F1

21 Jan, 2021 Ώρα 09:58

O Leclerc μπορεί να γίνει ο ηγέτης στη Ferrari

Thumbnail

Έχει όλα τα φόντα για να ηγηθεί της σπουδαιότερης και πιο φημισμένης ομάδας της Formula 1. Παρότι η πίεση στη Scuderia Ferrari είναι τεράστια και τα αποτελέσματα – ειδικά πέρυσι – ήταν απογοητευτικά – ο Charles Leclerc έχει αποδείξει ότι φέρει τη στόφα του νικητή.

Close

Στην ομάδα έχουν επενδύσει πολλά πάνω στον νεαρό Μονεγάσκο. Ο ίδιος το γνωρίζει και δείχνει διατεθειμένος να φέρει το κόκκινο μονοθέσιο στην κορυφή, αρκεί να του προσφέρουν ένα ανταγωνιστικό πακέτο, ικανό να διεκδικήσει νίκες.

 

Close

Leclerc

 

Close

Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, τον πιστεύει και δεν διστάζει να τον χαρακτηρίσει ηγέτη.

«Ο Charles βελτιώνεται διαρκώς. Παρότι το μονοθέσιο μας δεν ήταν όσο ανταγωνιστικό θέλαμε, έχει αποδείξει ότι μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες τις αγωνιστικές συνθήκες. Αναπτύσσεται όχι μόνο αγωνιστικά αλλά και πνευματικά. Ξέρει πότε να υποστηρίξει την ομάδα, πότε να την ωθήσει και πότε να κάνει το βήμα παραπάνω. Είναι ένας πραγματικός ηγέτης. Κάθε χρόνο θα γίνεται όλο και πιο δυνατός, όλο και πιο γρήγορος. Πλέον ξέρει να διαχειρίζεται τα ελαστικά και τον ρυθμό του αγώνα. Από αυτόν θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό τα αποτελέσματα της ομάδας στο μέλλον», δήλωσε ο Binotto.

 

12 Sep, 2025 Ώρα 12:25

Verstappen: Τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν το ίδιο ελαφριά και μικρά με αυτά του 2010

Thumbnail

Ο Max Verstappen υποστήριξε πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με εκείνα που χρησιμοποιούνταν στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2010, τα οποία διέθεταν ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες και ζύγιζαν 180 κιλά λιγότερο από τα σημερινά.

Close

Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα, τα μικρότερα. Αλλά αυτό μπορείς να το κάνεις μόνο αν αλλάξεις τους κανονισμούς για τους κινητήρες. Προς το παρόν, οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αλλά είναι επίσης αρκετά μεγάλοι. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο μακρύτερο, χρειάζεται περισσότερη ψύξη, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται αρκετά μεγάλο.

Νομίζω ότι αν μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα παρόμοιο αυτοκίνητο όπως ήταν στην εποχή του 2010, ή και παλαιότερα. Αυτό θα ήταν ωραίο, γιατί νομίζω ότι θα βοηθήσει τους αγώνες. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει,

Close

είπε ο Ολλανδός που μίλησε και για τον κινητήρα που κατασκευάσει η ομάδα του για την σεζόν του 2026, κινητήρας που οι φήμες τον θέλουν να υστερεί σε απόδοση σε σύγκριση με αυτόν της Mercedes.

Είναι σίγουρα ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά ειλικρινά νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να πουν αυτή τη στιγμή, “ναι, θα είμαστε πραγματικά, πραγματικά καλοί” Δεν έχεις καμία εγγύηση. Ξέρω ότι είναι μεγάλη πρόκληση αυτό που κάνουμε, φέρνοντας και τον δικό μας κινητήρα, αλλά είναι επίσης και μια αρκετά συναρπαστική πρόκληση.

Close

Μας δίνει επίσης την καλύτερη ευκαιρία να είμαστε ανταγωνιστικοί αντί να εξαρτόμαστε από έναν άλλο κατασκευαστή που είναι πρόθυμος να μας δώσει έναν κινητήρα. Οι κανονισμοί είναι τόσο περίπλοκοι που, φυσικά, ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά σημαντικός, αλλά πρέπει επίσης να διασφαλίσεις ότι θα φτιάξεις ένα καλό μονοθέσιο.

Πιστεύω ότι οι πρώτοι αγώνες θα είναι πολύ απαιτητικοί για όλους ώστε να ενσωματώσουν σωστά τα πάντα, από τη μονάδα ισχύος μέχρι το μονοθέσιο και τη γενικότερη συμπεριφορά του. Ελπίζω να μας δώσει μερικούς ενδιαφέροντες αγώνες.