Ειδήσεις

26 Oct, 2017 Ώρα 00:23

Ξεκίνησαν οι δοκιμές εξέλιξης του Citroen C3 R5

Thumbnail

Μετά από ένα χρόνο έρευνας, εξέλιξης και σκληρής δουλειάς στο σχεδιαστήριο, η Citroën Racing έχει τα αποτελέσματα των πρώτων δοκιμών εξέλιξης του C3 R5.

Close
Είναι ένα τελείως νέο προϊόν που απευθύνεται σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με τους αγώνες αυτοκινήτου.

Από το 2013, οι κανονισμοί της κατηγορίας R5 από τη FIA, οδήγησαν στην παρουσίαση μιας νέας γενιάς αυτοκινήτων για αγώνες ράλι. Σχεδιασμένα για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς, τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας περιορισμένου κόστους, πολύ συχνά περιγράφονται ως “μίνι WRC” λόγω των τεχνικών χαρακτηριστικών τους που περιλαμβάνουν: Μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, κινητήρα turbo 1,6 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού που αποδίδει κοντά στους 280 ίππους, σειριακό ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και άλλα μοναδικά χαρακτηριστικά.

Close

Ιδανικό αυτοκίνητο και για ιδιώτες που τρέχουν στα ράι θεωρούν το C3 R5 οι άνθρωποι της Citroern

Close

 

Σύντομα ετοιμοπόλεμο

Η επιτυχία της κατηγορίας, φαίνεται και από την απήχηση που έχει σε παγκόσμιο επίπεδο. Tα αυτοκίνητα της R5 χρησιμοποιούνται στο WRC 2, στο ERC και σε πολλά εθνικά πρωταθλήματα. Η επιλογή της Citroën Racing αναφορικά με τις επιλογές που έχουν οι ιδιώτες για αγώνες, το C3 R5, θα είναι πολύ σύντομα “ετοιμοπόλεμο”!

Ο επικεφαλής της Citroën Racing Team, Yves Matton, εξηγεί πως “με την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης αυτής της εβδομάδας, φτάνουμε στο στόχο του να έχουμε έτοιμο το αυτοκίνητο στα χέρια μας. Η οδηγία που είχαμε δώσει στο τεχνικό επιτελείο ήταν σαφής: θέλαμε το Citroën C3 R5 να οριοθετεί εκ νέου την κατηγορία, σε ότι αφορά τους τομείς την απόδοσης, της αξιοπιστίας αλλά και του συγκρατημένου κόστους χρήσης. Με αυτό σαν στόχο, χρησιμοποιήσαμε όλη την εμπειρία που έχει αποκομίσει η Citroën Racing από την εμπλοκή της στο WRC, ενώ προσθέσαμε και την τεχνογνωσία κορυφαίων εταιρειών - προμηθευτών του χώρου, όπως είναι η Sadev για το κιβώτιο ταχυτήτων και τη μετάδοση γενικότερα και η Reiger για την ανάρτηση του αυτοκινήτου. Οι κορυφαίοι οδηγοί της Citroën Racing παίρνουν μέρος σε όλα τα στάδια της εξέλιξης του νέου αγωνιστικού: ο Stéphane Lefebvre και ο Craig Breen είναι αυτοί που μας δίνουν στοιχεία κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου δοκιμών, μαζί με τον Yoann Bonato, που είναι ο επικεφαλής στη βαθμολογία του Γαλλικού Πρωταθλήματος Ράλι".

Μετά από αυτή την πρώτη περίοδο δοκιμών, η Citroën Racing θα συνεχίσει την εξέλιξη του C3 R5 σε χώμα και άσφαλτο. Η διαδικασία για την homologation του Citroën C3 R5 από τη FIA, έχει προγραμματιστεί να γίνει μέσα στο 2018.

 

30 Apr, 2024 Ώρα 14:17

Το Volvo EX30 λαμβάνει το διάσημο βραβείο σχεδίασης Red Dot

Thumbnail

Το ΕΧ30, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Volvo τιμήθηκε με το διάσημο βραβείο Red Dot: 2024. Ένα βραβείο που αναγνωρίζει την αριστεία στο σχεδιασμό με βάση τις τέσσερις βασικές σχεδιαστικές αρχές. Η κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από 39 ειδικούς από όλο τον κόσμο, επέλεξε το EX30 ως νικητή σε έναν ανταγωνιστικό τομέα με συνολική βαθμολογία 93/100.

Close

Το EX30 αποκαλύφθηκε το περασμένο καλοκαίρι και έχει ήδη κερδίσει περισσότερα από 20 σημαντικά βραβεία, μεταξύ των οποίων και το διάσημο βραβείο Car Design 2024, που θεσπίστηκε το1984 από το περιοδικό auto&design. Έχει επίσης λάβει το βραβείο The Sun Car of the Year, World Urban Car από το World Car of the Year, το βραβείο Small SUV/Crossover of the Year από τους Sunday Times και το βραβείο Eco Warrior of the Year από το περιοδικό Top Gear.  

 

Close

 

«Το Volvo EX30 ενσαρκώνει τις σχεδιαστικές αξίες της Volvo Cars σε μικρότερο μέγεθος και αποτελεί μια επίδειξη της premium σκανδιναβικής σχεδίασης, όπου η φόρμα ακολουθεί τη λειτουργία», δήλωσε ο Jim Rowan, Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars, και συνέχισε. «Το EX30 παρουσιάζει το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από οποιοδήποτε πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο Volvo μέχρι σήμερα και έχει σχεδιαστεί για να είναι τόσο ασφαλές όσο θα περιμένατε από ένα αυτοκίνητο Volvo».

Close

Κτισμένο πάνω σε μια πλατφόρμα ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το νέο ΕΧ30 προσφέρει πλούσιες διαστάσεις και αξιοπρόσεκτους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές παρά τον compact χαρακτήρα του. Με μήκος 4,23 m, πλάτος 1,84 m, ύψος 1,55 m και μεταξόνιο 2,65 m, προσφέρει επίσης χαμηλό κέντρο βάρους και σωστή κατανομή που συμβάλλουν στην πολύ καλή οδική του συμπεριφορά και την εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης. 

Το EX30 προσφέρεται στην Κυπριακή αγορά τόσο δικίνητο όσο και τετρακίνητο με δύο διαφορετικούς τύπους μπαταριών. Στη δικίνητη επιλογή προσφέρεται με μπαταρία 51 kWh απόδοσης 272 ίππων με αυτονομία 344 χιλιομέτρων ενώ με την μπαταρία των 69 kWh η αυτονομία φθάνει τα 480 χιλιόμετρα. Παράλληλα, προσφέρεται και η τετρακίνητη έκδοση Twin Motor Performance, στην οποία διαθέτει ακόμα ένα ηλεκτροκινητήρα. Αυτή η AWD εκδοχή του EX30 είναι και η πιο γρήγορη και αποδίδει 428 ίππους ενώ προσφέρει 460 χιλιόμετρα αυτονομίας με τα 0-100 km/h να φθάνουν σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα. Το Volvo EX30 βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της CTC Automotive σε όλες του τις παραλλαγές και τιμή που ξεκινά από €40,500 ενώ εμπίπτει και στο σχέδιο επιδοτήσεων της κυβέρνησης.