του.

Close

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τα τέσσερα ονόματα του σημερινού μας τίτλου. Οδηγοί που βρέθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών για τους δύο τελευταίους γύρους του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Και οι τέσσερις επέστρεψαν στην Κύπρο με γεμάτες βαλίτσες – όχι μόνο από εμπειρίες, αλλά και από βάθρα! Ο καθένας ξεχώρισε στη δική του κατηγορία, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι Κύπριοι αναβάτες έχουν το ταλέντο, την πειθαρχία και το πάθος να σταθούν επάξια απέναντι σε κορυφαίους συναθλητές με αμέτρητες ώρες στην πίστα.

Μια δυνατή παρουσία που κλείνει τη φετινή χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και μας γεμίζει περηφάνια για το επίπεδο του κυπριακού motorsport.

Close

 

 

Ανδρέας Ιακώβου

Ο Ανδρέας, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, ακολούθησε φέτος σχεδόν ολόκληρο το καλεντάρι του BMU Europe RR Championship και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria. Ταξίδεψε σε πέντε διαφορετικές χώρες, φέρνοντας πίσω μαζί του πολλά βάθρα. Με τις δύο τρίτες θέσεις του Σαββατοκύριακου που μας πέρασε, ο Ανδρέας κατακτά επίσημα την τρίτη θέση overall στην κατηγορία STK600 του BMU!

Τεράστιο μπράβο στον Ανδρέα – και αναμένουμε τα νέα του για την επόμενη χρονιά.

 

 

Μωυσής Ατζάμη

Ο Μωυσής, όπως και οι επόμενοι δύο αθλητές, συμμετείχε μόνο στους έξι αγώνες του BMU που έγιναν στις Σέρρες. Έδειξε τα δόντια του το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατακτώντας δεύτερη θέση και στους δύο αγώνες της κατηγορίας STK600.

Ίσως έφταιξε που τον… προκαλέσαμε λίγο πριν φύγει για την Ελλάδα, ή ίσως απλά το έχει! Γιατί για να μπεις σε τέτοιου είδους αγώνες με την ελάχιστη δυνατή προπόνηση και να επιστρέψεις με βάθρα, δεν είναι απλώς μια συνηθισμένη μέρα στην καθημερινότητα.

 

 

Iehab Hallab

Ο Iehab έφτασε στην Ελλάδα ήρεμος και με χαμηλούς τόνους – όπως πάντα. Όπως τον ξέρουμε κι από τα track days της Achna Speedway. Διακριτικά, έκανε τη δουλειά του με συνέπεια και έφυγε αθόρυβα, αφήνοντας πίσω του μόνο αποτελέσματα που μιλούν από μόνα τους.

Επιστρέφει με δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία F600. Και την ίδια στιγμή, με μόλις έξι συμμετοχές στους δεκαέξι αγώνες, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση της γενικής – αποδεικνύοντας πως η ουσία μετρά περισσότερο από την παρουσία.

 

 

Ηρακλής Πελεντρίδης

Με το ίδιο ύφος θέλουμε να μιλήσουμε και για τον Ηρακλή. Ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς που έχουμε δει ποτέ, με οδήγημα που ξέρει να φέρνει αποτελέσματα. Κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση της F600 το Σάββατο, κάνοντας το 2 στα 2, αφού στην πρώτη του συμμετοχή στις αρχές της χρονιάς είχε πάρει την πρώτη θέση.

 

 

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους οδηγούς, οι οποίοι απέδειξαν πως αν είχαν τον χρόνο, τις οικονομικές δυνατότητες και –πάνω απ’ όλα– τη στήριξη από το κράτος, θα επέστρεφαν με κατακτήσεις πρωταθλημάτων.

Όλα όσα γράψαμε έγιναν χάρη στη στήριξη λίγων χορηγών, των οικογενειών και των φίλων τους, αλλά και από τον “κλεμμένο” χρόνο του μεροκάματου. Μπράβο σε όλους!

Σχετικά με το BMU European Road Racing Championship

Close

Το BMU European Road Racing Championship (BMU ECRR) είναι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δρόμου που διοργανώνει η Balkan Motorcycle Union – μια περιφερειακή ένωση της FIM Europe, μελών των Βαλκανίων (Ρουμανία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Τουρκία, Σερβία, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία, Κύπρος, Βοσνία-Ερζεγοβίνη).

  • Το BMU ECRR πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτό τόσο σε μεμονωμένους αναβάτες όσο και σε εθνικές ομάδες.
  • Περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες μοτοσυκλετών (όπως 125 SP, Moto3, Supersport 300, SuperStock 600/1000, Superbike, Formula 600 & 1000, R7 και Moto-Classic), σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM Europe.
  • Προσφέρει μια πλατφόρμα για ερασιτέχνες και ημιεπαγγελματίες αναβάτες των Βαλκανίων να ανταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο και λειτουργεί παράλληλα με τα τοπικά πρωταθλήματα (όπως το Ελληνικό).